Σελίδα 6 από 6

SANTA FE CRDI 2004.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2007, 20:52
από santafe
και εγω santa fe crdi 2004,me 158.000 και αλλαξα στις 45.000 και στις 90.000 και στις 135.000 ιμαντα στο τακτικο service,
και ολα καλα...

Re: SANTA FE CRDI 2004.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2007, 03:11
από almak
santagt έγραψε:Γεια χαρα .Εχω το Santa fe crdi 2004 και στο σερβις για τα τρεια χρονια ειχα 25.000 χλμ. μου ειπαν να αλλαξω ιμαντα εκκεντροφορου αλλα τους ειπα οχι αφου ο ιμαντας αλλαζει συνηθως καθε 45,000 χλμ.(Σε παλαιοτερο αυτοκινητο αλλαζε καθε 100.000 χλ. Τι γνωμει εχετε εσεις ?
Εγώ θα τον αλλάξω στα 60.000 .
Τώρα στα 45000 άλλαξα μόνο λάδια.
Το σέρβις βέβαια έλεγε η αλλαγή ιμάντα κτλ στα 45000 ....αλλά δεν παν να κάνουν τούμπες λέω εγώ 8)

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 12:21
από santafe
almak έγραψε:Αλλαγή ελατηρίων και αμορτισέρ με αποτέλεσμα +2,5cm και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2008, 17:27
από Santa
Παιδιά μπορείτε πλέον να μάθετε περισσότερα για το Santa fe σας στο Santafeclub.

Κλίκ εδώ-> http://www.santafeclub.gr

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2008, 20:11
από almak
santafe έγραψε:
almak έγραψε:Αλλαγή ελατηρίων και αμορτισέρ με αποτέλεσμα +2,5cm και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση.
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

OME αλλά για να μπουν θέλει πατέντα για τα μπροστινά.

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ?ΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2009, 00:26
από dim75
δόξα τω θεώ το θηρίο εκτός από απολαυστικό στην οδήγηση είναι και ιδιαίτερα αξιόπιστο, ιδίως σε σχέση με τα άλλα suv για τα οποία γράφονται τα απίστευτα σε ανάλογα forums

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2009, 14:31
από almak
Έως σήμερα όλα μια χαρά.......μοντέλο 3/2005
Όποια ζημιά έχω είναι από κακή χρήση , όπως το κόψιμο από 2 φούσκες ιμιαξονίων ( μάζεψα κάτι συρματόσχινα και μου έκοψαν σαν φέτα τις φούσκες).
Αγορά και τοποθέτηση γύρω στο 300άρι , σε ευρά φυσικά :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2009, 00:49
από almak
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2010, 15:55
από almak
Aλλαγή σταυρού.
Αλλαγή σωλήνας υψηλήε πίεσης υδραυλικού τιμονιού.
Η τρόμπα βενζίνης βγάζει ένα σφύριγμα που για την ώρα το αφήνουμε έως να την δούμε στο προκαθορισμένο ΄σερβις.
Μπιλιοφόροι (εκεί που είχαν κοπεί οι φούσκες) μάλλον παραδίδουν το πνεύμα τους.
Δεν θέλω να τρομάξω κόσμο ...........όλα τα παραπάνω είναι λογικές συνέπειες της συμμετοχής του αυτοκινήτου σε αγώνες εκτός δρόμου.
:D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2010, 16:12
από ekarpod
almak έγραψε:Η τρόμπα βενζίνης βγάζει ένα σφύριγμα που για την ώρα το αφήνουμε έως να την δούμε στο προκαθορισμένο ΄σερβις.


Αμα σφυρίζει, ψάξε να βρείς μοτεράκι στο εμπόριο, για να μην σφυρίξεις και εσύ όταν σου πουν την τιμή στην αντιπροσωπεία...

Ψάξε στο Internet να βρείς το μοτεράκι σου και τρέχα Σπύρου Πάτση - Ηλία Ηλιού...

Επίσης, μην πληρώσεις πάνω από 50 ευρώ γιατί ο καθένας τα πουλάει όσο θέλει αυτά τα τρομερά μοτεράκια...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2010, 16:15
από ekarpod
και πρόσεξε και τις προδιαγραφές του μοτέρ (πίεση) να ταιριάζει με τα του δικού σου...