Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To TUCSON ΚΟΛΛΗΣΕ!!! Εγώ συνέχισα με τα 4.

Δημοσίευσηαπό Egglezo » 11 Οκτ 2005, 12:34

markd έγραψε:265/70-16 περίπου 750 ευρώ η τετράδα.


Βρέ μ@λ@κ@ :P τι γράφεις στον κόσμο??? :P :lol: :P :lol: :P
Εξάδα πήρες, όχι τετράδα :!: :P :!: :P :!:
Άβαταρ μέλους
Egglezo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Σεπ 2005, 09:52
Τοποθεσία: Κόκκινος Μύλος

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Οκτ 2005, 12:38

Egglezo έγραψε:
markd έγραψε:265/70-16 περίπου 750 ευρώ η τετράδα.


Βρέ μ@λ@κ@ :P τι γράφεις στον κόσμο??? :P :lol: :P :lol: :P
Εξάδα πήρες, όχι τετράδα :!: :P :!: :P :!:


Ούπς :oops: :?
Λάθη είμαστε.........ανθρώπους κάνουμε :!: :oops: :P
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό A.Man » 11 Οκτ 2005, 12:45

Απ' ότι κατάλαβα από την στιχομυθία και για να μην ξαναρχίσουμε τα ίδια φίλτατε markd τα πήρες 125€ το ένα?
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Οκτ 2005, 12:50

Ακριβώς!!!!!
Καλά δεν είναι???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό A.Man » 11 Οκτ 2005, 13:15

Ναι,νομίζω πως είναι!
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό panosktm » 12 Οκτ 2005, 10:00

εγω παιδια τα εβαλα 110 ευρω το ενα!235-70-16.τιμη λιανικη.
αν εχει καποιος δικο γνωστο ισως φθηνωτερα.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό markd » 12 Οκτ 2005, 10:19

panosktm έγραψε:εγω παιδια τα εβαλα 110 ευρω το ενα!235-70-16.τιμη λιανικη.
αν εχει καποιος δικο γνωστο ισως φθηνωτερα.


Είναι όμως 235 και όχι 265.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό magic » 12 Οκτ 2005, 12:56

Δειτε κι αυτο !!! ισως βοηθησει .... http://www.dataparts.net/more.php?partid=00297
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό markd » 12 Οκτ 2005, 17:25

Τέτοια είχα στο sportage.
Για αναγομωμένα καλά είναι.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Οκτ 2005, 12:56

παιδιά για να μην τρελλαίνεστε και αρχίσετε να χώνετε ευρά σε λάστιχα, μπλοκέ, εργάτες ή καινούργια αυτοκίνητα, απλά προμηθευτείτε δύο σετ αλυσίδες χιονιού βαρέως τύπου (ανά όχημα)....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό KiLL_BiLL » 15 Νοέμ 2005, 01:37

Αlp δηλαδή ποιές και πόσο?
Εικόνα
ΠΑΡΤΕ τα βουνά.... και ΒΓΕΙΤΕ θάλασσα...
Δεν εγκαταλείπω.... απ΄την παρέα να μην λείπω!!!
Άβαταρ μέλους
KiLL_BiLL
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2005, 14:50
Τοποθεσία: GREECE, Athens, N. Smirni

Δημοσίευσηαπό teroulas » 15 Νοέμ 2005, 08:27

Ναι alp για πες θέλω κι εγώ ένα σετ heavy duty
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 02 Ιαν 2006, 13:40

gmav έγραψε:στο σημείο που κόλησε το freelander, κόλησα προς στιγμή και εγώ. βασικά σταμάτησα (χωρίς φρένο) και όταν προσπάθησα να ξεκινήσω, λόγο έλειψης ισχύς του κινητήρα μου έσβηνε.... (βέβαια προσπαθούσα να ξεκινήσω σα να είμουν στην άσφαλτο, με λίγες στροφές, για αποφυγή φθοράς).
η άμμος είχε καλύψει το ελαστικό (ίσα που έφτανε την αρχή της ζαντας).
κλειδωσα κεντρικό διαφορικό, ανέβασα τις στροφές στις 2500-3000, ξεκίνησα λίγο πατιναριστός (για να μη μου ξανασβήσει) και βγήκα.

Συγνώμη αλλά ευκαιρία να μάθω: Εδώ κάνει δουλειά το "κοντό";
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό gmav » 03 Ιαν 2006, 10:41

gpelekanos έγραψε:
gmav έγραψε:στο σημείο που κόλησε το freelander, κόλησα προς στιγμή και εγώ. βασικά σταμάτησα (χωρίς φρένο) και όταν προσπάθησα να ξεκινήσω, λόγο έλειψης ισχύς του κινητήρα μου έσβηνε.... (βέβαια προσπαθούσα να ξεκινήσω σα να είμουν στην άσφαλτο, με λίγες στροφές, για αποφυγή φθοράς).
η άμμος είχε καλύψει το ελαστικό (ίσα που έφτανε την αρχή της ζαντας).
κλειδωσα κεντρικό διαφορικό, ανέβασα τις στροφές στις 2500-3000, ξεκίνησα λίγο πατιναριστός (για να μη μου ξανασβήσει) και βγήκα.

Συγνώμη αλλά ευκαιρία να μάθω: Εδώ κάνει δουλειά το "κοντό";


πιστεύω πως ναι....
αν ειχα κοντό, θα δοκίμαζα 2η κοντή ή και 3η κοντή. με τα κοντά έχεις τον κινητήρα σε στροφές που σου δίνουν καλή ροπή, με πολύ μικρή κίνηση των τροχών...
έτσι αποφευγεις το χαζοσπινιάρισμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση θα σε βυθίσουν ποιο βαθεια στην άμμο....
JEANNEAU - SUN ODYSSEY 45' 2005 - "ELPIDA"
Εικόνα
www.sailman.gr
Άβαταρ μέλους
gmav
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2003, 21:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tuc » 03 Ιαν 2006, 20:41

Και τί γίνεται όταν με τα "μακρια" έχεις 25 kgrm ροπή (όσο ένα άλλο μετα "κοντα") και αυτόματο κιβώτιο και Traction control για να μην "χαζοσπινιαρει"?
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες