Σελίδα 4 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2006, 02:22
από RJAdonis
Paides me to Neo Santa Fe ti paizei? Exei monimh tetrakinhsh einai kat' epilogh? Tha bgei se diesel? Pantws sto site exoun mono thn ekdosh benzinhs!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2006, 00:45
από Rav4er
RJAdonis έγραψε:Paides me to Neo Santa Fe ti paizei? Exei monimh tetrakinhsh einai kat' epilogh? Tha bgei se diesel? Pantws sto site exoun mono thn ekdosh benzinhs!


Το νέο santa fe εχει με κατ επιλογή τετρακίνηση με esp.
Δείτε εδώ χαρακτηρηστικά: http://www.hyundai.gr/hyundai/models/sa ... stics.html
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή του κόστισε περίπου 155 εκατ. δολάρια και ολοκληρώθηκε σε 26 μήνες.
Το νέο Santa Fe διαθέτει μεταξόνιο 2,7 μέτρων, δηλαδή 8 εκατοστά περισσότερα από τον προκάτοχό του.
Συνολικά, είναι κατά 15 εκατοστά μακρύτερο και 5 εκατοστά ψηλότερο από το υπάρχον μοντέλο.
Στην γκάμα των κινητήρων του θα προστεθεί ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου 2,2 λίτρων που αποδίδει 153 ίππους.
Ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, αυτόματο ή χειροκίνητο. Παράλληλα, θα υπάρχει και ένας κινητήρας βενζίνης 2,7 λίτρων V6 με 189 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα στους τροχούς που διατηρούν πρόσφυση ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό. Στην περίπτωση αυτή η κίνηση μεταδίδεται 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Αλλαγές παρατηρούνται και στην πίσω ανάρτηση που τώρα αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντί για διπλά ψαλίδια που είχε το προηγούμενο Santa Fe.
Τέλος, στον στάνταρτ εξοπλισμό ασφαλείας του νέου κορεάτικου SUV περιλαμβάνεται ABS με ESP.

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2006, 20:00
από santafe
ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ ΤΗΣ Κ&Ν ΓΙΑ DIESEL ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΗΡΑ 55 ΕΥΡΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΙΔΙΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40-50 ΚΜ.

ΣΤΑ 90.000 ΧΛΜ SERVICE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2006, 18:58
από santafe
ΕΧΩ ΤΟ SANTA FE DIESEL ΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΡΒΙΣ
ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΑ 90.000 ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ.
ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ -ΤΕΝΤΩΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ 250 € .ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΟΧΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ,ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ.
ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΣΤΗΝ HYUNDAI ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ,ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΠΟΤΕ 0 ΚΟΣΤΟΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΚΑΙ 250 € ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ

ΣΤΑ 90.000 ΧΛΜ SERVICE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2006, 20:45
από lysis
Νομίζω ότι αυτό πρέπει να το γράψεις στο Topic των συνεργείων και με μεγάλα γράματα ποιο συνεργείο ήταν.... Ειναι απαράδεκτοι πάντος μερικοι :cussing:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2006, 23:05
από Santa
Ε ρε σφαλιάρες που θέλουν μερικοί.... :x :x

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2006, 01:38
από almak
O Mητρόπουλος Huyndai στο Ίλιον καλή περίπτωση μου φάνηκε.
Έκανα το σέρβις των 30.000 km έκατσα πάνω από το κεφάλι τους , δεν με ενόχλησαν , δεν τους ενόχλησα.... έφυγα ικανοποιημένος και σίγουρος ότι μου άλλαξαν και τα 6 μπουζί και όχι μόνο τα 3 μπροστινά :wink:
Αυτά έως τώρα όταν μου κάνουν την στραβή τα ξαναλάμε :twisted:

CHIP ΓΙΑ DIESEL 2.0

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2006, 10:40
από santafe
ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 3000 ΧΛΜ ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ,ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΚΑΖΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΡΕΜΑΕΙ ΠΟΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟ DIESEL ΓΙΑΤΙ ΜΕ 112 PS ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ,ΤΩΡΑ ΜΕ 140 PS KAI 30 ΡΟΠΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΤΟ XTRAIL TO DIESEL TO ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΕΙΝΑΙ PLUG AND PLAY ΜΕ ΦΙΣΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ
ΚΑΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ,ΔΗΛΑΔΗ 0,5-1 ΛΙΤΡΟ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ.

They offer here on an original Mark Electronics CR Powerbox for all vehicles with Common Rail technology, directly from the manufacturer. The CR Powerbox convinces by enormous increased output of up to 25% HP, and a torque of +30% Nm max. The CR PowerBox is for all vehicles with Common Rail engine. After auction end you must indicate only your motor vehicle type

Technische Daten
MADE IN GERMANY

Mehrleistung (PS) max. + 25% PS

Mehrleistung (Nm) max. + 30% Nm

Kabelbaum incl. originalem Stecksystem - plug & drive - im Lieferumfang

CHIP ΓΙΑ DIESEL 2.0

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 14:14
από sixdays
santafe έγραψε:ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 3000 ΧΛΜ ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ,ΣΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΚΑΖΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΡΕΜΑΕΙ ΠΟΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟ DIESEL ΓΙΑΤΙ ΜΕ 112 PS ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ,ΤΩΡΑ ΜΕ 140 PS KAI 30 ΡΟΠΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΤΟ XTRAIL TO DIESEL TO ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΕΙΝΑΙ PLUG AND PLAY ΜΕ ΦΙΣΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ
ΚΑΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ,ΔΗΛΑΔΗ 0,5-1 ΛΙΤΡΟ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΟΠΗ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ.

They offer here on an original Mark Electronics CR Powerbox for all vehicles with Common Rail technology, directly from the manufacturer. The CR Powerbox convinces by enormous increased output of up to 25% HP, and a torque of +30% Nm max. The CR PowerBox is for all vehicles with Common Rail engine. After auction end you must indicate only your motor vehicle type

Technische Daten
MADE IN GERMANY

Mehrleistung (PS) max. + 25% PS

Mehrleistung (Nm) max. + 30% Nm

Kabelbaum incl. originalem Stecksystem - plug & drive - im Lieferumfang
santa fe ποιός τύπος-μάρκα είναι το chip που έβαλες?

CHIP ΓΙΑ DIESEL 2.0

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2006, 15:55
από disco
santafe. ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ -ΤΕΝΤΩΤΗΡΕΣ Στον επόμενο ιμάντα να τα αλλάξεις οπωσδήποτε.

ΩΡΑΙΟ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2006, 12:17
από santafe
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 00:09
από almak
http://www.dimakis4x4.gr/

Ίσως !!!!!!!!

Αλλά γνώμη μου μην το βάλεις αυτό ή οποιοδήποτε άλλο.
Δεν είναι νόμιμο κι ας λένε πως είναι.......και εν τέλη ρίξε τα λεφτά σε άλλη βελτίωση :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2006, 11:57
από donald
Μπορείς να βρεις σε αρκετά μαγαζιά με 4χ4 και να προσθέσεις τα φώτα στην συνέχεια αρκεί να μην είναι βαμμένος ο σωλήνας αλλά γνήσιο ΙΝΟΧ για να δεχτεί κολλήματα και να μπορεί να γυαλιστεί στην συνέχεια.
Τέτοιο έχω στο SORENTO χωρίς φώτα αλλά με πρόσθετα σωληνάκια κάτω από τον προφυλακτήρα για προστασία από κτυπήματα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2006, 19:51
από almak
Απ΄ότι είδα αυτό το bull bar κυκλοφορεί πολύ στην Σκανδιναβία.
Τσέκαρε την φωτό και το αντίστοιχο site :wink:
Εικόνα

http://www.santafe.ca

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2007, 20:47
από almak
Ti έγινε δεν έχει χαλάσει κανέ santa fe ακόμα :?: :?: :twisted: :twisted: :twisted:
Έτσι για να μην θαφτεί το θέμα 8) 8) 8) 8)