markd έγραψε:kia-blue έγραψε:markd έγραψε:Υπάρχει και άλλη λύση, πιό οικονομική.
Πέρνα μία βόλτα από τον Εγγλεζόπουλο και θα την βρείς την άκρη.
Πέρασα σήμερα από τον Εγγλεζόπουλο στη Ν. Ιωνία. Πράγματι μου έδωσε λύση, η οποία είναι η εξής: Αλλαγή ελατήρια (δικής του κατασκευής (!?!) και αλλαγή πίσω αμορτισέρ. Τώρα φοράω μπροστά monroe 4x4 και πίσω ΚΥΒ ενισχυμένα. Μου είπε λοιπόν ότι τα μπροστινά είναι εντάξει ενώ τα πίσω επειδή είναι σκληρά θα χτυπάνε και καλό θα ήταν να αλλάξουν και να μπούνε και πίσω monroe 4x4. Κόστος: ελατήρια 350 και αμορτισέρ πίσω 150. Σύνολο 500 ευρώ. (σήκωμα 4 εκ.)
Περιμένω και μια απάντηση από έναν τύπο που ασχολείται μόνο με αμορτισέρ και είναι αλήθεια ότι δείνει καλές λύσεις. Αυτός θα μου απαντήσει αύριο και φυσικά αύριο το βράδυ θα σας κοινοποιήσω και την δική του απάντηση.
Περιμένω τα σχόλιά σας, γιατί λέω την Παρασκευή να τελειώνω μ'αυτή την ιστορία..... (δηλαδή να τα σκάσω ή στον έναν ή στον άλλο)
Όταν έγινε αυτό σε ένα sportage ήμουν εκεί και το έκανα βόλτα.
Σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Ο μεγάλος που προβληματισμός είναι τι γίνεται σε βάθος χρόνου και όχι στην πρώτη του βόλτα μόλις τοποθετηθεί το όλο σύστημα.
Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός (κοινώς σας τά'χω πρίξει) αλλά αφού δεν υπάρχει στην αγορά κάποιο έτοιμο και συγκεκριμένο κιτ ανύψωσης για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρά μόνο πατέντες, νομίζω ότι είναι ένα θέμα που "καίει" και αφορά και άλλους εκτός από μένα.