Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 20 Δεκ 2006, 15:17

Rallistatos έγραψε:Επιστρέφω μετά απο κάποιους μήνες απραξίας.

Καταρχάς:Το αυτοκίνητο (2.0 βενζίνη) έχει 23000χλμ τώρα και το χρησιμοποιώ μόνο σε άσφαλτο.Εφαγα ενα καλό κόλλημα το χειμώνα στα χιόνια (δεν έφταιγε το τουσον) και ένα αντίστοιχο στην άμμο το καλοκαίρι όπου ο συμπλέκτης μύρισε για τα καλα.Δεν δείχνει σημεία φθοράς όμως λειτουργεί κανονικότατα. Τουλάχιστον ξεκόλλησα,όμως αποφάσισα να μη το ταλαιπωρώ.

Η καταναλωση πλέον είναι ακριβώς στα 10 λίτρα μικτές διαδρομές και πόλη καμιά 11-11,5 με ελαφρύ πόδι.

Απο λειτουργία άψογη,κανένα πρόβλημα πέρα απο κάποιους ψιλοτριγμούς στα πλαστικα.

Εχει ακούσει κανείς για ανθεκτικό συμπλέκτη,επαναλαμβάνω?

Συνηθως οταν μυριζε για τα καλα ο συμπλεκτης σε ενα αυτοκινητο σημαινε αλλαγη!Στο τουσον δεν ισχυει αυτο!Ισως να ειναι τετοιο το υλικο τριβης που μονο να μυριζει οταν ζεσταινεται αλλα να μην φθειρεται.Δεν ξερω :roll: Παντως αυτο ακουω να συμβαινει στα περισσοτερα suv της κατηγοριας.Και σε μενα μυριζε πολυ στην αρχη......παντως μεχρι σημερα λειτουργει κανονικότατα 8) :!:
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 21 Δεκ 2006, 17:39

Ρε παιδια τα λαδια που μας βαζουν στις αντιπροσωπιες τα εμπιστευεστε για 15000χλμ? Εμενα μου βαζουν τα divinol 10-40. Λενε οτι ειναι ημισυνθετικα......αλλα εχω αμφιβολια μηπως ειναι σκετο ορυκτελαιο.Εσας ποια λαδια σας βαζουν?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 21 Δεκ 2006, 17:48

Ποια λάδια μας βάζουν? Εγώ πάω τα δικά μου.Θα κάνουν τα τσαλιμάκια τους,αλλά γείωσε τους κανονικα.
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό star-mkb » 21 Δεκ 2006, 18:03

Εγώ κάνω αλλαγή στις 7500 χλμ.και στη δεύτερη αλλάζω και το φίλτρο λαδιού.Οσο για την ποιότητα,όταν απαγορεύεται η παρουσία σου στο συνεργείο,τότε ψάχνεις για άλλο συνεργείο όπου θα ελέγχεις τι σου κάνουν και πως.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε.ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.
Άβαταρ μέλους
star-mkb
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 20:46
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 21 Δεκ 2006, 18:12

Rallistatos έγραψε:Ποια λάδια μας βάζουν? Εγώ πάω τα δικά μου.Θα κάνουν τα τσαλιμάκια τους,αλλά γείωσε τους κανονικα.

Καθε ποτε τα αλλαζεις?Ποια βαζεις? Για το 2.0 βενζινη λεω.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 21 Δεκ 2006, 18:24

star-mkb έγραψε:Εγώ κάνω αλλαγή στις 7500 χλμ.και στη δεύτερη αλλάζω και το φίλτρο λαδιού.Οσο για την ποιότητα,όταν απαγορεύεται η παρουσία σου στο συνεργείο,τότε ψάχνεις για άλλο συνεργείο όπου θα ελέγχεις τι σου κάνουν και πως.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε.ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.

Εγω ειμαι διπλα στον "τεχνικο"και ας απαγορευεται :!: Και που θα ξερω εγω αν δεν το δω οτι τα αλλαξαν :?: π.χ τα μπουζι, το φιλτρο λαδιου κ.τ.λ..........
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 21 Δεκ 2006, 20:26

Και γώ 2.0 βενζίνη έχω.Αλλαξα μια φορά στα 17.000 .Εβαλα ελφ αλλα δε θυμάμαι ρευστότητα,νομίζω 10w40 semi .
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Δεκ 2006, 20:35

Η μεγαλύτερη χαρά του μηχανικού είναι να σε κοροϊδέψει μπροστά στα ματια σου.

Και υπάρχουν πάνω από 1000 τρόποι. :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό star-mkb » 22 Δεκ 2006, 00:37

tucson2.0lt έγραψε:
star-mkb έγραψε:Εγώ κάνω αλλαγή στις 7500 χλμ.και στη δεύτερη αλλάζω και το φίλτρο λαδιού.Οσο για την ποιότητα,όταν απαγορεύεται η παρουσία σου στο συνεργείο,τότε ψάχνεις για άλλο συνεργείο όπου θα ελέγχεις τι σου κάνουν και πως.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε.ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.

Εγω ειμαι διπλα στον "τεχνικο"και ας απαγορευεται :!: Και που θα ξερω εγω αν δεν το δω οτι τα αλλαξαν :?: π.χ τα μπουζι, το φιλτρο λαδιου κ.τ.λ..........

Εγώ βάζω τα 10/40 ή τα 15/40 συνθετικά.
Υ.Γ.έχω το 2,0 crdi
Άβαταρ μέλους
star-mkb
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 20:46
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Rallistatos » 11 Ιαν 2007, 02:22

Γιατι το τουσόν κάνει 21000 δολλάρια στην Αμερική?

Το 2.7 έτσι?

Το σαντα φε με τον νέο 3.3 240 ίππων 26-7?

Και τα ευρώ είναι λιγότερα...
Rallistatos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 23:06
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tuc » 14 Ιαν 2007, 22:32

και μερικά video για του funs (είναι .flv παίζουν με Flash player)
http://www.youtube.com/watch?v=8wJ_3JfH ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=-eCR7THZ9jQ
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tuc » 14 Ιαν 2007, 22:34

και το πίο "χορευτικό" απόλα
http://www.youtube.com/watch?v=TOo04gAz ... ed&search=
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Researcher » 04 Μαρ 2007, 09:37

Φίλε Jath,
έχω την χαρά να είμαι και εγώ κάτοχος ενός Tucson 2.0 και μέχρι στιγμής είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, τόσο σε off-road διαδρομές, όσο και στην άσφαλτο. Η καταναλωσή του κυμαίνεται από 10 εώς και 12 συμπεριλαμβανομένων βέβαια και χωμάτινων διαδρομών. Από χώρους, όντως, ο χώρος αποσκευών δεν είναι και ο καλύτερος στην κατηγορία του αλλά για τα προσωπικά μου γούστα (που δεν ήθελα ένα έχτρα τεράστιο τζάμι μετά το παράθυρο των πίσω επιβατών-όπως συμβαίνει στα περισότερα τζιπ) ήταν ότι έψαχνα. Επίσης, να επισημάνω ότι σε μεγάλες διαδρομές που αναγκαστικά χρειάζονται πολλά πράγματα να μεταφέρεις μαζί σου, εγώ πάντα ρίχνω τα πίσω καθίσματα και ένας χώρος 800Lt αποκαλύπτεται (και όταν λέω πέφτουν, το εννοώ!- μέχρι ψυγείο στην κούτα του έχω μεταφέρει). Σε άσφαλτο είναι απολαυστικό και άνετο και σου εμπνέει ένα μεγάλο αίσθημα ασφάλειας. Σε χώμα, ΤΕΛΕΙΟ! Ούτε κουρούμπελο γίνεσαι από τα κουνήματο αλλά ούτε και ο παραμικρός τριγμός! Από off-road επιδόσεις τα έχω δοκιμάσει όλα και το αμάξι ανταποκρίθηκε τέλεια, φυσικά δεν μιλάω για xtreme καταστάσεις τύπου: η αργιλώδης λάσπη είναι 60cm και κάτι, ε τότε ας την περάσω!!! Αυτά για μένα είναι περίεργες καταστάσεις γιατί δεν ξέρεις ποτέ που θα σε οδηγήσουν (αν σε οδηγήσουν!!!). Το πιθανότερο είναι να βρεθείς μέχρι τα μπούνια κολλημένος και το γνωστό ρητό ότι το αμάξι είναι για να σε υπηρετεύει, αντιστρέφεται και από την κούραση και τα τεχνάσματα που θα κάνεις για να το ξεκολλήσεις (αν τα καταφέρεις) Θα νιώσεις όχι απλά υπηρέτης του, αλλά δούλος του! Βέβαια το θέμα για την αποφασή σου είναι καθαρά προσωπικό και κάθε ένας εδώ μέσα έχει να αντιπαραβάλει τις δικές του απόψεις και συμβουλές. Εγώ να σου πω την αλήθεια έψαχνα κάτι που να μπορεί να με πάει σε γωνιές της πανέμορφης Ελλαδίτσας μας, να δώ πράγματα που με ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν υπήρχε πιθανότητα να δώ και να κάνω μια όμορφη εκδρομούλα χωρίς πολλά πολλά. Τώρα για αυτούς που θέλουν να βάλουν περισσότερη περιπέτεια στη ζωή τους, προσωπική κούραση και αμέτρητες ώρες σε εργασία και τηλέφωνα σε γνωστούς για να τους <<ξεκολλήσουν>>, extra λεφτά για εξοπλισμό και αμέτρητες επισκέψεις σε συνεργεία και μετατροπές, σίγουρα το Tucson δεν έιναι για αυτούς. Φυσικά μην θεωρηθεί ότι τους κατακρίνω, απλώς όπως είπα και πριν, το θέμα είναι τι ψάχνει κανείς. Όλα έχουν την ομορφιά τους, και το <<κόλλημα>> και η κούραση και η λάσπη...Άλλωστε η ζωή μας πρέπει να εμπλουτίζεται από εμπειρίες και τέτοιου είδους είναι αυτές που θα θυμόμαστε για πάντα,...αλλά,...το θέμα πάλι είναι,..το τι ψάχνεις! Όσον αφορά τη μυρωδιά του συμπλέκτη που διάβασα σε προηγούνες δημοσιεύσεις είναι όντως αλήθεια. Μου συνέβηκε και μένα με κλειδωμένο 4χ4 και με πολύ ζόρι. Αλλά αυτό έγινε για μερικές φορές στην αρχή. Τώρα τίποτα! Μάλλον ο φίλος Tucson2.0Lt έχει δίκιο!
Τελικά για να τελειώνω και να μην σε κουράζω άλλο, σε γενικές γραμμές έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

Και μια φιλική συμβουλή...άλλαξε λάστιχα (50/50) και θα δεις ένα άλλο Tucson!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 07 Μαρ 2007, 11:14

Πες τα ρε Researcher συντοπίτη (Α. Πατήσια εδώ). Τα 50-50 κάνουν τη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ποια έχεις βάλει ; Εγώ πριν 1 1/2 χρόνο (και ήταν η 1η δουλειά που έκανα) ήταν να του φορέσω τα dueler 694 A/T. Ανεπαίσθητα πιο θορυβώδη αλλά ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική συμπεριφορά στα εκτός δρόμου.
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 07 Μαρ 2007, 13:32

MauroPaltoudias έγραψε:Πες τα ρε Researcher συντοπίτη (Α. Πατήσια εδώ). Τα 50-50 κάνουν τη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ποια έχεις βάλει ; Εγώ πριν 1 1/2 χρόνο (και ήταν η 1η δουλειά που έκανα) ήταν να του φορέσω τα dueler 694 A/T. Ανεπαίσθητα πιο θορυβώδη αλλά ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική συμπεριφορά στα εκτός δρόμου.


Σε ευχαριστώ φίλε πατησιώτη MauroPaltoudias για τα καλά σου λόγια. Δυστύχώς εγώ έχω τα μαμίσια λόγω του ότι είναι καινούργιο ακόμα. Αλλά πριν το αγοράσω έκανα βόλτες με φίλο που έιχε το Tucson (αυτό με έκανε θετικό στην απόφαση να πάω να το πάρω) και φόραγε τα Michelin 4x4 A/T. Είχε λίγο θόρυβο στην άσφαλτο αλλά σε εκτός δρόμου ήταν άπαιχτα (να υπενθυμίσω ότι τα προσεχε και λίγο). Γιαυτό επειδή βλέπω την συμπεριφορά του δικού μου με τα Hankook και αυτή του φίλου, μπορώ και λέω ότι 50/50 is the best! Αλλά μην ανησυχείς, θα έρθει σύντομα και η ώρα της αλλαγής τους αφού πρώτα τα <<δοκιμάσω>>. Αν και κλίνω και εγώ προς την σοφή επιλογή σου για τα Dueller 694. Πολύ καλά λάστιχα και μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει από κανέναν παράπονα. Μάλλον είναι η επόμενη μου αγορά!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες