Σελίδα 3 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 09:23
από georgeC5
:wave: Καλημέρα παναγιώτη .. Δηλαδή ψιλομούφα τα δωρεάν service ? Κάθε πότε αλλάζετε λάδια και φίλτρα ?? Είχα taxi για 8 χρόνια και τα άλλαζα κάθε 5.000 χλμ. Η ζώη στα diesel είναι οι συχνές αλλαγές λαδιών ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ... Εγώ έκανα 10.000χλμ. το ΜΗΝΑ με το vectra 1.7td και παρότι του έπινα το αίμα (να με έβλεπες στα λιμανάκια) έκανα επισκευή κινητήρα στις 750.000χλμ.!! Θα αλλάζεις ΣΥΧΝΑ λάδια-φίλτρα , θα αλλάξεις και αμάξι μετά από 10 χρόνια και το μοτεράκι σου θα είναι ΑΣΤΕΡΙ !! Το diesel θέλει μεγάλα κυβικά και κατά την γνώμη μου (πάντα) χώρις turbo - θυμάσαι τα παλιά ταξί , carina , jetta , bluebird , record , crown - ακόμα τσουλάνε !! Βάζε που και που στο ντεπόζιτό σου κανά STP για τα μπέκ...ένα λίτρο λάδι 10αράκι(ναι σωστά , στο ντεπόζιτο) έστω μία φορά το χρόνο.. Γιατροσόφια των παλιών.. ΦΙΛΙΚΑ , ΠΑΝΤΑ ! :angel7:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 10:57
από fokion
georgeC5 Συγνωμη φιλε αν σε χαλασα.....
Ο τσεπη του καθενος ειναι ιερο πραγμα και κανει οτι γουσταρει και οι αλοι ολοι κολοκυθοπιτα.....

Your money your car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 11:57
από georgeC5
Μου αρέσει που ζητάει και συγνώμη... Πλάκα σου έκανα... (((Μακάρι να ήμουνα φραγκάτος , σαν όνειρο μου φαντάζει , να μην πρέπει να ξυπνάω στις 03.00 το πρωί για να πάω για δουλειά...και κάνει και ένα κρύο απάνω στο παπί (τελειώνει και η άδειά μου την Παρασκευή, γαμώτο)...)))... Συμφωνώ πως η τσέπη του καθενός είναι ιερό πράγμα αρκεί -νομίζω- να είναι με τίμιο τρόπο , λέμε τώρα... Αν τα κονομήσεις πριν από μένα , θα μου χρωστάς μια τετράδα ζαντολάστιχα και ένα ταψί κολοκυθόπιτα !!! ... σωστός ??? :alright:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 11:58
από donald
Καταρχήν είμαι γυναίκα και κατά δεύτερον δεν ενοχλήθηκα.
Η μικτή μου κοστίζει 590€ γιατί ήμουνα καλό παιδάκι τα προηγούμενα 11 χρόνια και είμαστε οικογενιακώς στην INTERSALONIKA.
Τώρα όσο αφορά τα σέρβις δεν έχω άποψη γιατί δεν πήγα ακόμη, αλλά αν θα υπάρξει πρόβλημα θα αναλάβει ο άνδρας μου με τις γνωριμίες του.Στα μισά χιλ. θα αλλάξουμε λάδια με δικά μας έξοδα και έτσι θα δούμε τι θα μας βάλουν, έ τα ίδια θα ζητήσουμε και στα δωρεάν και ο Θεός βοηθός :!: :!:
Για φτιαγμένα Σορεντάκια (που λέει ο γιός μου) υπάρχει στην Θεσσαλονίκη το www.kiaparts.gr που τα κάνει αγνώριστα(κάτι σαν αυτό που είδατε). Το δικό μου πάντως φοράει μόνο σκαλοπάτια πλατιά, σωληνωτούς πίσω προφυλακτήρες και bullbar που τα έφτιαξε ένας καλός μάστορας από ΙΝΟΧ(γιατί αυτά που κυκλοφορούν είναι βαμμένα). :hello2:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 16:36
από fokion
Φιλε περαν των γραπτων μας δεν γνωριζομαστε οποτε.....

Αρα επειδη δεν σου "περισσευουν" ουτε εσενα μην πας σε "τραβηγμενες" λυσεις....
το Sorento δεν ειναι οσο ασφαλτινο ειναι η X3 ασ πουμε με οτι καλο και κακο ειναι αυτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 20:14
από georgeC5
Φίλε fokion καλησπέρα .. Ποιά bmw ?? Sorento και ξερό ψωμί , με λάστιχα on-off (πως τα λέτε) και θα είμαστε κομπλέ για χώματα και λίμνες !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2006, 21:37
από evan
Γεια σε όλους.Συγνώμη εάν είμαι λιγάκι εκτός θεματος.Είμαι νέο μέλος και στην παρέα μ΄έφερε το ενδιαφέρον για το Sorento, το οποίο σκεφτομαι ν΄αγοράσω στην καινούρια έκδοση των 3.2L.Απογοητεύτηκα όμως όταν διάβασα για τα προβλήματα που μπορεί να προκαλεσει το TOD στις γλιστερές κατηφόρες.Είναι τελικά σημαντικό μειονέκτημα;Αν ναι, τότε,που λέει ο λόγος,να κρατήσω το RAV μου 1ης γενιάς που δεν με πρόδωσε ποτέ σε αντίστοιχες διαδρομές,με πάγο ή χιόνι, κι ας μην έχει κοντές σχέσεις.Εκτός κι αν το νέο μοντέλο στη θέση 4L προσφέρει πραγματικό κλείδωμα του συνεκτικού.Έχει κανείς πληροφορίες; Από την άλλη πλευρά δεν θέλω να κάψω την εγγύηση,τοποθετώντας το κιτ που προτείνεται από τον Π., ούτε πιστεύω ότι μπορω να βρω κάποιον να μου το φτιάξει.Οπότε κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2006, 15:04
από kyran
εχεις δικιο evan για το TOD στην κατηφορα (αν και δεν μου εχει τυχει ποτε) για πες μου ομως πως θα αντιδρασει το θηριο με τα 3.2 οταν πατησεις παραπανω γκαζι σε μια στροφουλα ή οταν βρει ξαφνικα νερακι ή παγο??? εχω βαλει το συστημα του Παναγιωτη και και ενα τσιπακι που δινει παραπανω αλογα στο 2.5 μου, το ειχα βαλει λοιπον πισωκουνα και σε πληροφορω σε στεγνη στροφουλα που το ζορισα λιγο μου γλιστρησε ο κωλος και το εφερα ξανα με αναποδο τιμονι. ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ... ζυγισε τα και αποφασισε με βαση το που θα κινησε περισσοτερο σε γλυστερες κατηφορες ή ασφαλτινους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ δρομους??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2006, 22:45
από evan
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου kyran για τη χρησιμότητα του TOD στις συνθήκες που περιγράφεις.Εξάλλου θεωρώ τον τύπο της κλασσικής τετρακίνησης-χωρίς κεντρικό διαφορικό ή συνεκτικό συμπλέκτη-ξεπερασμένο, κι ας λένε οι "καθαρόαιμοι" τα δικά τους.Αναποδο τιμόνι με 2+ τονους βάρος δεν είναι εύκολη υπόθεση για τον καθένα.Θα μπορούσε παντως η KIA να προσφέρει ένα πραγματικό κλειδωμα 50-50 σε αυτο το είδος αυτοκινήτου.Η TOYOTA το επανέφερε στο RAV και η SUZUKI το δίνει στο VITARA, που είναι πιο light κατασκευές.Βέβαια στην πραγματικότητα η ΚΙΑ δεν προβάλει το SORENTO σαν καθαρόαιμο,παρά τον άκαμπτο άξονα, τις κοντες σχέσεις κλπ,αλλά σαν SUV!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2006, 01:28
από panayiotis
Φιλε evan καλως ηρθες.Ενα πουλακι μου ειπε οτι το καινουργιο sorento ,θα εχει Tod ,αλλα με κουμπι για κλειδωμα.
Θα μαθω και θα σας πληροφορησω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2006, 06:56
από evan
Ευχαριστη είδηση Παναγιώτη.Αυτή θα ήταν και η πιο λογική κίνηση των μηχανικών της ΚΙΑ.Περιμένουμε νέα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2006, 08:34
από donald
Γιατί αναφέρετε για το καινούργιο το 3,2κιβ. αφού και το παλιό 3,5κιβ. έχει κλείδωμα 50-50.Ακόμη όσο αφορά το TOD νομίζω ότι την κανονική του χρήση την βρίσκει στο αυτόματο κιβώτιο γιατί το λίγο γκαζάκι που δίνει στο Drive θέτει σε συνεχή χρήση το σύστημα TOD.Αν έχω λάθος διορθώστε με :P .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2006, 15:03
από fokion
disco έγραψε:kyran ... Στην ουσία είναι το ΚΙΑ με άλλη εμφάνιση που παραπέμπει σε σκληροτράχηλο όχημα εκτος δρόμου. με ένα set ζάντες και ελαστικά και ένα σήκωμα θα είναι καθαρόαιμο μάχιμο εκτος δρόμου..προσωπικά μου αρέσει και από εμφάνιση, δεν είναι άσκημο . Mόλις σήμερα όμως έμαθα ότι είναι μεγάλο ΠΑΚΈΤΟ να φέρεις ένα όχημα που δεν έχει εισαχθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία, πρέπει να πάρει έγκριση και κάτι τρελα. Ξενέρωσα άσκημα...


Στην ουσια ειναι..... το ΚΙΑ sportage 1 ........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2006, 15:04
από fokion
Επανηλθα στο αρχικο ΚΙΑ της σελιδας 1, το πρασινο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2006, 21:53
από panayiotis
donald έγραψε:Γιατί αναφέρετε για το καινούργιο το 3,2κιβ. αφού και το παλιό 3,5κιβ. έχει κλείδωμα 50-50.Ακόμη όσο αφορά το TOD νομίζω ότι την κανονική του χρήση την βρίσκει στο αυτόματο κιβώτιο γιατί το λίγο γκαζάκι που δίνει στο Drive θέτει σε συνεχή χρήση το σύστημα TOD.Αν έχω λάθος διορθώστε με :P .

Εσυ Donald τι εχεις TOD?Γιατι εχω μπερδευτει. :? :?