Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2007, 09:32
από xtrail
Σε περιπτώσεις που οι αντιπροσωπίες εξαρτώνται από την κεντρική, το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να πάρεις τα τηλέφωνα της κεντρικής (1-2 ειναι τα αρμόδια πρόσωπα) και να μιλήσεις κατευθείαν μαζί τους. Εκεί αφήνεις να δεις τι π@π@ρι@ θα σου πούνε και επειδή σίγουρα δεν θα είναι πλήρως ενημερωμένοι τους ταπώνεις και στο τέλος αναφέρεις πολύ ευγενικά πως θα κινηθείς νομικά αφού ως καταναλωτής βλάπτεσαι!!! Εμένα προσωπικά έτσι μόνο λύθηκε το πρόβλημα σε άλλης μάρκας φυσικά.
Η αντικατάσταση όλων των κατεστραμένων μερών ειναι η βασική απαίτηση. Αλλαγή αυτοκινήτου από απίθανο ως αδύνατον και σε τέτοιες απαιτήσεις ξέρουν οι αντιπροσωπίες πως κερδίζουν χρόνο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2007, 09:37
από tetrakinisimag
Στο http://www.kia.co.kr/ στη σελίδα after sale services, υπάρχει φόρμα επικοινωνίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2007, 12:29
από kyran
το θεμα ειναι οτι οι καιροι εχουν αλλαξει και πλεον υπαρχουν νομοι που υποστηριζουν τον καθενα αγοραστη που στερηθηκε ενα σωρο πραγματα και αυτος και η οικογενεια του για να παρει ενα αυτοκινητο το οποιο καταληγει να εχει προβληματα πριν καν περασουν 2 χρονια. ΤΕΛΟΣ φιλε απαιτω αμεση αντικατασταση του κινητηρα (μιας και το αυτοκινητο ειναι μεσα στην εγγυηση) και για οσο καιρο το αυτοκινητο ειναι μεσα στο συνεργειο επειδη η ΚΙΑ δεν εχει ανταλλακτικα στο αποθεμα η εξειδικευμενους τεχνικους, αυτοκινητο εξυπηρετησης ΟΜΟΙΟ με το δικο μου.
στο ξαναλεω, να πας σε δικηγορο και αστο να το χειριστει αυτος!!!! εγω αυτο εκανα οταν ειχα προβλημα και μετα δεν επερνα εγω τηλεφωνα αλλα αυτοι επερναν εμενα ολο γλυκα.ακουσε με.-

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2007, 13:48
από Dorian
Kyran,
όλα αυτά έγιναν. νομική κάλυψη υπάρχει άσχετα αν δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.
Το έγραψα και πάρα πάνω. Το πρόβλημα είναι ότι κλονίζεται η εμπιστοσύνη σου σε κάτι που το πληρώνεις πολλές φορές με αίμα, το αίσθημα ανασφάλειας λόγω της έλλειψης τεχνικής υποστήριξης αλλά το σημαντικότερο η έλλειψη εμπιστοσύνης και το αίσθημα ανασφάλειας που σου γεννά αυτό το ίδιο το πρόβλημα.
Δεν ξέρεις τι είναι.
Τι το προκάλεσε.
Και αν θα μπορούσε, μακρυά από μας να ξανασυμβεί και να είμαστε στην τσίτα στον αυτοκινητόδρομο με κίνηση.
Η τελευταία ενημέρωση πάντως από τον τεχνικό δ/ντή κ. Καπώνη είναι ότι εφόσον η "χελώνα" παραδοθεί στη Χαλκίδα, όπως προβλέπεται, αύριο θα παραλάβω το αυτοκίνητο μου την Τρίτη τεσταριμένο.
Ίδομεν, και πάλι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2007, 11:42
από Dorian
Στο χωριό μου λένε: "Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες".
Ο τεχνικός Δ/ντης της ΚΙΑ ΕΛΛΑΣ κ. Καπώνης δεν γνωρίζει τι, πότε, πού και γιατί!
Ο υφιστάμενός του κ. Ψαριανός μου τηλεφώνησε την Παρασκευή για να μου δηλώσει ότι η "χελώνα" είναι στη Χαλκίδα, ψευδόμενος, εκών, άκων, τη στιγμή που το ανταλλαχτικό έφτασε στη Χαλκίδα Σάββατο πρωί που δεν δουλεύει λόγω πενθημέρου το συνεργείο.
Οι εργασίες συναρμολόγησης άρχισαν δειλά δειλά από σήμερα
Πιθανή ημερομηνία παράδοσης Πέμπτη απόγευμα.
Πάω στο gkc.gr να τους τα πω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2007, 12:07
από leicaR9
Ευχομαι κουράγιο καταρχήν.Η διευθηνση της ΚΙΑ στην έδωσαν απότι ειδα.
Αν ήμουν στη θέση σου θα ήθελα όχι άλλο κινητήρα αλλά άλλο αυτοκίνητο.Καμιά αντιπροδωπία δεν το κανει,αλλά σε παρόμοια περίπτωση τους το πούλησα σε καλή τιμή και πήρα ένα σορεντο.ιρωνια είναι βέβαια αλλά τέλος πάντον.Οι αντοπροσωπίες είναι μονο για να σου πέρνουν λεφτά.Η ΚΙΑ για μενα δεν εχει καθόλου καλή ενημερωση στους πωλητές και στα συνεργεία.Υπάρχουν προβλήματα που παρόλο που τα έχουμε αναφέρει και σαν κλάμπ δεν νομίζω ότι έχουν δωσει την πρέπουσα σημασία.Τί να πείς...
Πάντος εχε από κοντά το δικηγόρο και ας τους κανει και μια επίσκεψη.Αν θελεις στο δικαστήριο(που ευχομαι να μην φτάσεις)να χρεισιμοποιήσεις φωτογραφίες με ημερομινια καλό θα ήταν στην καθε φωτογραφία να φαίνατε και το εξώφυλλο της εγημερίδας για την ημερομινια.
και πάλι κουράγιο.Αν χρειαστείς βοήθεια κάπου στείλε μου πμ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2007, 12:27
από Dorian
Ευχαριστώ, επιφυλάσσομαι