Σελίδα 35 από 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 01:51
από tucson2.0lt
TakisK έγραψε:4,80 μ πλαστική με 15άρα εξωλέμβια. Ελαφρύ σκάφος. Όλα μαζί ούτε 500 κιλά


Ενταξει ελαφρια ειναι αλλα κρατω επιφυλαξεις.
Εμενα τουλαχιστον δεν μου προσδιδει εμπιστοσυνη λογω δισκου.Ειναι πολυ βαρυ αμαξι με κινητηρα που η δυναμη βρισκεται σε πολυ ψηλες στροφες....Αν μπορουσες να επερνες ντιζελ ακομη καλυτερα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 01:53
από TakisK
Το ξέρω, αλλά ξεφεύγουμε σε κυβικά, κόστος χρήσης κλπ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 01:55
από tucson2.0lt
TakisK έγραψε:Το ξέρω, αλλά ξεφεύγουμε σε κυβικά, κόστος χρήσης κλπ


Ουτε σε κυβικα(ιδια κυβικα ειναι) ουτε σε κοστος χρησης. Μονο σε κοστος αγορας.

Μεχρι τωρα με τι αμαξι βγαζεις την βαρκα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 01:56
από TakisK
Το ντήζελ Πειραιά είναι μάλλον επικίνδυνο. Μέχρι τώρα πάντως έβγαινε με ένα astra 1600 και λίγο ζόρι αλλά ο δίσκος του μια χαρά (85.000 km)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 02:07
από tucson2.0lt
TakisK έγραψε:Το ντήζελ Πειραιά είναι μάλλον επικύνδυνο. Μέχρι τώρα πάντως έβγαινε με ένα astra 1600 και λίγο ζόρι αλλά ο δίσκος του μια χαρά (85.000 km)


Δεν ξερω, ισως και να εχω αδικο, μπορει να το τραβαει για πλακα.Δεν εχω ρυμουλκησει τιποτα με το τουσον.

Απλα εμενα σε μερικες δυσκολες περιπτωσεις (σε κατι ανηφορικα κομματια) μου φανηκε αδυναμο να κινησει το ιδιο του το βαρος.Βαση της εμπειριας μου στα λεω αυτα λοιπον. Δεν σημαινει οτι ειναι και το σωστο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 11:28
από tucson2_gus
Το βάρος της βάρκας σου είναι μικρό και θα το τραβήξει....Αν όμως είσαι σε άμμο και ανηφοριές ο δίσκος σε όποιο SUV της ίδιας κατηγορίας χωρίς κοντές θα παραδόση γρήγορα πνεύμα.....
Το diesel θα σε κάλυπτε λόγω ροπής αλλά εφόσον δεν μπορούμε να το έχουμε..........
Τέλος πάντων με την τιμή που έχει τώρα και να τον κάψεις τον συμπλέκτη βάζεις έναν ενισχυμένο πάνω και μετά είσαι καλύτερα.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 16:59
από dim75
παιδιά οι τιμές είναι μεγάλη ευκαιρία για αγορά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 19:19
από johnsuv
Αν ειναι ευκαιρία λέει; Αύριο πάω να κλείσω το 2,0 GLS FULL (δέρμα , ηλιοροφή κλπ). Σε 10 μέρες θα έχετε εντυπώσεις μου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 20:27
από dim75
με το καλό να το παραλάβεις και να το ευχαριστηθείς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2009, 21:24
από tucson2_gus
johnsuv έγραψε:Αν ειναι ευκαιρία λέει; Αύριο πάω να κλείσω το 2,0 GLS FULL (δέρμα , ηλιοροφή κλπ). Σε 10 μέρες θα έχετε εντυπώσεις μου.


Με το καλό να παραλάβεις!!!! Ψάξιμο καλά με την ησυχία σου πριν το πάρεις για γρατσουνιές και ότι περίεργο...πάρε και κάποιον που κόβει το μάτι του μαζί γιατί εσύ όπως και να το κάνουμε θα πετάς από τη χαρά σου....και με το δίκιο σου... :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2009, 09:08
από tucson2.0lt
johnsuv έγραψε:Αν ειναι ευκαιρία λέει; Αύριο πάω να κλείσω το 2,0 GLS FULL (δέρμα , ηλιοροφή κλπ). Σε 10 μέρες θα έχετε εντυπώσεις μου.


Αντε με το καλο!!
Προσεχε κατα την παραλαβη!
Απο τον ενθουσιασμο δεν θα βλεπεις τιποτα αλλα προσεχε!
Οτι παραξενο αντιληφθεις (χτυπηματα,τα δερματα προσεξε πολυ μην ειναι σκισμενα, κ.α) μην το παραλαβεις...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2009, 16:18
από dim75
πήγαινε το σε κάποιο μηχανικό σου να το σηκώσει να το δει με την πρώτη ευκαιρία..δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2009, 17:38
από TENGAI
καλησπερα

εγω παντως με το δικο μου τραβαω ενα τροχοσπιτο 1200 κιλα συνολο και μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος ακομη και στις ανηφορες φευγοντας απο την σπαρτη δεν ενιωσα το αμαξι να ζοριζεται ,στις ευθειες ειχε ανετα τα 100 εδιχνε πως μπορουσε και παραπανω και στα ανηφορικα κομματια αν θυμαμαι καλα τα 60-70 ηταν ανετα .(μιλαω ομως χωρις air condition)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2009, 17:56
από tucson2.0lt
TENGAI έγραψε:καλησπερα

εγω παντως με το δικο μου τραβαω ενα τροχοσπιτο 1200 κιλα συνολο και μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος ακομη και στις ανηφορες φευγοντας απο την σπαρτη δεν ενιωσα το αμαξι να ζοριζεται ,στις ευθειες ειχε ανετα τα 100 εδιχνε πως μπορουσε και παραπανω και στα ανηφορικα κομματια αν θυμαμαι καλα τα 60-70 ηταν ανετα .(μιλαω ομως χωρις air condition)


Με φρενα ειναι?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2009, 20:04
από TENGAI
αν εννοεις το τροχοσπιτο ναι,εξαλλου σου λεει και στο manual πως χωρις φρενα ειναι μονο μεχρι 700 κ αν θυμαμαι καλα.