Σελίδα 2 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2006, 10:40
από fokion
panayiotis έγραψε:Παντως στα site του εξωτερικου σχετικα με sorento δεν εχουν ποτε αναφερει τετοια βλαβη,θα δουμε σημερα....


Πολυ περιεργο..... και εγω οσο και να εψαξα δεν βρηκα κατι... ακομα και απο συνφορουμιστες στην Αμερικη και την Αυστραλία δεν μου ανεφεραν οτι το εχουν συναντησει.....

Ασ ελπισουμε μολις εχουμε ακριβως ποια τσιμουχα και γιατι, να βγαλουμε ακρη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2006, 13:00
από aenaon02
Εγω οπως βλεπετε τηρω σταση αναμονης ( διοτι αν αρχισω δεν ξερω που θα τελειωσω ) :evil: :evil: :evil: :evil:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 07:06
από SKARTOS
Ρε παιδιά, μήπως τα είχατε παρκάρει δίπλα απο το DISCOVERY του highlander, και κόλλησαν καμμιά ΑΣΘΕΝΕΙΑ????? :lol: :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 12:06
από panayiotis
SKARTOS έγραψε:Ρε παιδιά, μήπως τα είχατε παρκάρει δίπλα απο το DISCOVERY του highlander, και κόλλησαν καμμιά ΑΣΘΕΝΕΙΑ????? :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:
Για να σοβαρευτουμε τωρα,η διαγνωση στην Καλαματα στου Νικητα ηταν αστοχια της τσιμουχας στεγανοποιησης γυρω απο το στροφαλοφορο.
Τα λαδια μηχανης φευγανε απο εκει, γλυστρουσανε στην καμπανα του σασμαν και βρισκανε διεξοδο διαφυγης απο το κατω ανοιγμα του κιβωτιου ταχυτητων.
Και για να παρηγορησω τους φιλους μου Νικητα και Κυριακο,μην στεναχωριεστε ρε,τετοιες βλαβες βγαινουνε καθε μερα τροπος του λεγειν.
Δεν ειναι δα και τιποτα σοβαρο,μια τσιμουχα ειναι,απλα ειναι μεγαλη η φασαρια να κατεβει το σασμαν, δισκος,πλατο,σφονδυλος.
Να εισαστε ευχαριστημενοι που σκιζετε τα αμαξια σας και δεν εχουνε βγαλει σοβαρες ζημιες μηχανης,κιβωτιου ταχυτητων κλπ.
Μηπως θελετε να σας πω τις βλαβες που βγαζουνε τα Mercedes cdi ταξι των συναδελφων μου?
Απαριθμω:
ο πρωτος αλλαξε ολη την τουρμπινα(δεν ειχε κανει 40000 χλ και ειναι ο πιο συντηρητικος οδηγος που εχω δει)
ο δευτερος αλλαξε ολη τη μοναδα του ABS (πρωην συνεταιρος μου ,τον ξερω ποσο καλος οδηγος ειναι0
ο τριτος στα καλα καθουμενα στην πιατσα κοπηκε ο πειρος του δυναμου και τον πηρε η Express
ο τεταρτος και ο πεμπτος αλλαξανε σασμαν χωρις 70000 στο κοντερ
εχω και αλλους να μη σας κουρασω ομως
Διδαγμα:παλια ναι αγοραζες αυτοκινητο κοιταζοντας τη μαρκα του,τωρα πια πρεπει να τα βαζεις ολα κατω και να παιρνεις αυτο που σου δινει τα περισσοτερα με τα λιγοτερα λεφτα.
Εχουνε γινει ολα τοσο πολυστροφα που ολο και καποια βλαβη θα βγαζουνε αργα ή γρηγορα.
Πολλα ειπα αντε και Καλη Ανασταση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 13:01
από fokion
Και παλι δεν ειναι λογικο....... Ταυτοχρονα??? ΚΑΙ στους δυο??? Εκτος εαν ειναι κοντα σε ημερομηνια παραγωγης οποτε αυτο ισως εδινε μια ιδεα του "γιατι" με την ενοια ελλατωματικη παρτιδα τσιμουχας.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 13:54
από TLG
panayiotis έγραψε: Μηπως θελετε να σας πω τις βλαβες που βγαζουνε τα Mercedes cdi ταξι των συναδελφων μου?
Απαριθμω:
ο πρωτος αλλαξε ολη την τουρμπινα(δεν ειχε κανει 40000 χλ και ειναι ο πιο συντηρητικος οδηγος που εχω δει)
ο δευτερος αλλαξε ολη τη μοναδα του ABS (πρωην συνεταιρος μου ,τον ξερω ποσο καλος οδηγος ειναι0
ο τριτος στα καλα καθουμενα στην πιατσα κοπηκε ο πειρος του δυναμου και τον πηρε η Express
ο τεταρτος και ο πεμπτος αλλαξανε σασμαν χωρις 70000 στο κοντερ
εχω και αλλους να μη σας κουρασω ομως



Φιλε συναδελφε , ειδικα τα cdi mercedes εχουν βγαλει σε ολους τις ιδιες ακριβως βλαβες .....
Σε εναν φιλο με ενα cdi Ε220 εχει βγαλει και τις 3 βλαβες που ανεφερες ...μαλιστα την μοναδα του ABS την εχει βγαλει 2 φορες !!!!
Τωρα που βγηκε απο την εγγυηση σκεφτεται να το δωσει ...


Συγγνωμη για το off-topic ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 20:02
από aenaon02
fokion έγραψε:Και παλι δεν ειναι λογικο....... Ταυτοχρονα??? ΚΑΙ στους δυο??? Εκτος εαν ειναι κοντα σε ημερομηνια παραγωγης οποτε αυτο ισως εδινε μια ιδεα του "γιατι" με την ενοια ελλατωματικη παρτιδα τσιμουχας.....


Εχουμε ενα χρονο διαφορα στην ημερομηνια αγορας ..... αρα δεν ειναι λογικο .... Τωρα σε ερωτηση δικια μου στον μηχανικο εαν εχει σχεση η βλαβη αυτη , με την χρηση που του καναμε στην Ζηρεια την Κυριακη μαζι με τον Κυριακο ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση με το ποσο ζορι τραβαει το αυτοκινητο. μια απλη τσιμουχα ειναι ... δεν ειναι κανενα μηχανικο μερος για να πεις οτι ''ζοριστικε'' και τα΄παιξε ...
Τωρα τετοια γκαντεμια ομως ρε γαμωτο ? 2 sorento με ενα χρονο διαφορα , με κανενα προβλημα πριν, στην ιδια βολτα το ιδιο προβλημα ? Την στιγμη που κυκλοφορουν χιλιαδες αλλα ( και στα ξενα φορουμ που παρακολουθω και ψαχνω ) δεν εχουν βγαλει παρομοια βλαβη ? Ρε Κυριακο παμε να πεξουμε ενα lotto ρε συ και να κερασουμε ολους τους φιλους εδω μεσα απο ενα Defender να παιζουμε ολοι μαζι στις λασπες διοτι τετοια συμπτωση δεν ξαναγινε :evil: ......
Εκτος και γινετε τιποτα αλλο :?: που δεν το λενε ουτε σε μενα ουτε στον Κυριακο , πραγμα δυσκολο διοτι και εγω και ο Παναγιωτης ειμασταν απο πανω τους , οπως πιστευω και ο Κυριακος .....
ηδομεν..... :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2006, 01:38
από heroicentaur
Παιδες το ιδιο προβλημα παρουσιαστηκε και σε εμενα στο φεροζα μου οπου τελικα αυτη η τρυπα δεν ειναι απο χτυπημα αλλα ειναι σκοπιμα εκει ετσι ωστε οταν χανεις λαδια να φευγουν απο εκει κ να μην πεφτουν στην εξατμιση η οπουδηποτε αλλου. Μετα απο ενα πλυσιμο κ ελενχος κατα καιρο δεν ξανατρεξε λογικα ειναι απο το ζορισμα του αυτοκινητου σε offroad αποστολες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2006, 16:40
από Ntisco
Παντος εμενα που μου ετυχε κατι προμιο μετα απο πολυ αγριο κομματι τελικα το προβλημα ηταν οτι ειχα κανει σερβις προσφατα και οι τυποι μου ειχαν γεμισει τελειως το διαφορικο με υγρο..μολις ανοιξε την ταπα πληροσεως ετρεχε για 1 λεπτο να φανταστιτε...Τωρα ολλα καλαα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2006, 21:02
από panayiotis
Ntisco έγραψε:Παντος εμενα που μου ετυχε κατι προμιο μετα απο πολυ αγριο κομματι τελικα το προβλημα ηταν οτι ειχα κανει σερβις προσφατα και οι τυποι μου ειχαν γεμισει τελειως το διαφορικο με υγρο..μολις ανοιξε την ταπα πληροσεως ετρεχε για 1 λεπτο να φανταστιτε...Τωρα ολλα καλαα...

Αλλο παλι και τουτο....
Απ'οτι ξερω διαφορικα,σασμαν,κιβωτια μεταφορας γεμιζουνε απο την ταπα που αναφερεις οποτε ειναι φυσει αδυνατον να βαλεις παραπανω απο το κατω μερος της τρυπας.
Εκτος και αν το ειχανε βαλει σε κεκλιμενο...
Αλλα εμεις τωρα μιλαμε για λαδι μηχανης.
Τι εγινε ορε Κυριακο,Νικητα,σας κλεισανε ραντεβου?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 07:58
από aenaon02
Εμενα μπαινει μεσα σημερα ( Πεμπτη ) μεσημερι και λενε οτι παραλαμβανω αυριο μεσημερι ..... ηδωμεν ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 10:03
από kyran
τυχερος εισαι Νικητα!!! εμενα θα με βαλουν μεσα 2 Μαιου γιατι εχουν παρα πολυ δουλεια αυτη τη στιγμη λενε..... το κακο ειναι οτι εκανα ελεγχο και ειχε κατεβει η σταθμη του λαδιου και προσθεσα ενα λιτρο για να ερθει στα ισα του...συν το οτι με το τοσο λαδι που χανει ισως να μου κανει και ζημια στον δισκο-πλατο...... :cry:

ΨΙΤ!! ΝΙΚΗΤΑ.....ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 10:48
από fokion
Στο μαιλ που εχω στειλει σε ολους υπαρχει ειδικο σημειωμα στο Sorento ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩς ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΛΑΔΙ, μηπως κατι σημαινει αυτο???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 14:12
από panayiotis
fokion έγραψε:Στο μαιλ που εχω στειλει σε ολους υπαρχει ειδικο σημειωμα στο Sorento ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩς ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΛΑΔΙ, μηπως κατι σημαινει αυτο???

Εγω δεν πηρα τιποτα...κλαψ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 14:13
από panayiotis
fokion έγραψε:Στο μαιλ που εχω στειλει σε ολους υπαρχει ειδικο σημειωμα στο Sorento ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩς ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΛΑΔΙ, μηπως κατι σημαινει αυτο???

Εγω δεν πηρα τιποτα...κλαψ