Σελίδα 2 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2005, 21:43
από tasos953
almak έγραψε:
Το κακό μ' αυτά είναι πως αποφασίζουν να επέμβουν με βάση ένα softwear ρυθμισμένο από το εργοστάσιο και που είναι προσαρμοσμένο στο "προφίλ" των υποψήφιων αγοραστών στους οποίους στοχεύουν
.
οι υποψηφιοι αγοραστές είναι γνωστής ικανότητας οδηγών και το softwear
το γνωρίζει ίδη. Άρα ώς εδώ καλά.

Τί κάνεις όμως όταν πχ μπείς από λάθος έστω γρήγορα σε μιά χιονισμένη - παγωμένη στροφή και προσπαθήσεις να το μαζέψεις με το γκάζι και "ανάποδα" και ο μεγάλος αδελφός που θα διαγνώσει σπινάρισμα αποφασίσει να φρενάρει τον ή τους τροχούς που σπινάρουν ή και να διακόψει ανάλογα με τα "αρχικά" του (ESP, ASR, ΣΟΥ.ΜΟΥ.ΤΟΥ, ΤΖΟΥ.ΚΟΥ.ΛΟΥ κλπ,κλπ) την παροχή ισχύος;;;; :( :( :(

Αν ξέρεις να το μαζέψεις τότε μπορείς να συνεργαστείς με τις καινούργιες
δυνατότητες του αυτοκινήτου και δεν θα φύγεις στον γκρεμό.

Σίγουρα είναι σωτήρια για μιά μεγάλη γκάμα σφαλμάτων, καλό είναι πάντως να υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής τους ώστε να αποφασίζει ο κάθε χρήστης πότε και πόσο θα "βοηθηθεί"

Αν παρ'όλα αυτά θες να επεμβαίνεις τότε χρειάζεσαι αυτοκίνητο
10ετίας το οποίο σίγουρα θα δέχεται τις εντολές σου αλλά πολύ
αμφιβάλω αν θα έχει την δυνατότητα να τις εκπληρώσει

Τόσο απλά λοιπόν.......
και εγώ που ανησυχούσα!!!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops:
Ζήτω ο μεγάλος αδελφός!!!! :wink: :wink: :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2005, 20:18
από superspy
Κάποια posts σχετικά με τα 4Χ4 και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μεταφέρθηκαν εδώ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3267.html

:-) :-)

HYUNDAI SANTA FE ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ABS ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2005, 20:36
από santafe
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ DISABLE TO ABS ΣΤΟ SANTA FE?

BRIDGESTONE A/T 694?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2006, 19:26
από santafe
ΕΒΑΛΑ ΤΑ BRIDGESTONE A/T 694 ΣΤΟ HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI
225/70/16 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΑ
520. Η ΤΕΤΡΑΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2006, 09:03
από almak
Oταν λες αθόρυβα ενοείς και στα 40km/h &120km/h διότι εγώ με bf goodrich AT 215/70/16 έχω θόρυβο στα 40~50km/h

ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΟΡΥΒΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2006, 10:41
από santafe
ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΟΡΥΒΟ.
ΟΥΤΕ ΣΤΑ 40 ΟΥΤΕ ΣΤΑ 120 ΜΟΝΟ ΣΤΑ 150 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ KUMHO ΠΟΥ ΕΙΧΕ,
ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟ SITE TIRESRACK ΤΑ ΕΙΧΕ 2 ΚΑΙ ΤΑ BF 9 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2006, 18:51
από almak
...

ΠΟΔΙΑ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2006, 12:13
από santafe
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ?
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟ SANTY?
ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ POWERCHIP ΠΑΕΙ ΣΤΑ 140 PS
ΓΙΑ DIESEL EINAI ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ 31 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 2000
ΚΑΙ ΤΑ bRIDGESTONE TA DUELER TA 694 .

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΩΡΑΙΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2006, 12:24
από santafe
Bulbar chrome

Re: ΠΟΔΙΑ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2006, 14:43
από almak
santafe έγραψε:ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ?
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟ SANTY?ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ POWERCHIP ΠΑΕΙ ΣΤΑ 140 PS
ΓΙΑ DIESEL EINAI ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ 31 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 2000
ΚΑΙ ΤΑ bRIDGESTONE TA DUELER TA 694 .


Κοντός ψαλμός αληλούϊα... :?: :?: :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2006, 02:13
από almak
ΚΑΙ ΤΑ bRIDGESTONE TA DUELER TA 694 .


Τι διάσταση έβαλες??

694

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2006, 04:18
από santafe
225/70/16 ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ.
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ BF GOODRICH AT 225/70/16 ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.ΑΥΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩς ΕΙΔΑ TO TIRESRANK. ΚΑΙ AΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 00:08
από almak
Οδηγώντας με ταχύτητες 30 έως 50 χλμ. Σε κάθε σαμαράκι ή μικρή λακκούβα ακούω θόρυβο (γκλούκ-γκλούκ) συνήθως αριστερά προς την μεριά του τροχού.
Εννοείτε πως με μικρότερες ταχύτητες δεν ακούγεται τίποτα , για τις δε μεγάλες ταχύτητες ή δεν ακούγεται ή δεν πάω σε σαμάρια και λακκούβες
Ο θόρυβος δεν είναι ούτε γρατς , ούτε γρουτς ,ούτε τρίζει και επίσης θα έλεγα ότι δεν χτυπούν μέταλλα μεταξύ τους. Έκανα μέτρηση στα αμορτισέρ και τα βρίσκουν μια χαρά.
Στο ένα συνεργείο που πήγα (Hyundai εξσδ.) το οδήγησα εγώ άκουσαν το θόρυβο και μου είπαν τα λάστιχα στην ζαμφόρ ( δεν έλεγξαν , απλός άκουσαν).
Στο άλλο συνεργείο που πήγα ίδια μέρα πάλι ( Hyundai εξουσδ.) το οδήγησαν αυτοί ο θόρυβος δεν ακούστηκε αρκετά παρόλο που το έβαλαν σε λακκούβες ……διάγνωση τίποτα δεν έχει θόρυβο σε αυτές τις καταστάσεις κάνουν τα santa fe .

Και ρωτώ :
Βάζει το μυαλό κανενός τίποτα ? έχουμε ακούσει κάτι παρόμοιο ?????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 18:03
από fatman
Στο SantaFe 2.7 της οικογενειας μου ειχαμε το ιδιο προβλημα.
Ειχαμε βγαλει τους πλαστικους θολους, ειχαμε λιπανει τα σινεμπλοκ, δεν εντοπιζοταν η πηγη θορυβου.
Το πηγαμε στην Autopoint Κηφησιας δεν βγαλανε ακρη και μας εστειλαν στη Βουλιαγμενης σε καθετη μοναδα που εχει και φαναρτζη, οπου βγηκαν πισω καθισματα, μονωσεις κλπ.ΤΕΛΙΚΑ αλλαξαν τεποζιτο βενζινης και εστρωσε, κατι ειπαν για σπασμενα διαφραγματα κλπ.
Ψαξτο και εσυ, αν χρειαστεις στοιχεια του δικου μας αυτοκινητου πες το.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 18:42
από ALEXISSUV
Και μια καλημέρα από τη Πάτρα!
Santa Fe CRDi 2.0, χωρίς καμμία μετατροπή, παρά μόνο λάστιχα Bridgestone A/T 694 (225/70R16). Συμφωνώ με τον Santa fe, ότιείναι πολύ καλό λάστιχο.
Το όχημα το έχω σχεδόν 4 χρόνια (110.000 χλμ) και δεν μου έχει παρουσιάσει προβλήματα. Το μόνο πρόβλημα είναι η κακή ποιότητα του πετρελαίου κίνησης στη χώρα μας. Κινείται κυρίως σε άσφαλτο, αλλά δεν έχει διστάσει να με πάει σε αρκετά χώματα (Άγραφα, Ορεινή Θεσσαλία, Ήπειρο κλπ).
Για πιο "άγριες" καταστάσεις έχω ένα Jimny.