Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο Hyundai Santa Fe 2.7 V6 2006

Δημοσίευσηαπό Santa » 20 Οκτ 2006, 01:03

Καλώστον. Όντως όπως τα λές είναι. Οι ταχύτητες μετά τα 120 χλμ ανεβαίνουν χωρίς να το καταλάβεις. Και αυτό λόγω τις καλής ροπής του κινητήρα (V6 είναι αυτός) και την πολύ καλή ηχομόνωση.
Πάντως θέλω να μου πείς μέρα με τη μέρα δεν <ανταμοίβεσαι> για την αγορά σου?
Δεν αξίζει να γίνεις 'ψώνιο' για το αυτοκίνητό σου?

Τελικά η λέξη 'τίμιο' είναι αυτό που ταιριάζει στο SANTA FE !!

10.000 χλμ χωρίς πρόβλημα...... :P :P
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Stranger » 20 Οκτ 2006, 11:06

Πραγματικά Παναγιώτη πρέπει να παραδεχθώ ότι είμαι ενθουσιασμένος ,προς το παρόν ,με αυτά που απολαμβάνω ,τα οποία δεν υστερούν σε τίποτε από αυτοκίνητα που στοιχίζουν πολλά χιλιάδες euro παραπάνω.
Επίσης είναι καταπληκτικό το πόσο εντυπωσιάζονται φίλοι ,συνάδελφοι κτλ μόλις το βλέπουν .
Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα ψώνιου αλλά ότι πραγματικά το αυτοκίνητο αξίζει την προσοχή και τον θαυμασμό μιας και έχει γίνει πολύ καλή δουλειά από την Hyundai.
Λόγω της δουλείας μου πηγαίνω αρκετά συχνά στην Κορέα και στα ναυπηγεία της ίδιας εταιρείας και γνωρίζω από κοντά πως κατασκευάζουν το οτιδήποτε .
Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει τρομερά άλματα στην τεχνολογία και αυτό φαίνεται.

Αρκετά με τα καλά λόγια ,

σε λίγο θα αρχίζει να χιονίζει και μένω στα Μελίσσια που σημαίνει καμμιά 10 μέρες τον χειμώνα με πάγο και 2-3 μέρες με χιόνι χοντρό.

Να αγοράσω αλυσίδες ; Στο Honda είχα και τις είχα χρησιμοποιήσει αρκετές φορές για να πάω στην δουλεία μου (Καλλιθέα) ,τουλάχιστον μέχρι το Χαλάνδρι.
Και αν ναι ,αξίζει να αγοράσω αυτές τις λαστιχένιες με τα καρφιά που τοποθετούνται και πιο εύκολα ;
Εννοείται βέβαια ότι θα χρησιμοποιούνται και σε πιο σκληρή χρήση εκδρομές σε χιονοδρομικά κτλ.
(Ελπίζω να κανονίσουμε και μαζί κάποιες ,μόλις χαλάσει για τα καλά ο καιρός και δεν εννοώ μόνο με τον Παναγιώτη).

Συγνώμη αν σας κούρασα


Κώστας
Άβαταρ μέλους
Stranger
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 11 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: Melissia / Athina

Δημοσίευσηαπό Santa » 04 Νοέμ 2006, 23:13

Μια φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις....

Εικόνα

Η προσπάθειά μου και το όνειρό μου να δημιουργησουμε ένα club απο τότε που είχα το Maverick έγινε πραγματικότητα. Η συνάντησή μου με 6 αξιόλογους ανθρώπους γεμάτους όρεξη για παρέα και πολύ καλή διάθεση με έκαναν να αναθεωρήσω πολλά πράγματα στη ζωή.
Έτσι λοιπόν παρόλο που επέλεξα να έχω ένα HYUNDAI και όχι ένα TOYOTA έγινα ενεργό μέλος μιας ομάδας club που θυμηθείτε με, θα γίνει πολύ γνωστή. Η φιλία διακρίσεις δεν έχει. Και χίλιοι καλοί πάντα και παντού χωράνε. Διάθεση να υπάρχει και καλή καρδιά...
Ένα μεγάλο εύγε για τις μέχρι στιγμής κινήσεις για την δημιουργία του club σε όλους. Ένα μεγάλο μπράβο στους Ravnikos81, Manosrav, Mikerav, nikdim, Lucifer, alnik.
Και σε ανώτερα παιδιά !!!! Θα είμαι μαζί σας πάντα με όλη μου την καρδιά...

http://www.rav4club.gr/forum
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό mikegli » 13 Ιαν 2007, 10:58

Καλημέρα από Κέρκυρα.
Σας διαβάζω σαν απλός επισκέπτης αρκετό καιρό.. είμαι κάτοχος Santa fe με μηχανικό κιβώτιο.. 2.7.. και παρατήρησα κι εγώ το πρόβλημα με τον αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας κάπως διαφορετικά σε μένα τουλάχιστον..
Στο δικό μου αυτοκίνητο αν πέσει αρκετά η θερμοκρασία.. κάτω των 3 Κελσίου περίπου.. μετά αν και μπαίνω σε θερμότερο περιβάλλον δεν διορθώνει την ένδειξη παρά μόνο αν περάσουν περίπου 2 ώρες..
Είναι αρκετά εκνευριστικό και το μόνο πρόβλημα που έχω παρατηρήσει μέχρι τώρα ( 6000 χλμ.) Ελπίζω να διορθώνεται με αλλαγή του αισθητήρα και όχι να αφορά κλιματισμό.. εγκέφαλο κλπ..
Και με την ευκαιρία να ρωτήσω αν κάποιος από εδώ έχει ασχοληθεί με θέματα βελτίωσης σε ισχύ μέσω chip.. η κάτι άλλο σχετικά…
Άβαταρ μέλους
mikegli
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 10:44
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 25 Ιαν 2007, 16:09

Καλορίζικο και καλώς ήρθες στη παρέα.
Με τη ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας είχα και εγώ πρόβλημα μόλις το είχα αγοράσει το Ιούλιο.
Μου έδειχνε μόνιμα τη μέρα 60 βαθμούς και το βράδυ 20, Τίποτα ενδιάμεσο.
Μετά από επίσκεψη στη αντιπροσωπεία μου είπαν να μου αλλάξουν το αισθητήρα. Το παραγγείλαμε και από αμέλεια δε πήγα για τη αλλαγή.
Μετά από ένα ταξίδι στη Ιταλία -Αυστρία ξαφνικά όλα δούλευαν ρολόι.
Κανονικά όλες οι θερμοκρασίες!!!
Ανεξήγητο αλλά από τότε κανένα πρόβλημα. ίσως να έφταιγαν οι πολύ ψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι?
Για τη βελτίωση που ρωτάς δε έχω ασχοληθεί και ούτε σκοπεύω. Δε ένιωσα μέχρι τώρα και τη ανάγκη για κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό mikegli » 25 Ιαν 2007, 17:53

Ευχαριστώ..
Ούτε εγώ νομίζω είναι κάτι σημαντικό…και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ισχύ.. απλά αν υπάρχει κάτι να το ξέρουμε!!
Και μια ακόμα ερώτηση..
Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει κόφτης.. μετά την ένδειξη 195-200 χλμ..
Ξέρει κάποιος κάτι γι’ αυτό?
Άβαταρ μέλους
mikegli
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 10:44
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Δημοσίευσηαπό Santa » 25 Ιαν 2007, 22:51

mikegli έγραψε:Ευχαριστώ..
Ούτε εγώ νομίζω είναι κάτι σημαντικό…και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ισχύ.. απλά αν υπάρχει κάτι να το ξέρουμε!!
Και μια ακόμα ερώτηση..
Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει κόφτης.. μετά την ένδειξη 195-200 χλμ..
Ξέρει κάποιος κάτι γι’ αυτό?


Καλωσόρισες και απο μένα.
Δεν υπάρχει κόφτης πουθενά ούτε στα 210 χλμ. Αν και φυσιολογικά θα έπρεπε να υπάρχει κάτι για ασφάλεια.
Όσο αφορά το θερμόμετρο και εμένα μου το έκανε στην αρχή αλλα τώρα δουλευει κανονικά. Κατα τα άλλα δεν νομίζω να χρειαστούμε ποτέ τσιπάκι για παραπάνω ισχύ. Νομίζω οτι έχουμε αρκετή... 8)
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Santa » 25 Ιαν 2007, 22:56

Stranger έγραψε:Πραγματικά Παναγιώτη πρέπει να παραδεχθώ ότι είμαι ενθουσιασμένος ,προς το παρόν ,με αυτά που απολαμβάνω ,τα οποία δεν υστερούν σε τίποτε από αυτοκίνητα που στοιχίζουν πολλά χιλιάδες euro παραπάνω.
Επίσης είναι καταπληκτικό το πόσο εντυπωσιάζονται φίλοι ,συνάδελφοι κτλ μόλις το βλέπουν .
Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα ψώνιου αλλά ότι πραγματικά το αυτοκίνητο αξίζει την προσοχή και τον θαυμασμό μιας και έχει γίνει πολύ καλή δουλειά από την Hyundai.
Λόγω της δουλείας μου πηγαίνω αρκετά συχνά στην Κορέα και στα ναυπηγεία της ίδιας εταιρείας και γνωρίζω από κοντά πως κατασκευάζουν το οτιδήποτε .
Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει τρομερά άλματα στην τεχνολογία και αυτό φαίνεται.

Αρκετά με τα καλά λόγια ,

σε λίγο θα αρχίζει να χιονίζει και μένω στα Μελίσσια που σημαίνει καμμιά 10 μέρες τον χειμώνα με πάγο και 2-3 μέρες με χιόνι χοντρό.

Να αγοράσω αλυσίδες ; Στο Honda είχα και τις είχα χρησιμοποιήσει αρκετές φορές για να πάω στην δουλεία μου (Καλλιθέα) ,τουλάχιστον μέχρι το Χαλάνδρι.
Και αν ναι ,αξίζει να αγοράσω αυτές τις λαστιχένιες με τα καρφιά που τοποθετούνται και πιο εύκολα ;
Εννοείται βέβαια ότι θα χρησιμοποιούνται και σε πιο σκληρή χρήση εκδρομές σε χιονοδρομικά κτλ.
(Ελπίζω να κανονίσουμε και μαζί κάποιες ,μόλις χαλάσει για τα καλά ο καιρός και δεν εννοώ μόνο με τον Παναγιώτη).

Συγνώμη αν σας κούρασα


Κώστας


Κώστα θα περιμένουμε ακόμα να χαλάσει ο καιρός... Δεν βλέπω ούτε νιφάδα φέτος να πέφτει εντός Αττικής....Αν θές να συναντηθόυμε να τα πούμε στέιλε pm.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 26 Ιαν 2007, 15:55

mikegli έγραψε:Ευχαριστώ..
Ούτε εγώ νομίζω είναι κάτι σημαντικό…και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ισχύ.. απλά αν υπάρχει κάτι να το ξέρουμε!!
Και μια ακόμα ερώτηση..
Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει κόφτης.. μετά την ένδειξη 195-200 χλμ..
Ξέρει κάποιος κάτι γι’ αυτό?

Για τελική ταχύτητα δε μπορώ να σου πω, αφού το πιο πολύ που έπιασα μέχρι τώρα είναι 195 χλμ.
Κόφτης στις στροφές πάντως υπάρχει και τελευταία το διαπίστωσα πριν λίγες μέρες, προσπαθώντας να δω τη επιτάχυνση, κατόπιν παρότρυνσης του ξετρελαμένου μου γιου, με τη δευτέρα στα κόκκινα και αργώντας να βάλω τρίτη για κάτι δέκατα οι στροφές έκαναν βουτιά.
Παρόλα αυτά το χρονόμετρο έδειξε 10,7 δ. που σημαίνει με ιδανικές αλλαγές τα πιάνει τα δηλωμένα 10,3 άνετα.
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό mikegli » 27 Ιαν 2007, 09:23

Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει κόφτη ΚΑΙ στην τελική.. γιατί στις στροφές με άλλη ταχύτητα έχει σίγουρα…σε 3-4 περιπτώσεις κατάλαβα ένα ανεπαίσθητο ρετάρισα κάπου κοντά στα 200..ακομα και σε κατηφόρα.. και σε ευθεία.. δεν είναι δυνατόν είτε με 5 άτομα.. είτε με 2..σε ευθεία και σε κατηφόρα να δείχνει ακριβώς την ίδια τελική.. αν κάποιος έχει πρόσβαση (δεν εννοώ σαν πελάτης.. να έχει κάποιο γνωστό που να γνωρίζει κάτι παραπάνω..) στην αντιπροσωπεία .. ας ρωτήσει
Άβαταρ μέλους
mikegli
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 10:44
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Δημοσίευσηαπό Santa » 27 Ιαν 2007, 10:36

Θα το ερευνήσω το θέμα και θα σας ενημερώσω σχετικά.
Πάντως κόφτη έχει μόνο όταν πάει να μπει στα κόκκινα. Δοκιμάστε το βάζοντας το σειριακό (όσοι έχετε αυτόματο κιβώτιο).
Για την τελική ταχύτητα δεν διαπίστωσα κόψιμο πουθενά....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό almak » 27 Ιαν 2007, 18:14

mikegli έγραψε:Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει κόφτη ΚΑΙ στην τελική.. γιατί στις στροφές με άλλη ταχύτητα έχει σίγουρα…σε 3-4 περιπτώσεις κατάλαβα ένα ανεπαίσθητο ρετάρισα κάπου κοντά στα 200..ακομα και σε κατηφόρα.. και σε ευθεία.. δεν είναι δυνατόν είτε με 5 άτομα.. είτε με 2..σε ευθεία και σε κατηφόρα να δείχνει ακριβώς την ίδια τελική.. ι
Για να ισχύει αυτό στην κατηφόρα θα πρέπει κάποιος να πατά το φρένο. Δεν αρκεί μόνο να πέσουν οι στροφές για να διατηρηθεί η ταχύτητα στην κατηφόρα σε ένα Α όριο.
Για σκεφτείτετο!!!!!

Όσο για τον κόφτη στις στροφές κινητήρα ισχύει ακριβός αυτό που λέει ο Santa

Ο anthrakisantafe πρέπει να έχει χειροκίνητο κιβώτιο οπότε φίλε μου σανιδοσέ του μια δευτέρα μέχρι να νιώσεις τον κόφτη και πες μας έφτασε 125km .....τόσο φτάνει το δικό μου με σειριακό.
Αλλά μάλον δεν θα φτάσεις γιατί εσύ έχεις πέντε ταχύτητες.......
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό mikegli » 27 Ιαν 2007, 21:28

Αγαπητέ μου φίλε.. δεν θέλει φρένο σε μια ελαφριά κατηφόρα για να κόψει ταχύτητα.. γιατί απλά κοντά στα 200 χλμ η ισχύς που χρειάζεται σε ένα όχημα για να την διατηρήσει απλά είναι τεραστία.. . πόσο μάλλον για να την αυξήσει..(τριβή- αντίσταση αέρα… )
Τέλος πάντων.. το δικό μου δεν είναι αυτόματο.. και κατά πάσα πιθανότητα έχει κόφτη.. αν όχι έχει κάποιο πρόβλημα!!
Άβαταρ μέλους
mikegli
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 10:44
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Δημοσίευσηαπό Santa » 28 Ιαν 2007, 23:36

Για δειτε μια ωραιότατη φωτό που βρήκα απο το κτήνος μας....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 29 Ιαν 2007, 21:06

almak έγραψε:
mikegli έγραψε:Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει κόφτη ΚΑΙ στην τελική.. γιατί στις στροφές με άλλη ταχύτητα έχει σίγουρα…σε 3-4 περιπτώσεις κατάλαβα ένα ανεπαίσθητο ρετάρισα κάπου κοντά στα 200..ακομα και σε κατηφόρα.. και σε ευθεία.. δεν είναι δυνατόν είτε με 5 άτομα.. είτε με 2..σε ευθεία και σε κατηφόρα να δείχνει ακριβώς την ίδια τελική.. ι
Για να ισχύει αυτό στην κατηφόρα θα πρέπει κάποιος να πατά το φρένο. Δεν αρκεί μόνο να πέσουν οι στροφές για να διατηρηθεί η ταχύτητα στην κατηφόρα σε ένα Α όριο.
Για σκεφτείτετο!!!!!

Όσο για τον κόφτη στις στροφές κινητήρα ισχύει ακριβός αυτό που λέει ο Santa

Ο anthrakisantafe πρέπει να έχει χειροκίνητο κιβώτιο οπότε φίλε μου σανιδοσέ του μια δευτέρα μέχρι να νιώσεις τον κόφτη και πες μας έφτασε 125km .....τόσο φτάνει το δικό μου με σειριακό.
Αλλά μάλον δεν θα φτάσεις γιατί εσύ έχεις πέντε ταχύτητες.......

Με δευτέρα επεμβαίνει ο κόφτης γύρω στα 90km απ΄ότι θυμάμαι, γιατί χρειάστηκε και η τρίτη για να πιάσω τα 100χλμ.
Όταν θα έχω το πιτσιρικά στο αμάξι με το χρονόμετρο θα ξανακάνω τη δοκιμή και θα ενημερώσω για τη ακρίβεια των μετρήσεων.....
Ο μικρός δε μου το συγχωράει ακόμα γιατί πείρα το Santa Fe και όχι το Oktavia RS το οποίο έπαιζε σαν πιθανή επιλογή μέχρι που είδα από κοντά το Θηρίο (που λέει και ο Santa)
Σε κάθε εξόρμηση όμως στα βουνά και μετά από λασποβουτιές που τον ξετρελαίνουν, του τη βγαίνω και εγώ λέγοντας του, τι θα το κάναμε εδώ το RS με τα 7,2 δ. 0-100 χλμ. :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες