Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του forum,
Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το Kia Sorento (2.400cc - 80.000 χλμ) που έχω το πιο παρουσίασε βλάβη στον κινητήρα και προκειμένου να επισκευαστεί μου ζητήθηκαν 2.000 ευρώ.
Σύμφωνα με όσα μου είπε ο μηχανικός, το αμάξι είχε διαρροή λαδιού την οποία δεν είχα πάρει χαμπάρι με αποτέλεσμα να μείνει σχεδόν χωρίς λάδι, να υπερθερμανθεί ο κινητήρας και τώρα να θέλει λύσιμο και σημαντική επισκευή.
Από ότι έχω καταλάβει υπάρχουν οι εξής επιλογές:
1) Να πληρώσω για την επισκευή του κινητήρα. Αυτό που με προβληματίζει είναι μήπως τα 2.000 ευρώ είναι υπερβολικά (τουλάχιστον έτσι μου ακούγονται χωρίς βέβαια να είμαι ειδικός), και αν τελικά επισκευαστεί αν όντως θα είναι όπως πριν ή θα είναι άλλο αυτοκίνητο.
2) Να προχωρήσω σε αντικατάσταση του κινητήρα με αντίστοιχο 2.400cc. Για καινούργιο δεν ξέρω αν υπάρχει η δυνατότητα και πόσο κάνει, οι μεταχειρισμένοι κάνουν γύρω στα 1300-1500 ευρώ απ' ότι είδα, αλλά πρώτον δεν ξέρεις τι παίρνεις και δεύτερο από ότι διάβασα μειώνεται πολύ ή αξία μεταπώλησης (η οποία έτσι κι αλλίως γι αυτά τα αυτοκίνητα είναι μικρή).
3) Να βάλω κινητήρα 3.5L ο οποίος έχει το πλεονέκτημα ότι είναι πιο δυνατός αφενός και αφετέρου υποστηρίζει αυτόματο κιβώτιο, κάτι το οποίο θα με βόλευε από θέμα οδήγησης. Πόσο παραπάνω θα κοστίσει όμως (λόγω και της αλλαγής κιβωτίου), και το βασικότερο, η αλλαγή σε 3.500cc θα σήμαινε παραπάνω τεκμήρια, τέλη κλπ κλπ... εκτός αν έκανα την "πάπια" όπως διαβάζω σε πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις και δε δήλωνα την αλλαγή. Γίνεται αυτό?
4) Αλλαγή σε πετρελαιοκινητήρα 2.500cc το οποίο θα μειώσει και την κατανάλωση. Αυτό μάλλον είναι πιο δύσκολο από τα προηγούμενα καθώς από ότι ρώτησα θα πρέπει να αλλαχθούν πολλά εξαρτήματα εκτός του κινητήρα, άρα θα κοστίσει παραπάνω, ενώ συν τοις άλλοις μια τέτοια μετατροπή στην Ελλάδα είναι μάλλον παράνομη.
5) Να κάνω το Sorento μου κοτέτσι και να ψάξω μήπως το δώσω για ανταλλακτικά... Τρέχα γύρευε δηλαδή
Όλα αυτά με έχουν μπερδέψει λιγάκι, και δεν ξέρω τι να αποφασίσω...
Καμιά γνώμη;;