Σελίδα 3 από 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 14:40
από fokion
Χιλια συγνωμη :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

κοιτα το www.kiatechinfo.com
εχει technical bulletins και πολλα αλλα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 15:11
από kyran
μη στεναχωριεσαι Πανουλη. :alright: ...ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΠΗΡΑ :evil: :evil:

αλλα μου το ειπε στο chat!! :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 15:59
από kyran
μαλλον εδω ποναει το SORENTO μου κατα τα λεγομενα του μαστρο Δημητρη στην ΚΙΑ Κορινθου. στο Νο 7.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 17:41
από kyran
λοιπον...εγω θα λεω διαφορα και εσεις θα με διορθωνεται...οκ?

1) μηπως...λεω μηπως...ειχε πολλα λαδια (πανω απο το οριο) μεσα ο κινητηρας με αποτελεσμα οταν εσκιζα το αμαξι με αλλαγες 1η, 2α αργα μεσα στο ποταμι να ειχαμε τετοιες πιεσεις ωστε να χαλασει η "ισως" προβληματικη τσιμουχα???

2)μηπως...λεω μηπως...υπαρχει περιπτωση ο στροφαλος να ειναι λιγο στραβος και να δουλευει εστω και λιγο εκκεντρα και να εκανε την ζημια στην τσιμουχα πανω στα ζορια???

παρακαλω κυριοι τα σχολια σας στα μηπως μου....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2006, 23:55
από aenaon02
1 Μακαρι :)
2 Μακρια Παναιτσα μου ... :(


3 Και στους δυο μας ομως ρε Κυριακο ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2006, 09:14
από fokion
kyran έγραψε:λοιπον...εγω θα λεω διαφορα και εσεις θα με διορθωνεται...οκ?

1) μηπως...λεω μηπως...ειχε πολλα λαδια (πανω απο το οριο) μεσα ο κινητηρας με αποτελεσμα οταν εσκιζα το αμαξι με αλλαγες 1η, 2α αργα μεσα στο ποταμι να ειχαμε τετοιες πιεσεις ωστε να χαλασει η "ισως" προβληματικη τσιμουχα???

2)μηπως...λεω μηπως...υπαρχει περιπτωση ο στροφαλος να ειναι λιγο στραβος και να δουλευει εστω και λιγο εκκεντρα και να εκανε την ζημια στην τσιμουχα πανω στα ζορια???

παρακαλω κυριοι τα σχολια σας στα μηπως μου....


1. Ισως και να παιζει και αυτο το ρολο του αλλα δεν πρεπει να ειναι η αιτια του κακου

2. Δεν το πιστευω... θα ειχες κραδασμους, αυξανομενους μαλιστα λογω της φθωρας των εδανων του στροφαλου ΛΟΓΩ του "κουνηματος"...

Ο diesel 2400 κυβικα δεν ειναι??? Εχει σχεδιαστικη σχεση με τον 2.400 βενζινα????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 00:32
από vayero4_4
O diesel ειναι 2500 κυβικα και δεν πρεπει να εχει σχεση με τον 2.4 βενζινα (δεν μπορω να το βρω τωρα) καθοτι πρεπει να ειναι πιο προς το υποτετραγωνο. Γιατι ρωτας ομως?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 09:18
από fokion
Γιατι ο 2.4 βενζινα ΕΙΧΕ μια περιοδο " ακρατεια " λαδιων.... και γνωρισα προσωπικα 2 κατοχους που τους αλλαξαν ολοκληρο το μοτερ μεσα στη εγγυηση.....
Sorry για το δυσαρεστο του πραγματος... αν και μαλλον δεν θα εχει καμια σχεση το ενα μοτερ με το αλλο..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 09:22
από fokion
μην κολλας στον κυβιζμο που δεν ειναι ακριβως ο ιδιος, δεν αν μπορεις αν ο κορμος ειναι ο ιδιος.... του sportage μου ο στροφαλος ειναι ο ιδιος με του diesel. Θα μου πεις αλλο το ενα και αλλο το αλλο, αλλα ειπα μηπως......
Γιατι το ξαναλεω.. δεν μου καθεται καλα 2 ΙΔΙΑ αυτοκινητα στην ΙΔΙΑ διαδρομη το ΙΔΙΟ προβλημα...
Δεν σας κανει και εσας καπως??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 10:19
από vayero4_4
Μωρε γι αυτο την ψαχνουμε ολοι, επειδη ειναι 2 τα αμαξια. Δεν ξερω για την ακρατεια που λες, δεν ξερω επισης αν η χρηση που εκαναν τα παιδια πριν λιγες μερες ηταν πιο σκληρη απο τη χρηση που του εχω κανει εγω. Εκεινο που ξερω ειναι πως δεν εχω παρατηρησει τετοιο προβλημα, 2 χρονια τωρα.

Καλο ειναι να μας εξηγησουν - αναλυσουν λιγο τη διαδρομη τα παιδια, ωστε να δουμε αν μπορουμε να καταλαβουμε που ποναει (αν ποναει), π.χ. στο ταρακουνημα ? (εκει δινω εγω εγγυηση γιατι το εχω σκισει), στο ζορισμα π.χ. σε λασπες ? στη συνεχη εμπλοκη του βοηθητικου κιβωτιου ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 12:56
από aenaon02
Λοιπον guyς επειδη το δικο μου λυθηκε-εξεταστηκε-φτιαχτηκε-και ξαναδεθηκε οντως ηταν ελατωματικη η τσιμουχα του στροφαλοφόρου ( σωστα το λέω Παναγιωτη ? )
Τωρα εαν οντως ειναι ετσι και στον Κυριακο ( που μαλλον ετσι θα ειναι ) τοτε πια ( και εφοσον δεν εχει παρουσιαστει και σε αλλους κατοχους ) μιλαμε για την σουπερ ντουπερ γκαντεμια του αιωνα ..... διοτι το σκισιμο που φαγανε τα αμάξια μας δεν ηταν και τιποτα ιδιαιτερο απλα φυσιολογικα οφ ροαντ πραγματα ισως και λιγο παραπανω ....
Οποτε Κυριακο μου ταιριαζουμε σου λεω .... :) :) :) :) σε κατι χιλιαδες sorento ετυχε να ειμαστε μαζι :) :wink: :wink: :wink: ....
Ελα σου λεω να παιξουμε ενα lotto :P :P :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 13:29
από Ntisco
παντος μια και μιλαμε για σκισιμο ακουστε...Το πασχα στην κερκυρα σε ανηφορικο κοματι με εδαφος ελαφρη χωμα γεματο ξερα φυλα ελιας...Το κλισομετρο εδειχνε 4.....και ακανονιστη ανηφορα δηλαδη οταν ο αριστερος τροχος ανεβαινε ο δεξιος ηταν αερα...σαν τα σκαλοπατια που εχει ο ατταρτ αλλα φυσικα σε ανηφορα..εκει εφαγε ζορι αλλα ανεβηκε με την τριτη και με σταθερο γκαζι 3000 στροφες 1 αργο...παρολα αυτα δεν μιρισε ουτε και κρεμασε....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 13:43
από fokion
aenaon02 έγραψε: ηταν ελατωματικη η τσιμουχα του στροφαλοφόρου


Ελατωματικη με ποια ενοια? η ιδια? δεν ειχε μπει καλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 19:31
από Lepes
aenaon02 έγραψε:Οποτε Κυριακο μου ταιριαζουμε σου λεω .... :) :) :) :)


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lolmen:
Ειναι τρελοι αυτοι κατω απο το αυλακι .........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2006, 20:53
από kyran
Lepes έγραψε:
aenaon02 έγραψε:Οποτε Κυριακο μου ταιριαζουμε σου λεω .... :) :) :) :)


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lolmen:
Ειναι τρελοι αυτοι κατω απο το αυλακι .........


ζηλευουμε...ζηλευουμε????? :wink: :wink: