Δε σας προλαβαινω
Ενα ενα λοιπον
α. εξατμιση εχω βαλει καταλυτη με μεταλικη σιτα καστομ καζανακι πολυ πιο μαζεμενο σε διαστασεις και φαρδυτερη σωληνα απο καζανακι μεχρι πισο. Ολα αυτα στον ΝΙΝΟ.
β. Μεγαλη βελτιωση στην αποδωση θα δειτε αν ταιριαξετε α. τους αυλους εισαγωγης πανω στον κινητηρα με την εισαγωγη. εχουν σκαλι. β. το ιδιο συμβαινει και με την εξαγωγη. οι τρυπες του μπλοκ ειναι μεγαλυτερες απο τις τρυπες του χταποδιου της εξαγωγης
αν θελετε λεπτομεριες πειτε μου, δεν το εχω κανει εγω αλλα το εχω δει.
γ. Αν εχετε βαλει σκετη φιλτροχωανη στον χωρο του κινητηρα την πατησατε. Διοτι πολυ απλα ρουφαει ΚΑΥΤΟ αερα που α. ειναι αραιωτερος απο τον κρυο β. αν εχετε να μοτερ με OBDII αυτα εχουν ΚΑΙ μετρηση θερμοκρασιας εισερχομενου αερα στο φιλτρο που σας κοβει το αβανσ αν βρει τον αερα ζεστο
Ιδανικο για μενα ειναι ενα βαρελακι τυπου BMC και αν θελετε στην συνεχεια του ενωμενο σνορκελ..
Χταποδι ετοιμο για το ΚΙΑ δεν υπαρχει απο εταιρεια τουλαχιστον. Εκτός ισως ΑΝ ταιριαζει απο ΜΑζδα 626 που δεν το νομιζω καθωτι τα μοτερ ειναι διαφορετικα προσανατολισμενα.
εχετε υποψη σας τα εξεις τρια σχεδον σιγουρα πραγματα για το μοτερ
εχει συμπιεση 9.2 το Μαζδα 9.6 ή και παραπανω σε εκδοση με σουπερ βενζινα και 170 αλογα
ο εγκεφαλος ειναι ρυθμιζμενος για 87 οκτανια βενζινα... αμερικη γαρ.... ΕΔΩ ειναι το μεγαλυτερο θεμα..... Στην αυστραλια υπαρχει εταιρεια που τσιπαρει τον εγκεφαλο μονο γι αυτο να εκμεταλευεται τα παραπανω οκτανια της βενζινας.... + 15-20 αλογα ετσι χωρις πολλα πολλα