Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2005, 10:54
από CSKIA
Απο οτι φαινεται ολοι αλαζανε το φιλτρο βενζινης αλλα κανεις δεν το αλλαζε και ολοι καθαριζανε τα μπεκ αλλα κανεις δεν τα καθαριζε. Διοτι ειναι οι ενεργειες που εξαφανισαν τα προβλημα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2005, 13:02
από fokion
!!!!!!!!!!!
Ωραιωτατα!!!!
Παντως αν σε λιγο καιρό ξανα εχεις τα ιδια, κοιτα το ρεζερβουαρ σου για σκουπιδια ή και νερο απο κανενα "βενζιναδικο", γιατι η ερωτηση τοτε ειναι γιατι φρακαραν???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2005, 13:19
από CSKIA
Τα ελεξανε ολα, αντλια και ρεζερβουαρ και μου δειξανε τις μετρησεις απο τα μπεκ ολοκληρο κατεβατο, γιαυτο λεω οτι ειναι αψογοι.

Μαρπίνης = λύση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2005, 20:43
από offrdean
Φίλε,

Λυπάμαι που δεν είδα το μήνυμα σου νωρίτερα. Εγώ είμαι πρώην κάτοχος Sportage και μόνο στο Μαρπίνη είχα βρει την υγεία μου!!!


Καλές διαδρομές!

Μαρπίνης = λύση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2005, 08:58
από markd
Πολύ καλό συνεργείο ο Μαρπίνης (πήγαινα κι εγώ το sportage που είχα) αλλά δεν μπορούν να λύσουν ένα πρόβλημα στο sorento του μπατζανάκη μου.
Καίει λάδια και δεν βρίσκουν από τι και του έχουν αλλάξει ήδη μία φορά κινητήρα και πάνε για δεύτερη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 14:12
από kavroul
Δεν ξερω αν ειναι απολυτα σχετικο το δικο μου προβλημα αλλα το CHECK του κιητηρα δεν λεει να σβησει με τιποτα. Αλλαξα αισθητηρα Λ,μετρητη μαζας αερα,σημερα αλλαζω και την βαλβιδα ψυχρης αλλα δεν το βλεπω να φτιαχνει. Γινεται RESET και μετα απο λιγο τα ιδια παλι. Ακουσα απο πρωην ΚΙΑδες οτι μετα τα 100000χλμ δε σβηνει με τιποτα.Προβλημα με το ρελαντι οχι δεν εχω. Τα κρυα πρωινα θελει να δουλεψει κανα 3λεπτο για να αρχισει να "τραβαει " σωστα και μια στις πεντε φορες να μην παρει με την πρωτη αλλα δεν δειχνει να ειναι προβλημα.

Εχει τυχει κατι παρομιο σε καποιον ?
Ευχαριστω εκ των προτερων...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 14:29
από fokion
Φανταζομαι τι εχεις πληρωσει μεχρι τωρα.... Τα ανταλλακτικα που σου εβγαλαν ελπιζω να τα κρατησες......

Παμε λοιπον Φιλτατε
Το λαμπακι αυτο αναβει και στο μαραφετι που συνδεει η αντιπροσωπια στον εγκεφαλο βγαζει τους κωδικους βλαβης, που ειναι 4 νουμερα που αρχιζουνε με "P"

B. Τι συμπτωματα ΕΚΤΟΣ απ το λαμπακι εχεις??? Σιγουρα εχεις παραπανω καταναλωση....


Α και κατι τελευταιο το δικο μου εχει 152.700 χλμ και το λαμπακι εχει να αναψει 2 χρονια απο τοτε που ελυσα ολα τα προβληματα του, οποτε μην ακους .......... επειδη δεν εχουν ιδεα τι λενε....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 14:30
από fokion
Πεσ μου αυτα τα νουμερα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 14:32
από fokion
το "μετα απο λιγο παλι τα ιδια" ποσο λιγο ειναι???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 14:41
από fokion
http://www.tetrakinisi.gr/models/epivat ... rtage.html

Ριξε μια ματια και σε αυτο, καπου στη μεση..... εκει που λεει για φυσακια....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 21:32
από kavroul
Φωκιωνα,

Ε πρωτοις ευχαριστω για ΑΛΛΗ μια γρηγορη και σαφη απαντηση. Ημουν ετοιμος να το πουλησω αλλα...

Τους κωδικους οταν το ξαναπαω θα τους κρατησω και θα στους στειλω. Το τελευταιο μηχανημα που το μετρησα ηταν after market οποτε πιθανως να εδινα αλλους κωδικους. Το μυνημα παντως ηταν για το μιγμα αερα...

Οταν λεμε συντομα εννοουμε την επομενη αν οχι την ιδια ημερα...

Τα ανταλακτικα δεν τα πεταξα παντως μου ειπαν στο συνεργειο οτι η φισσετα της βαλβιδας που αλλαχτηκε σημερα ηταν στερεωμενη με πλαστικο τσερκι οποτε .... εχεις δικιο. Επικοινωνησα παντως με τον μηχανικο και μου ειπε οτι οντως γινεται να κολληθουν τα καλωδια κατευθειαν πανω στην πλακετα.

Καταναλωση βεβαια αλλα αντι αλλων. Τη μια μερα νορμαλ την αλλη κατεβαινει οδεικτης αναλογα με το πατημα του γκαζιου τοσο που μπορεις να το δεις...

Πιστευω να το λυσω για να παρουν σειρα οι αναρτησεις και οι πλυμνες.

Και παλι ευχαριστω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2006, 21:35
από kavroul
Οσο αφορα τα αλλα συμπτωματα οπως ειπα, δεν ξεκιναγε με την πρωτη,κομπιαζε μεχρι να ζεσταθει και φυσικα (σπανια μεν) αρρυθμια στο ρελαντι. Παντως σημερα που πηγγα να το παρω μετα την αλλαγη της βαλβιδας ξεκινησε αμεσως και το ρελντι ανεβηκε πανω απο τις 1000 στροφες προκειμενου για το ζεσταμα.. Ενω προχθες που το ξεκινησα σε κρυο αναψε το λαμπακι αμεσως....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2006, 06:53
από fokion
H Ποιοτητα των "φισακιων" και στο βυσμα και στη βαλβιδα-μετρητη αερα-μετρητη γκαζιου, ειναι της πλακας.....

Κανε reset στον εγκεφαλο πρωτα βγαζοντας ή τον πολο της ματαριας ή την ασφαλεια του για 20 δευτερολεπτα......

Α τωρα θυμηθικα αλλον ενα αστειο λογο που αναβει το ταμπακι..... ειναι η ταπα βενζινας.... δεν στεγανοποιει καλα αν ξεραθει το λαστιχο φαντασου οτι στο επισημο βιβλιο υπαρχει αλλαγη του ανα καποια χιλιομετρα, γι αυτο κλεινε την ταπα με καμποσα "κλικ"

Σε ποιο συνεργειο πας? σε εξουσιοδοτημενο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2006, 10:56
από notis
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΚΙΟΝ ,
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΥΠΟΨΗΝ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2006, 10:59
από notis
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ?