Σελίδα 2 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 08:04
από kyran
epistrefo stis 15/02 pano! kita ti vrika!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 08:39
από panosktm
μπορεις να μας πεις το site?για μενα που ρωτησα εδω στην ελλαδα μου ειπαν 1000 ευρω.θα κοιταξω απο εξωτερικο και εγω.thanks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 08:57
από aenaon02
1000 euro σου φερνω και σου βαζω 3 :):):) ενα δικο σου ενα του φιλου σου και ενα για δωρο ... :)

Ειμαι σε συννενοησεις για να τα φερω Ελλαδα.... Θα εχω νεα σε 2 με 3 μερες ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 09:12
από kyran
psit kane kamia kali timi re!! kai 8a to paro mono meta apo dokimi. 8a voltaro to diko sou ston taygeto kai meta an ime ikanopoiimenos 8a to paro me doro 2 dvd

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 09:15
από vriolas
aenaon προσεχε. Τα φιλτρα με λάδι δεν ενδεικνονται για κινητηρες turbodiesel!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 09:23
από aenaon02
Kyran η διαφορα ειναι ολοφανερη .... σε εσενα θα τα πουλησω 450 γιατι εισαι ΧΙΛΗ στην πισινουλα σου, και εμεις εδω στο κρυο, ασε που εχω και 39 πυρετο καθως μιλαμε ....

Vriolas μιλαω για το λαδακι που βαζουμε μια φορα τον χρονο οταν τα καθαριζουμε ,,, δεν νομιζω να περναει στον κινητηρα, αυτο το λαδι υποτιθεται οτι εχει την ιδιοτητα να παρακρατα τα σωματιδια ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 09:28
από vriolas
ένας φιλος αρρωστος με τα πετρελαιοκινητα μου το απαγορεψε να το βάλω λογω της ισχυρης αναρροφησης που κανει το τουρμπο. φαντασου να το τραβηξει την πρωτη φορα που θα το καθαρισεις. δεν ειμαι κατηγορηματικος αλλα ψαξτο καλα.(οπως και προσοχη οχι πολυ στο ρελαντι τα turbodiesel, πάντα μαρσαριστω στις 1000 στροφες)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 09:37
από aenaon02
vriolas έγραψε:οπως και προσοχη οχι πολυ στο ρελαντι τα turbodiesel, πάντα μαρσαριστο στις 1000 στροφες)


Για αναλυσε ρε φιλε λιγο αυτο ... τι εννοεις? μιλας για το '' ζεσταμα '' του πετρελαιοκινητηρα 'η για κατι αλλο σε σχεση με το φιλτρο ..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2006, 09:48
από vriolas
οταν δεν κινησαι ειτε προκειται για ζεσταμα ειτε για οτιδηποτε καλο ειναι να εχει καποιες στροφες, θα μου πεις αυτο καποιες φορες ειναι αδυνατο(εγω δεν το κανω τις περισσοτερες φορες) αλλα ειναι απο τα πραγματα που μου λεν συνεχεια επαγγελματιες οδηγοι). Δεν εχει σχεση με το φιλτρο αυτο, εχει σχεση με της προστασια της τουρμπινας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 14:43
από vriolas
Λοιπον aeanaon το εψαξα αρκετα για το φιλτρο σου και ειναι οκ! άφοβα χρησιμοποιησε το ειναι το καλυτερο της αγορας(το ξερεις και εσυ αλλωστε αφου το επελεξες), οσον αφορα για το ρελαντι ισχυει αυτο που ειπα οτι θελει στροφες( αναφερομαι σε ολα τα τουρμπο) διοτι εφοσον χρησιμοποιει λαδι της μηχανης για λιπανση και κατα τη διαρκεια που βρισκετε στο ρελαντι δεν δουλευει, αυτο το λαδι που μπορει να δημιουργησει προβληματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 20:57
από TLG
Ρε παιδια αυτο που λετε ισχυει για ολους τους turbodiesel κινητηρες????
Γιατι εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι ολα ας πουμε τα taxi - που ξερω καλα -καθονται αρκετη ωρα στο ρελαντι χωρις να εχει κανενας προβλημα με το turbo ...και οπως καταλαβαινετε μιλαμε για καθημερινη σχεδον ολοημερη χρηση ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 22:52
από panosktm
παιδια αυτο που λετε με το ρελαντι δεν το καταλαβενω και δεν το εχω ξανακουσει.λετε οτι πρεπει οταν
βαζουμε σε λειτουργια το αυτοκινητο η οταν σταματαμε πρεπει να παταμε ελαχιστα το γκαζι?
το μονο που ξερω με σιγουρια για ολους τους turbo κινητηρες ειναι οτι παντα μετα απο ταξιδι η αλλιως
μετα απο συνεχεις χρηση του turbo πριν σβησουμε το αμαξι πρεπει να το αφησουμε να δουλεψει στο
ρελαντι κανα δυλεπτο για να μην μεινουν τα λαδια στην τουρμπινα που ζεματανε με αποτελεσμα με το καιρο νατην χαλασουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 01:28
από vriolas
Πανο αυτο με το ρελαντι μετα απο παρατεταμενη χρηση γινεται για την αποθερμανση της τουρμπινας(ψυξη) ως το 2λεπτο και επιβάλεται, περισσοτερο ομως θα εχει το αποτελεσμα που προανεφερα και δεν ισχυει μονο για το diesel αλλα για ολους τους τουρμπο. βεβαια πρεπει να αναφερω οτι εγω δεν το τειρω, αλλα ........ περιμενω να δειξει.........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 01:40
από panayiotis
vriolas έγραψε:Πανο αυτο με το ρελαντι μετα απο παρατεταμενη χρηση γινεται για την αποθερμανση της τουρμπινας(ψυξη) ως το 2λεπτο και επιβάλεται, περισσοτερο ομως θα εχει το αποτελεσμα που προανεφερα και δεν ισχυει μονο για το diesel αλλα για ολους τους τουρμπο. βεβαια πρεπει να αναφερω οτι εγω δεν το τειρω, αλλα ........ περιμενω να δειξει.........

Σωστος και ο Πανος και ο Vriolas.
Να καταθεσω και εγω που εχω κανει με το ταξι 880000Κμ?(Vento VW 1.9 tdi)
Το εχω ξεσκισει στο ρελαντι(μια φορα νυχτα δεν ειχε δουλεια και εγω αποκοιμηθηκα στην πιατσα για μιαμιση δυο ωρες-αυτο στο ρελαντι).
Αναλογιστειτε οτι απο τα χιλιομετρα που εχω κανει πρεπει να προσθεσω και ποσες "χιλιομετροωρες" στο ρελαντι.Για αυτο πχ τα μεγαλα ψαραδικα αλλαζουν λαδια αναλογα με τις ωρες.
Τωρα μολις απο τα 800000κμ εχει αρχισει η τουρμπινα και καιει λαδια.
Αν καταφερουμε και κανουμε τοσα χιλιομετρα στο ΙΧ(ας ελπισουμε χωματινα) χαλαλι του!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 01:55
από vriolas
Το κακο Παναγιώτη έιναι οτι εμεις οι ανυπαντροι πρέπει να βάλουμε και ωρομετρο στο σορεντο γιατι φαντασου να εισαι σταματημενος για 2 ωρες το βράδυ με μειον 20 με σβυστό τον κινητηρα.. οχι η μονη λυση είναι τουβλο στο γκάζι...... και κλιμα στο 32+