Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2006, 10:52
από fokion
aenaon02 έγραψε:την στιγμη που αλλαζεις απο κοντα σε μακρυες και αναποδα να εχεις παντα τους τροχους σου σε ευθεια ...


ΟΧΙ ΟΧΙ απο κοντα σε μακρυα ΠΛΗΡΗΣ ακινησια - το εκανα με ελαχιστοτατη ταχυτητα και ο ηχος που ακουσα ηταν ανατριχιαστικος.

Θεωρητικα μπορεις να κανεις 2κινηση σε 4κινηση εν κινηση μεχρι 60 χλμ αν δεν απατομα, αλλα εγω το αποφευγω

Στο σκιαδιο του οδηγου πρεπει να εχει οδηγιες... αλλα οπως ειπα... γιατι να το κανεις εν κινηση...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2006, 12:20
από MauroPaltoudias
fokion έγραψε:
aenaon02 έγραψε:την στιγμη που αλλαζεις απο κοντα σε μακρυες και αναποδα να εχεις παντα τους τροχους σου σε ευθεια ...


ΟΧΙ ΟΧΙ απο κοντα σε μακρυα ΠΛΗΡΗΣ ακινησια - το εκανα με ελαχιστοτατη ταχυτητα και ο ηχος που ακουσα ηταν ανατριχιαστικος.

Θεωρητικα μπορεις να κανεις 2κινηση σε 4κινηση εν κινηση μεχρι 60 χλμ αν δεν απατομα, αλλα εγω το αποφευγω

Στο σκιαδιο του οδηγου πρεπει να εχει οδηγιες... αλλα οπως ειπα... γιατι να το κανεις εν κινηση...


Αν και ντρέπομαι για αυτό που θα πω, θα το πω : κατέληξα με το tucson αλλά περίπου το 1997 είχα για μία 2ετία το Sportage (τώρα βέβαια βαράω το κεφάλι μου που το 'στειλα, εν πάσει περιπτώσει, ΖΗΤΩ ΤΑ ΑΡΓΑ ΡΕ ! :P ). Λοιπόν, επειδή το ΄χα ψάξει αρκετά το θέμα τότε θυμάμαι ότι όντως θέλει ΠΛΗΡΗ ακινησία, συμπλέκτη αν ενθυμούμαι καλά και βέβαια 1η, 2η (η 2η στη χειρότερη).

* αναφέρομαι βεβαίως στη low.

Θυμάμαι δε που το ΄χαμε χώσει και σε πολύ μαλακή άμμο, όπως ήταν αναμενόμενο κόλλησε (αρχάριοι τότε είχαμε στρίψει το τιμόνι και σκάψαμε ... σχεδόν τον λάκο μας, αλλά με μία όπισθεν έφυγε για πλάκα το όχημα).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2006, 12:41
από fokion
Q-σου!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2006, 15:00
από panayiotis
την στιγμη που αλλαζεις απο κοντα σε μακρυες και αναποδα να εχεις παντα τους τροχους σου σε ευθεια ...

Δεν νομιζω οταν εισαι στασιμος να ενδιαφερει αν ειναι γυρισμενοι οι τρο χοι.
Ας ειναι και τερμα δεξια ή αριστερα το τιμονι,δεν εχεις προβλημα να βαλεις αργα.
Ο περιορισμος αυτος ισχυει μονο οταν κινεισαι και πας να βαλεις απο πισωκινητος κλειδωμα κεντρικου διαφορικου ,τοτε μονο σε ευθεια αλλιως αναγκαζεις αποτομα τον εμπρος εσωτερικο τροχο να ακολουθησει την ταχυτητα του εξωτερικου που ειναι διαφορετικη.
Ως γνωστον απο τη Λυκειακη Φυσικη υ=ω χ ρ οπου ω γωνιακη ταχυτητα,ρ η ακτινα περιστροφης και υ γραμμικη ταχυτητα αυτοκινητου.
Αλλα η ω ολων των σημειων του αυτοκινητου ειναι η ιδια (εκτος αν εχει σπορισει και η μπροστα παρτιδα εχει φυγει πχ :razz: ).
Αρα απο τον προηγουμενο τυπο σε εναν κυκλο η εσωτερικη τροχια εχει μικροτερη ταχυτητα απο την εξωτερικη τροχια,αρα ο εσωτερικος τροχος γυρναει λιγοτερο απο τον εξωτερικο.
Αν βαλουμε κλειδωμα κεντρικου διαφορικου σε πολυ αποτομη στροφη τοτε αναγκαζουμε τον εσωτερικο και εξωτερικο τροχο να γυρισουν το ιδιο.
Αν ειμαστε σε χωμα εχει καλως,αυτος ο εξαναγκασμος θα περασει στο χωμα,αλλα στην ασφαλτο οπου η τριβη ειναι πολυ μεγαλη θα τσιτωθουν τα ημιαξονια,η βαλβολινη θα ζεσταθει πολυ κοκ.
Αυτος ειναι ο μαθηματικος τροπος αποδειξης.
Συμπερασμα:απο πισωκινητο σε κλειδωμα μονο σε ευθεια γραμμη.
Για τα αργα επειδη αλλαζει το γραναζι στο κιβωτιο μεταφορας χρειαζεται ακινησια και-τουλαχιστον στο Sorento πατημενος συμπλεκτης και νεκρα.
Αυτα :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2006, 18:43
από geos
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΤΑ POSTS ΕΧΩ ΚΑΛΥΦΘΕΙ.
ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΕΜΠΡΑΚΤΑ......

ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2006, 19:04
από panayiotis
ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ

Μπα δεν νομιζω γενικα αντεχει πολυ,δεν ειναι και μη μου απτου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2006, 15:19
από geos
ΞΥΛΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΛΕΥΓΕ ΣΑΣΜΑΝ+4Χ4 300Ε
ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2006, 16:00
από fokion
Εχεις πιασει ξυλινο τιμονι μετα απο λιγη ωρα στον ηλιο??????
Με 300 ευρω βρησκεις ωραια χωματινα λαστιχακια
Το ψηλωνεις λιγουλακι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2006, 16:07
από geos
ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΨΗΛΩΜΑ?
ΕΑΝ ΤΟ ΨΗΛΩΣΩ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2006, 16:14
από fokion
εξαρταται.... υπο κανονικες για τζιπ συνθηκες οχι δεν θα εχεις... αν το οδηγεις σαν πουντο τουρμπο στις στροφες εχεις...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2006, 16:19
από geos
ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ! :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2006, 13:45
από geos
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!

ΕΦ ΟΣΩΝ ΜΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ 4Χ4 ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ (ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ) ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΠΑΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΕΝΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.
ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ <<ΠΕΡΙΕΡΓΑ>> ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΥΣΒΑΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.

ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ (ΔΕΥΤΕΡΑ Η ΤΡΙΤΗ) ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ (ΚΛΑΝΓΚ)
ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΦΗΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΩ ΜΕ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ.

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ?
Η ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2006, 13:52
από vriolas
Φίλε μου μετα απο πολλα χρονια ενασχολησης με τα αυτοκινητα και ψωρα και γιατι ακουγεται αυτο και γιατι κανει ετσι και τι φταιει, εχω καταληξει πλεον, στο "οτι και αν ακουγεται" ειναι φυσιολογικο μεχρι να με αφησει στο δρόμο. Ετσι εχω το κεφαλι μου ησυχο. Δεν μπορω αλλο να κυνηγαω μάγισσες.
Σημειωση αυτη ειναι η γνωμη μου και δεν θελω να πείσω κανεναν γιάυτο!!! Χρόνια πολλα σε όλους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2006, 07:43
από aenaon02
geos φυσιολογικο ειναι το κανουν ολα τα 4χ4 ... και εμενα με ανυσιχουσε και ρωτησα τον μαστορα μου , το σηκωσε και μου εδειξε ενα τζογο που υπαρχει αποκατω στον αξονα αναμεσα στα διαφορικα ( τζογο εννοω το κενο ) και υπαρχει για λογους ασφαλειας και αξιοπιστιας ( τουλαχιστον αυτα μου ειπε ) για να μην μπλοκαρουν απευθειας και τα ριμαξουν ολα ... Ταδε εφη μαστοροπουλο :)