Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2006, 06:16
από kia-blue
markd έγραψε:
kia-blue έγραψε:
markd έγραψε:Υπάρχει και άλλη λύση, πιό οικονομική.
Πέρνα μία βόλτα από τον Εγγλεζόπουλο και θα την βρείς την άκρη.


Πέρασα σήμερα από τον Εγγλεζόπουλο στη Ν. Ιωνία. Πράγματι μου έδωσε λύση, η οποία είναι η εξής: Αλλαγή ελατήρια (δικής του κατασκευής (!?!) και αλλαγή πίσω αμορτισέρ. Τώρα φοράω μπροστά monroe 4x4 και πίσω ΚΥΒ ενισχυμένα. Μου είπε λοιπόν ότι τα μπροστινά είναι εντάξει ενώ τα πίσω επειδή είναι σκληρά θα χτυπάνε και καλό θα ήταν να αλλάξουν και να μπούνε και πίσω monroe 4x4. Κόστος: ελατήρια 350 και αμορτισέρ πίσω 150. Σύνολο 500 ευρώ. (σήκωμα 4 εκ.)

Περιμένω και μια απάντηση από έναν τύπο που ασχολείται μόνο με αμορτισέρ και είναι αλήθεια ότι δείνει καλές λύσεις. Αυτός θα μου απαντήσει αύριο και φυσικά αύριο το βράδυ θα σας κοινοποιήσω και την δική του απάντηση.

Περιμένω τα σχόλιά σας, γιατί λέω την Παρασκευή να τελειώνω μ'αυτή την ιστορία..... (δηλαδή να τα σκάσω ή στον έναν ή στον άλλο)


Όταν έγινε αυτό σε ένα sportage ήμουν εκεί και το έκανα βόλτα.
Σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!



Ο μεγάλος που προβληματισμός είναι τι γίνεται σε βάθος χρόνου και όχι στην πρώτη του βόλτα μόλις τοποθετηθεί το όλο σύστημα.

Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός (κοινώς σας τά'χω πρίξει) αλλά αφού δεν υπάρχει στην αγορά κάποιο έτοιμο και συγκεκριμένο κιτ ανύψωσης για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρά μόνο πατέντες, νομίζω ότι είναι ένα θέμα που "καίει" και αφορά και άλλους εκτός από μένα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2006, 07:20
από markd
kia-blue έγραψε:Ο μεγάλος που προβληματισμός είναι τι γίνεται σε βάθος χρόνου και όχι στην πρώτη του βόλτα μόλις τοποθετηθεί το όλο σύστημα.

Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός (κοινώς σας τά'χω πρίξει) αλλά αφού δεν υπάρχει στην αγορά κάποιο έτοιμο και συγκεκριμένο κιτ ανύψωσης για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρά μόνο πατέντες, νομίζω ότι είναι ένα θέμα που "καίει" και αφορά και άλλους εκτός από μένα.


Άρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καταλήξεις σε μία από τις παραπάνω λύσεις και να την δοκιμάσεις!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2006, 00:19
από fokion
kia-blue έγραψε:Μα αυτά έχω πίσω (τα ΚΥΒ τα ασημί) και μου είπαν (και ο Εγγλεζόπουλος) ότι άμα μεγαλώσω τα ελατήρια, για να ψηλώσω, τότε τα ΚΥΒ που φοράω θα τερματίζουν και θα ξεπατωθούνε. .


Να σου πω τι εχουν δει τα ματακια μου στο δικο μου αυτοκινητο, καθοτι ΕΓΩ εβαλα και τα μονροε ( και οχι μηχανικος εννοω) ΕΓΩ και τα ΚΥΒ.

Σηκονοντας το αυτοκινητο με το γρυλλο το αμορτισερ και το ενα και το αλλο αφηναν τον τροχο να κατεβει τοσο πολυ, που επειδη δεν ειχα bump stop ΞΕΚΟΥΜΠΩΝΑΝ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥς ΚΑΙ ΕΠΕΦΤΑΝ ΚΑΤΩ τα ελατηρια 4 εκκ ψηλωτερα.

Αυτο ΕΙΔΑ με τα ματια μου.

Δεν αναφερω ΚΑΙ τα +4 εκκατοστα τεφλον, καθοτι αυτο το ισοφαριζω και με 4 εκκ. αποστατη στο αμορτισερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2006, 06:11
από manos77
Εγώ έχω βάλει ελατήρια +4εκ. από την ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ενώ φορούσα KYB πορτοκαλί μπροστά και άσπρα πίσω. Μετά την τοποθέτηση των ελατηρίων το αυτοκίνητο στρίβει άψογα αλλά πίσω κοπανάει, μπροστά είναι πολλή καλά αν και χρειάστηκα μια μικρομετατροπη γιατί μου ξεκολλούσαν τα ζαπφορ της αντιστρεπτικης. Έφτιαξα σε τόρνο μια βίδα με αρσενικο&θυλικο και τώρα η αντιστρεπτικη πατάει σχεδόν 3εκ. πιο ψηλά στον μπιλιοφορο που την κρατάει στο ψαλίδι. Και κάτι ακόμα , πρέπει να έχω χάσει διαδρομή πίσω γιατί τα ελατήρια είναι πολλή σκληρά και δεν συμπιέζονται μέχρι το τέρμα τους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2006, 18:52
από fokion
Μανο, ασπρα ή ασιμι με ενα τιτλο κατι σαν "Gas--- ταδε"?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 09:58
από manos77
Ασπρα και νομιζω GAS-GAS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2006, 09:58
από kia-blue
Την Τρίτη έχω κανονίσει το ραντεβού για το ψήλωμα (4εκ). Θα ενημερώσω τηνΤρίτη το βράδυ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 05:23
από markd
kia-blue έγραψε:Την Τρίτη έχω κανονίσει το ραντεβού για το ψήλωμα (4εκ). Θα ενημερώσω τηνΤρίτη το βράδυ.


Με ποιόν τρόπο???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 08:54
από kia-blue
Προσθήκες (όχι από τεφλόν, είναι μαλακό και ακριβό) από πολυαιθυλαίνιο (νομίζω ! ), και αλλαγή αμορτισέρ. Μπροστά φοράω monroe 4x4 και θα μπούνε koni ρυθμιζόμενα (5 θέσεων) και πίσω φοράω KYB ασημί και θα μπούνε rantcho ( ρυθμιζόμενα πάλι). Στα μπροστινά δεν έχω αλλαγή στη διαδρομή του αμορτισέρ. Τα αλλάζω γιατί τα monroe είναι κάπως μαλακά και τώρα με το σήκωμα χρειάζομαι πιο σκληρά (άλλωστε είναι ρυθμιζόμενα). Τα πίσω τα αλλάζω αφού μεγαλώνει η διαδρομή, με την προσθήκη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 21:02
από dodo
Τωρα ειδα το post... Παιδιά δεν χρειαζονται προσθήκες.. το έχω σηκώσει 4+ cm με ελατήρια και αμορτισερ Monroe Adventure. Τα Koni πιστευω θα σκληρήνουν πολύ το αμάξι... Αν κάποιος θέλει πληροφορίες εδώ ειμαι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2006, 04:13
από manos77
manos77 έγραψε:Ασπρα και νομιζω GAS-GAS

Λάθος άσπρα αλλά είναι GAS-A-JUST

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2006, 07:00
από kia-blue
dodo έγραψε:Τωρα ειδα το post... Παιδιά δεν χρειαζονται προσθήκες.. το έχω σηκώσει 4+ cm με ελατήρια και αμορτισερ Monroe Adventure. Τα Koni πιστευω θα σκληρήνουν πολύ το αμάξι... Αν κάποιος θέλει πληροφορίες εδώ ειμαι...


Κάνε υπομονή μέχρι αύριο και θα σου πω τις πρώτες εντυπώσεις. Σου ξαναλέω ότι και τα τέσσερα αμορτισέρ θα είναι ρυθμιζόμενα. Άλλωστε και 'γω πιστεύω ότι αφού θα σηκωθεί, έστω και 4 εκ., χρειάζεται κάτι λίγο πιο σκληρό από το monroe, ειδικά μπροστά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2006, 10:10
από kia-blue
Το σήκωσα επιτέλους!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2006, 19:06
από fokion
Αντε και εις.......... ανωτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2006, 19:55
από markd
Εντυπώσεις???