Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αμορτισερ - ελατήρια για sportage

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 02 Φεβ 2006, 06:16

markd έγραψε:
kia-blue έγραψε:
markd έγραψε:Υπάρχει και άλλη λύση, πιό οικονομική.
Πέρνα μία βόλτα από τον Εγγλεζόπουλο και θα την βρείς την άκρη.


Πέρασα σήμερα από τον Εγγλεζόπουλο στη Ν. Ιωνία. Πράγματι μου έδωσε λύση, η οποία είναι η εξής: Αλλαγή ελατήρια (δικής του κατασκευής (!?!) και αλλαγή πίσω αμορτισέρ. Τώρα φοράω μπροστά monroe 4x4 και πίσω ΚΥΒ ενισχυμένα. Μου είπε λοιπόν ότι τα μπροστινά είναι εντάξει ενώ τα πίσω επειδή είναι σκληρά θα χτυπάνε και καλό θα ήταν να αλλάξουν και να μπούνε και πίσω monroe 4x4. Κόστος: ελατήρια 350 και αμορτισέρ πίσω 150. Σύνολο 500 ευρώ. (σήκωμα 4 εκ.)

Περιμένω και μια απάντηση από έναν τύπο που ασχολείται μόνο με αμορτισέρ και είναι αλήθεια ότι δείνει καλές λύσεις. Αυτός θα μου απαντήσει αύριο και φυσικά αύριο το βράδυ θα σας κοινοποιήσω και την δική του απάντηση.

Περιμένω τα σχόλιά σας, γιατί λέω την Παρασκευή να τελειώνω μ'αυτή την ιστορία..... (δηλαδή να τα σκάσω ή στον έναν ή στον άλλο)


Όταν έγινε αυτό σε ένα sportage ήμουν εκεί και το έκανα βόλτα.
Σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!



Ο μεγάλος που προβληματισμός είναι τι γίνεται σε βάθος χρόνου και όχι στην πρώτη του βόλτα μόλις τοποθετηθεί το όλο σύστημα.

Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός (κοινώς σας τά'χω πρίξει) αλλά αφού δεν υπάρχει στην αγορά κάποιο έτοιμο και συγκεκριμένο κιτ ανύψωσης για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρά μόνο πατέντες, νομίζω ότι είναι ένα θέμα που "καίει" και αφορά και άλλους εκτός από μένα.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Φεβ 2006, 07:20

kia-blue έγραψε:Ο μεγάλος που προβληματισμός είναι τι γίνεται σε βάθος χρόνου και όχι στην πρώτη του βόλτα μόλις τοποθετηθεί το όλο σύστημα.

Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός (κοινώς σας τά'χω πρίξει) αλλά αφού δεν υπάρχει στην αγορά κάποιο έτοιμο και συγκεκριμένο κιτ ανύψωσης για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρά μόνο πατέντες, νομίζω ότι είναι ένα θέμα που "καίει" και αφορά και άλλους εκτός από μένα.


Άρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να καταλήξεις σε μία από τις παραπάνω λύσεις και να την δοκιμάσεις!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Φεβ 2006, 00:19

kia-blue έγραψε:Μα αυτά έχω πίσω (τα ΚΥΒ τα ασημί) και μου είπαν (και ο Εγγλεζόπουλος) ότι άμα μεγαλώσω τα ελατήρια, για να ψηλώσω, τότε τα ΚΥΒ που φοράω θα τερματίζουν και θα ξεπατωθούνε. .


Να σου πω τι εχουν δει τα ματακια μου στο δικο μου αυτοκινητο, καθοτι ΕΓΩ εβαλα και τα μονροε ( και οχι μηχανικος εννοω) ΕΓΩ και τα ΚΥΒ.

Σηκονοντας το αυτοκινητο με το γρυλλο το αμορτισερ και το ενα και το αλλο αφηναν τον τροχο να κατεβει τοσο πολυ, που επειδη δεν ειχα bump stop ΞΕΚΟΥΜΠΩΝΑΝ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥς ΚΑΙ ΕΠΕΦΤΑΝ ΚΑΤΩ τα ελατηρια 4 εκκ ψηλωτερα.

Αυτο ΕΙΔΑ με τα ματια μου.

Δεν αναφερω ΚΑΙ τα +4 εκκατοστα τεφλον, καθοτι αυτο το ισοφαριζω και με 4 εκκ. αποστατη στο αμορτισερ
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό manos77 » 07 Φεβ 2006, 06:11

Εγώ έχω βάλει ελατήρια +4εκ. από την ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ενώ φορούσα KYB πορτοκαλί μπροστά και άσπρα πίσω. Μετά την τοποθέτηση των ελατηρίων το αυτοκίνητο στρίβει άψογα αλλά πίσω κοπανάει, μπροστά είναι πολλή καλά αν και χρειάστηκα μια μικρομετατροπη γιατί μου ξεκολλούσαν τα ζαπφορ της αντιστρεπτικης. Έφτιαξα σε τόρνο μια βίδα με αρσενικο&θυλικο και τώρα η αντιστρεπτικη πατάει σχεδόν 3εκ. πιο ψηλά στον μπιλιοφορο που την κρατάει στο ψαλίδι. Και κάτι ακόμα , πρέπει να έχω χάσει διαδρομή πίσω γιατί τα ελατήρια είναι πολλή σκληρά και δεν συμπιέζονται μέχρι το τέρμα τους.
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 07 Φεβ 2006, 18:52

Μανο, ασπρα ή ασιμι με ενα τιτλο κατι σαν "Gas--- ταδε"?
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό manos77 » 09 Φεβ 2006, 09:58

Ασπρα και νομιζω GAS-GAS
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 11 Φεβ 2006, 09:58

Την Τρίτη έχω κανονίσει το ραντεβού για το ψήλωμα (4εκ). Θα ενημερώσω τηνΤρίτη το βράδυ.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 12 Φεβ 2006, 05:23

kia-blue έγραψε:Την Τρίτη έχω κανονίσει το ραντεβού για το ψήλωμα (4εκ). Θα ενημερώσω τηνΤρίτη το βράδυ.


Με ποιόν τρόπο???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 12 Φεβ 2006, 08:54

Προσθήκες (όχι από τεφλόν, είναι μαλακό και ακριβό) από πολυαιθυλαίνιο (νομίζω ! ), και αλλαγή αμορτισέρ. Μπροστά φοράω monroe 4x4 και θα μπούνε koni ρυθμιζόμενα (5 θέσεων) και πίσω φοράω KYB ασημί και θα μπούνε rantcho ( ρυθμιζόμενα πάλι). Στα μπροστινά δεν έχω αλλαγή στη διαδρομή του αμορτισέρ. Τα αλλάζω γιατί τα monroe είναι κάπως μαλακά και τώρα με το σήκωμα χρειάζομαι πιο σκληρά (άλλωστε είναι ρυθμιζόμενα). Τα πίσω τα αλλάζω αφού μεγαλώνει η διαδρομή, με την προσθήκη.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό dodo » 13 Φεβ 2006, 21:02

Τωρα ειδα το post... Παιδιά δεν χρειαζονται προσθήκες.. το έχω σηκώσει 4+ cm με ελατήρια και αμορτισερ Monroe Adventure. Τα Koni πιστευω θα σκληρήνουν πολύ το αμάξι... Αν κάποιος θέλει πληροφορίες εδώ ειμαι...
Live free or die...
Άβαταρ μέλους
dodo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2005, 09:07
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά

Δημοσίευσηαπό manos77 » 14 Φεβ 2006, 04:13

manos77 έγραψε:Ασπρα και νομιζω GAS-GAS

Λάθος άσπρα αλλά είναι GAS-A-JUST
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 14 Φεβ 2006, 07:00

dodo έγραψε:Τωρα ειδα το post... Παιδιά δεν χρειαζονται προσθήκες.. το έχω σηκώσει 4+ cm με ελατήρια και αμορτισερ Monroe Adventure. Τα Koni πιστευω θα σκληρήνουν πολύ το αμάξι... Αν κάποιος θέλει πληροφορίες εδώ ειμαι...


Κάνε υπομονή μέχρι αύριο και θα σου πω τις πρώτες εντυπώσεις. Σου ξαναλέω ότι και τα τέσσερα αμορτισέρ θα είναι ρυθμιζόμενα. Άλλωστε και 'γω πιστεύω ότι αφού θα σηκωθεί, έστω και 4 εκ., χρειάζεται κάτι λίγο πιο σκληρό από το monroe, ειδικά μπροστά.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 15 Φεβ 2006, 10:10

Το σήκωσα επιτέλους!!!
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό fokion » 15 Φεβ 2006, 19:06

Αντε και εις.......... ανωτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό markd » 15 Φεβ 2006, 19:55

Εντυπώσεις???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες