Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2006, 20:20
από heroicentaur
Δηλαδη ποση δυναμη μπορει να δωσουν στον κινητηρα αν αλλαξουμε σε Ηλεκτρικο? Παντως εγω προσεξα πως κ σε αλλα Φεροζα χαλαει η τρομπα νερου (μου χαλασε χτες για πρωτη φορα) κ λεω μηπως φταιει οι στροφες που παιρνει απο Υδραργυρικο κ παιρνει πολλες στροφες η τρομπα νερου? Πειτε οτι βαζουμε το Ηλεκτρικο μετα το σαν διαφορικο Βεντιλατερ τη το κανουμε?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2006, 20:25
από heroicentaur
Η μηπως μπορει να μπει κ σαν εξτρα οταν κανουμε Off Road να παταμε οποτε θελουμε να λειτουργη το ηλεκτρικο κ να μην χρειαζετε το υδραργυρικο να τραβαει πολλες στροφες απο τον κινητηρα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2006, 20:17
από michailbm
heroicentaur έγραψε:Δηλαδη ποση δυναμη μπορει να δωσουν στον κινητηρα αν αλλαξουμε σε Ηλεκτρικο? Παντως εγω προσεξα πως κ σε αλλα Φεροζα χαλαει η τρομπα νερου (μου χαλασε χτες για πρωτη φορα) κ λεω μηπως φταιει οι στροφες που παιρνει απο Υδραργυρικο κ παιρνει πολλες στροφες η τρομπα νερου? Πειτε οτι βαζουμε το Ηλεκτρικο μετα το σαν διαφορικο Βεντιλατερ τη το κανουμε?

Καμία σχεση δεν έχει το βεντιλατερ με τις στροφές τις τρόμπας .........
Οι στροφές που παίρνει η τρόμπα τις δίνει ο στρόφαλος με ιμάντα και τυχαίνει σε κάποια αυτοκίνητα με τον ίδιο ιμάντα να παίρνει κίνηση και το βεντιλατερ!

heroicentaur έγραψε:Η μηπως μπορει να μπει κ σαν εξτρα οταν κανουμε Off Road να παταμε οποτε θελουμε να λειτουργη το ηλεκτρικο κ να μην χρειαζετε το υδραργυρικο να τραβαει πολλες στροφες απο τον κινητηρα?


Δεν παίρνει στροφές ...... δύναμη παίρνει και μάλιστα αρκετή !
Ναι αυτο που λες γίνεται πολύ εύκολα αν βάλεις ηλεκτρικό αλλά όχι για να μην παίρνει δύναμη (αφού ως ηλεκτρικό δεν τραβάει από τον κινητήρα δύναμη ) αλλά κυρίως για όταν περνάς νερά να μην τα αρπάζει και να τα σκορπίζει πάνω στον κινητήρα και στα ηλεκτρικά του συστήματα!