Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Hyundai Tucson

Δημοσίευσηαπό Researcher » 24 Ιούλ 2007, 18:39

Εχεις δίκιο φίλε tucson2.0lt! και εγώ όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα στον μετρητή, τόσο βλέπω να πέφτει η κατανάλωση! Αφού ξεκίνησα με 12, τώρα βρίσκεται στα 10 και κάτι, μετά από σχεδόν 10.000χλμ! not too bad for a suv!!! Σου παραθέτω και ένα πινακάκι με τις τελευταίες δέκα μετρήσεις (- πραγματικές! - όχι του ηλεκτρονικού μετρητή), επειδή το έχω αυτό το ψώνιο, έτσι από περιέργεια....
Να σημειωθεί ότι τα εν λόγω χλμ αφορούν κατά ένα 50% κίνηση σε πόλη, 20% στην εθνική και 30% σε "χώμα"...στο περίπου βρε αδερφέ...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 25 Ιούλ 2007, 14:48

Καπου εκει κυμαινεται και μενα.Ενταξει εχει αρκετη αποκλιση απο τις τιμες εργοστασιου (και ποιο δεν εχει?) αλλα οχι αυτα που εγραφαν και τα περιοδικα κατι 16 λιτρα και βαλε...!


Αλλο θεμα ετσι για να λεμε κατι....Θα ηθελα η τριτη να ηταν πιο κοντη ωστε στις ορεινες διαδρομες να μην χρειαζεται να γεμιζεις τοοοσο την δευτερα για να δεχθει ανετα την τριτη και να μην κρεμαει.Δεν ξερω αν το παρατηρητε και σεις...Δηλαδη αναμεσα στη 2α-3η υπαρχει καποιο κενο.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Researcher » 25 Ιούλ 2007, 20:34

tucson2.0lt έγραψε: Θα ηθελα η τριτη να ηταν πιο κοντη ωστε στις ορεινες διαδρομες να μην χρειαζεται να γεμιζεις τοοοσο την δευτερα για να δεχθει ανετα την τριτη και να μην κρεμαει.Δεν ξερω αν το παρατηρητε και σεις...Δηλαδη αναμεσα στη 2α-3η υπαρχει καποιο κενο.


Τί???? Σοβαρά??? πρώτη φορά το ακούω!!!!
χαχαχαχα, αστειεύομαι!!!
έχεις δίκιο! κι εμένα καμιά φορά με νευριάζει αυτό το κενό (ιδιαίτερα σε ξαφνικές απότομες και ανηφορικές διαδρομές) που η δευτέρα σου φαίνεται πολύ και η τρίτη λίγη!!! πιστεύω στον διαδοχό του η εταιρεία να τα φτιάξει όλα αυτά τα "κενά" με έναν νέο κινητήρα και πλαίσιο αποκλειστικά για τον ρόλο του και όχι πάλι να καταλήξουμε στο: "πήραμε το πλαίσιο απο το elandra, πήραμε τον κινητήρα του coupe, πήραμε το....κλπ"...και ιδού κύριοι!! ΤΟ ΤUCSON!!!χεχεχε
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Ιούλ 2007, 12:07

Νομιζω οτι το επομενο tucson θα ειναι πιο ασφαλτινο ακομη του στυλ CRV.Σιγουρα θα εχει 6ταχυτο κιβωτιο,δεν θα υπαρχει lock,και οσο για τον κινητηρα πιστευω θα βαλει κανενα dual cvvt για να βγαζει 150+ αλογα.Υποθεσεις κανω.......Εχετε ακουσει τιποτα για το νεο tucson?Εγω οχι.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 29 Ιούλ 2007, 16:38

Φοραω ακομη τα hankook k406.Δεν μπορω να καταλαβω απο το DOT ποτε κατασκευαστηκαν.Δηλαδη αντι να γραφει με τη μορφη π.χ 2206, αυτο γραφει Τ7Τ3 ΑΚ Η. Οποιος ξερει ας πει...
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 16 Σεπ 2007, 19:56

Τι εγινε εδω?Βοβμα επεσε?Που πηγαν ολοι?

Κανενα προβλημα με το αυτοκινητο??

Εμενα τιποτα :D
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

υποψηφιος αγοαραστης hyundai tucson

Δημοσίευσηαπό ioannisb1 » 31 Οκτ 2007, 00:08

καλημερα παιδια. ειμαι υποψηφιος αγοραστης του tucson 2.0 lt full. βενζινης. να περιμενω το νεο ετος μηπως αλλαξει προς το καλυτερο ι τιμη?.
το δωρο το δινουν ολες οι αντιπροσωπιες?
και κατι για την ασφαλεια.εκτος απο τους 6 αεροσακους γνωριζετε αν υπαρχουν ατσαλινες προστατευτικοι δοκοι στο αμαξωμα?
Άβαταρ μέλους
ioannisb1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 23:22
Τοποθεσία: Δραμα

Re: υποψηφιος αγοαραστης hyundai tucson

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 31 Οκτ 2007, 15:47

ioannisb1 έγραψε:καλημερα παιδια. ειμαι υποψηφιος αγοραστης του tucson 2.0 lt full. βενζινης. να περιμενω το νεο ετος μηπως αλλαξει προς το καλυτερο ι τιμη?.
το δωρο το δινουν ολες οι αντιπροσωπιες?
και κατι για την ασφαλεια.εκτος απο τους 6 αεροσακους γνωριζετε αν υπαρχουν ατσαλινες προστατευτικοι δοκοι στο αμαξωμα?


Θα σου ελεγα να παρεις το πετρελαιο αν εισαι επαρχια.Αν οχι τοτε ok.Η τιμη απ'οτι βλεπω επεσε πολυ μονο στις απλες εκδοσεις.Στη full λιγα πραματα(απο περισυ).Νομιζω οτι μετα απο καιρο θα ειναι ακομη φθηνοτερο αλλα ετσι θα περιμενεις συνεχεια.Να φανταστεις το 2004 ειχε 30000 η full εκδοση και 25-26000 η απλη.Τοτε μονο 2 εκδοσεις ειχε.
Για τα δωρα πιεζε τους εσυ.Εμενα μου εδωσαν και κουκουλα επειδη απλα τους το ζητησα.
Λεπτομερειες δεν ξερω για τις δοκους παντως πηρε 4 αστερια στο crash test.Εχασε πολλους ποντους στο οτι δεν εχει προειδοποιηση να βαλεις την ζωνη.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό STX1300A » 24 Δεκ 2007, 10:06

Researcher έγραψε:
tucson2.0lt έγραψε:
Εγώ να σου πώ την αλήθεια όποτε βλέπω από μέτρια εώς δύσκολα πάντα σταματάω και βάζω το LOCK, γιατί ποτέ δεν ξέρεις....




Καλημέρα καί χρόνια πολλά σέ όλους.

Πρέπει νά σταματήσει κανείς γιά νά λοκάρει τό 4Χ4 ή αρκεί νά κινείται μέ ταχύτητα μικρότερη τών 30χλμ ??

Όσο αφορά τή κατανάλωση έχω νά καταθέσω στό φόρουμ ότι μέ καινούργιο Tucson δίλιτροκαί γενικά βαριά πατούσα έκανα μιά βόλτα στίς παραδουνάβιες πόλεις από Κωνστάντζα καί Γαλάτσι, Σιδηρές πύλες, Βελιγράδι, Βουδαπέστη, Μπρατισλάβα, Βιένη καί Πράγα , 9.000 χλμ. περίπου σερί, μικτή διαδρομή ασφάλτου εντός καί εκτός πόλης καί γύρω στα 500 χλμ εύκολου χωματόδρομου στά Καρπάθια καί σημειώνοντας λίτρα γεμίσματος καί χιλιόμετρα διανυθέντα ( όχι δηλ. από τό όργανο ) τό αποτέλεσμα ήταν 10,8 λίτρα / 100 χλμ.

Νάστε όλοι καλά καί καλές γιορτές
Άβαταρ μέλους
STX1300A
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Δεκ 2007, 09:27
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 26 Δεκ 2007, 17:20

Αρκει να κινησαι με λιγοτερα απο 30 χλμ.Το χω κανει πολλες φορες και δεν εχω ακουσει κανενα περιεργο ηχο.Απο προβληματα πως παει?Εχει βγαλει τιποτα?Ποσα χλμ εχεις συνολικα?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό STX1300A » 09 Ιαν 2008, 07:10

tucson2.0lt έγραψε:Αρκει να κινησαι με λιγοτερα απο 30 χλμ.Το χω κανει πολλες φορες και δεν εχω ακουσει κανενα περιεργο ηχο.Απο προβληματα πως παει?Εχει βγαλει τιποτα?Ποσα χλμ εχεις συνολικα?


22.000 χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα .
Τό χρησιμοποιώ όμως μόνο γιά ταξίδια καί όχι καθημερινή χρήση (κυκλοφορώ μέ μηχανή).
Άβαταρ μέλους
STX1300A
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Δεκ 2007, 09:27
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό almak » 12 Ιαν 2008, 20:40

STX1300A έγραψε:[.

Πρέπει νά σταματήσει κανείς γιά νά λοκάρει τό 4Χ4 ή αρκεί νά κινείται μέ ταχύτητα μικρότερη τών 30χλμ ??

Εγώ θα σου πω πως αν καταφαίρνεις και πηγαίνεις με 30χλμ/ω δεν χρειάζεσαι 4χ4.
Το 4χ4 θα το βάλεις όταν εκ των πραγμάτων έχεις πολύ χαμηλή ταχύτητα..........και για πιο λόγο έχεις χαμηλή ταχύτητα???γιατί ίσως τα βλέπεις σκούρα μπροστά σου.......ναι τότε βάλε 4χ4.
Απ' όσο θυμάμε όταν είχα κάνει τεστ ντραϊβ ( 3 χρόνια πριν ) στο ΚΙΑ το έβαζα και το έβγαζα εν κινήση........μη σε πάρω στο λαιμό μου όμως :lol:
Το ότι απεμπλέκεται μόνο του γύρω στα 50χλμ μου λέει ότι μάλον μπορείς να το εμπλέξεις εν κινήση :!: :!:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό vmanos » 21 Ιαν 2008, 00:07

Γεια σας παιδια.Υποψήφιος αγοραστης TUSCON ή SPORTAGE . Βασικά έκανα τεστ το TUSCON και έμεινα ικανοποιημένος.Εμεινα με κάποιες απορίες όμως όσον αφορά στην τετρακινηση του. Το αυτοκινητο κινείτε με μόνιμη τετρακίνηση?Πολύ με μπέρδεψε ο πωλητής.Κατα τα άλλα θα ήθελα οι ιδιοκτήτες να μου πουν τις εμπειρίες σχετικα με θορύβους με τριξίματα με προβλήματα και ότι αλλο θετικό ή αρνητικο νομίζουν
Άβαταρ μέλους
vmanos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 23:55
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 21 Ιαν 2008, 02:15

Από ότι είδα φίλε Μάνο μένεις Πτολεμαιδα, άρα λογικά το καλύτερο για σένα θα ήταν να κινηθείς σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις που είναι απίστευα καταπληκτικές!!! Σκέψου μόνο ότι η ροπή είναι 31 στις 1800 στροφές έναντι στις 19 στις 4500 της βενζινοκίνητης!!! Απίστευτη διαφορά!
Το αυτοκίνητο είναι με αυτόματη τετρακίνηση που σημαίνει ότι όταν χάσουν πρόσφυση οι πισω τροχοι, τότε ενεργοποιείται ο ηλεκτρονικός συμπλέκτης και μπαίνουν και αυτοί στο κύκλωμα της μετάδοσης! Το μεγάλο ατού είναι όμως η δυνατότητα κλειδώματος του συμπλέκτη με αποτέλεσμα η ροπή και η μετάδοση να είναι 50-50 στους δύο άξονες (σαν κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό στα καθαρόαιμα). Τώρα, εσύ αποφασίζεις του το τι είδος αυτοκίνητο θέλεις, για τι χρήση και έτσι βλεπεις αν σε βολεύει η επιλεκτική-αυτόματη τετρακίνηση ή θέλεις κάτι με μόνιμη. Μεγάλο μειον είναι ότι δεν έχει κοντές σχέσεις αλλά πάντα έγκειται στο που θες να πας το αυτοκίνητο. Κατα τα άλλα είμαι με 15000χλμ και παρόλα την σκληρή χρησιμοποιήσή του, δεν μου εχει βγάλει τίποτα ακόμα, ούτε καν τον παραμικρό τριγμό! και αν του βάλεις και ένα καλό λαστιχάκι (Α/Τ)...το αμάξι γίνεται φοβερό!

βιντεάκια από εκδρομές μπορείς να δείς εδώ για να καταλάβεις
http://www.youtube.com/watch?v=7CHH_SDbB9A
και εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=GVYneJYhq30

τα λέμε
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 22 Ιαν 2008, 20:29

Λοιπόν, φίλε tucson2.0, αυτές τις μέρες άλλαξα ελαστικά. Τελικά έβαλα τα Yokohama Geolandar AT-S (G012). Το σκέφτηκα πολύ για τα ΑΤ-ΙΙ (G011) αλλά κατόπιν από ψάξιμο στο δίκτυο ειδα ότι τα καινούργια (G012), ειναι κατα πολύ καλύτερα, άσε που το G011, το έχει καταργήσει πλέον!
Εντυπώσεις...
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!
ΑΣΦΑΛΤΟ, απίστευτο κράτημα, θόρυβος? τί είναι αυτό??? Τίποτα, τουλάχιστον εγώ δεν άκουσα τίποτα!
ΧΩΜΑ, φοβερή συμπεριφορά!
ΛΑΣΠΗ, βρε ούτε το παραμικρό κιχ δεν έκανε να πλανάρει και να γλυστρίσει! και το βούτηξα για τα καλά!
ΑΝΗΦΟΡΑ κ ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χαμηλή πρόσφυση (λασπώδες, πέτρα), το αμάξι ένοιωθες ότι γαντζωνόταν!!! ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ!
ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΦΡΕΝΟΥ σε ΣΤΕΓΝΟ, άμεση και ασφαλέστατη!
Σε ΒΡΕΓΜΕΝΟ, δυστυχώς ακόμα δεν έχει βρέξει! αναμένω!

Αυτά βέβαια για διάσταση 235/60/16 (αποφάσισα να αλλάξω από την 215/65/16).
Σαν αυξηση κατανάλωσης δεν παρατήρησα τίποτα, το αμάξι λόγω μεγαλύτερου πέλματος απέκτησε φοβερή σταθερότητα, ανεξήγητο αλλά σε δύσκολες ανηφοριές εκεί που ανέβαινα με πρώτη, τώρα με δευτέρα και άνετα(!!!) και δεν παρατήρησα αυτό το κενό μεταξύ 2ας και 3ης που λέγαμε στα προηγούμενα post, το μόνο μείον που είδα έιναι ότι με 5η και εθνική άργησα να προσπεράσω (χωρίς κατέβασμα εννοώ), δηλαδή το αμάξι πιστεύω ότι έχασε λίγο το νεύρο του, βέβαια πολύ πριν φτάσω κοντά στα επίπεδα ροπής!

Στα συνιστώ ανεπιφύλαχτα!!!!
άσε που αν κάνεις ενα ψάξιμο, θα τα βρείς πρώτα στην κατηγορία (ΑΤ), ακόμα και από τα Bridgestone (694)!
Πάρε και μερικές φώτο για να καταλάβεις...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες