την στιγμη που αλλαζεις απο κοντα σε μακρυες και αναποδα να εχεις παντα τους τροχους σου σε ευθεια ...
Δεν νομιζω οταν εισαι στασιμος να ενδιαφερει αν ειναι γυρισμενοι οι τρο χοι.
Ας ειναι και τερμα δεξια ή αριστερα το τιμονι,δεν εχεις προβλημα να βαλεις αργα.
Ο περιορισμος αυτος ισχυει μονο οταν κινεισαι και πας να βαλεις απο πισωκινητος κλειδωμα κεντρικου διαφορικου ,τοτε μονο σε ευθεια αλλιως αναγκαζεις αποτομα τον εμπρος εσωτερικο τροχο να ακολουθησει την ταχυτητα του εξωτερικου που ειναι διαφορετικη.
Ως γνωστον απο τη Λυκειακη Φυσικη υ=ω χ ρ οπου ω γωνιακη ταχυτητα,ρ η ακτινα περιστροφης και υ γραμμικη ταχυτητα αυτοκινητου.
Αλλα η ω ολων των σημειων του αυτοκινητου ειναι η ιδια (εκτος αν εχει σπορισει και η μπροστα παρτιδα εχει φυγει πχ
).
Αρα απο τον προηγουμενο τυπο σε εναν κυκλο η εσωτερικη τροχια εχει μικροτερη ταχυτητα απο την εξωτερικη τροχια,αρα ο εσωτερικος τροχος γυρναει λιγοτερο απο τον εξωτερικο.
Αν βαλουμε κλειδωμα κεντρικου διαφορικου σε πολυ αποτομη στροφη τοτε αναγκαζουμε τον εσωτερικο και εξωτερικο τροχο να γυρισουν το ιδιο.
Αν ειμαστε σε χωμα εχει καλως,αυτος ο εξαναγκασμος θα περασει στο χωμα,αλλα στην ασφαλτο οπου η τριβη ειναι πολυ μεγαλη θα τσιτωθουν τα ημιαξονια,η βαλβολινη θα ζεσταθει πολυ κοκ.
Αυτος ειναι ο μαθηματικος τροπος αποδειξης.
Συμπερασμα:απο πισωκινητο σε κλειδωμα μονο σε ευθεια γραμμη.
Για τα αργα επειδη αλλαζει το γραναζι στο κιβωτιο μεταφορας χρειαζεται ακινησια και-τουλαχιστον στο Sorento πατημενος συμπλεκτης και νεκρα.
Αυτα