Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αμορτισερ - ελατήρια για sportage

Αμορτισερ - ελατήρια για sportage

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 30 Ιαν 2006, 04:49

Μετά από μακρά απουσία επανέρχομαι .... με ερωτήσεις !!!!
Για όποιον θυμάται είχα ξαναθέσει το θέμα του σηκώματος του sportage και παλιώτερα. Μου είχε προτείνει τ'οτε ο fokion μια λύση (αυτή με τους αποστάτες από τεφλόν, που έχει κάνει και στο δικό του). Μου προτείναν, τώρα τελευταία και τη λύση με αλλαγή αμορτισέρ και ελατήρια (old man emu). Ξέρει μήπως κανένας κάτι σχετικό μπας και βγάλω άκρη, μια και πλησιάζει η ώρα του service των 120000 km και μήπως και το κάνω και αυτό (το σήκωμα). Ευχαριστώ, όπως πάντα, προκαταβολικά.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό mike1962 » 30 Ιαν 2006, 05:48

τώρα τελευταία και τη λύση με αλλαγή αμορτισέρ και ελατήρια (old man emu)????????

Που υπαρχει αυτη η λυση? μπορω να εχω λεπτομεριες (χαρακτιριστικα, κοστος, αποτελεσμα)
ευχαριστω
mike1962
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Απρ 2003, 20:44
Τοποθεσία: Tουμπα, Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 30 Ιαν 2006, 09:22

Πάρε μια διεύθυνση
http://www.offroads.gr/
και ένα τηλέφωνο 210 2528846 (Σπύρος Σπυρόπουλος)
Κόστος: 1500 ευρώ (Ελατήρια ΟΜΕ, πίσω αμορτισέρ ΟΜΕ, μπροστά ΚΥΒ αέρος)
Έτσι μου είπανε έτσι σου λέω.......
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 30 Ιαν 2006, 18:48

Πολλά δεν είναι ρε παιδιά 1500 ?

Για πόσους πόντους μιλάνε ????
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 30 Ιαν 2006, 18:52

Υπάρχει και άλλη λύση, πιό οικονομική.
Πέρνα μία βόλτα από τον Εγγλεζόπουλο και θα την βρείς την άκρη.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό fokion » 30 Ιαν 2006, 20:34

Η αληθεια ειναι οτι εχω ακουσει για αρκετες λυσεις τις οποιες καθοτι δεν τις εχω δοκιμασει δεν μπορω και να τις κρινω....

Απ' οτι ξερω η ΟΜΕ ειχε/εχει σταματησει την παραφωγη του ΕΙΔΙΚΟΥ σετ για το ΚΙΑ και καποια στιγμη ακουστηκε η φημη οτι ξαναβγαλε ή τα ελατηρια ή τα αμορτισερ.... Ενα e-mail κατευθειαν στην εταιρεία θα ειναι παραπανω απο διαφωτιστικο... , και αν κανω λάθος θα μπορουν να σου δωσουν και τον σωστο κωδικο...

Αν τωρα η οποια πρωταση ειναι απο συλλογη διαφωρων εξαρτηματων, μονο η υπευθυνότητα και οι γνωσεις του καθε καταστηματος, και βεβαια η δικη σου γνωμη και αισθηση ειναι που μετραει....

Εχω ακουσει για λυσεις και με πισω ελατηρια απο jeep TJ, αλλα οπως ειπα.... αν το κιτι δεν ειναι sportage spesific εξαρτασαι απο την ικανοτητα και γνωσεις του οποιου μηχανικου, που για να μην παρεξηγηθω δεν αμφησητω σε καμια περιπτωση...

Σαν γενικη αρχη να πω μονο οτι καλο θα ηταν να δοκιμασεις αν ειναι εφικτο ενα ιδιο αυτοκινητο με την προτεινωμενη λυση.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό mike1962 » 31 Ιαν 2006, 03:16

Φωκιον,
ανοθογραφα τα γραφεις αλλα........πολυ καλα τα λες...
Η ΟΜΕ ισως αλλα μαλον δεν...
εγω πηγα στη λυση που μου εδωσε ο κκ Λυκιδης (παλια ετρεχε με ΚΙΑ) και ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο ΚΙΑ. Μην αλλαζεις πολλα γιατι ειναι δυσκολα, ενισχυσα τα ελατιρια και εβαλα τα ΚΟΝΙ ρυθμηζομενα...καλη συμπεριφορα οχι ομως κερδος σε υψος ή διαδρομη.
Φωκιων στο τελευταιο αγωνα ειδα μια σημετοχη με ΚΙΑ στη 3θεση, τι ξερεις γιαυτο το οχημα...καποιες λεπτομεριες...
(και να με συγχωρεις για την ορθογραφια μου αλλα εχω μεινει μεταξεταστεος στην εκθεση...τι καλα παλια χρονια...)
mike1962
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Απρ 2003, 20:44
Τοποθεσία: Tουμπα, Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό fokion » 31 Ιαν 2006, 03:57

ανορθογραφος ειμουν παντα.... τωρα θα φταξω στα γεραματα????

Οχι δεν τον ξερω μια που ειναι πολλοι με ΚΙΑ που δεν συμετεχουν στα φορουμ......
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 31 Ιαν 2006, 05:16

teroulas έγραψε:Πολλά δεν είναι ρε παιδιά 1500 ?

Για πόσους πόντους μιλάνε ????


Όχι δεν είναι πολλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ !!!
Ο συγκεκριμένος που μου το είπε έχει σηκωθεί 5 εκ. μπροστά και 7 εκ. πίσω. (απ'ό,τι μου είπε)
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό fokion » 31 Ιαν 2006, 22:52

Με 200 ευρω εχεις + 4 μπροστα και + 4 πισω, με τα ιδια αμορτισερ...... 1500 ευρω δεν εχει το ολοκληρωμενο κιτ της calmini ΜΕ νεα ψαλιδια μπροστα μη τρελαθουμε κιολλας....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 01 Φεβ 2006, 08:17

markd έγραψε:Υπάρχει και άλλη λύση, πιό οικονομική.
Πέρνα μία βόλτα από τον Εγγλεζόπουλο και θα την βρείς την άκρη.


Πέρασα σήμερα από τον Εγγλεζόπουλο στη Ν. Ιωνία. Πράγματι μου έδωσε λύση, η οποία είναι η εξής: Αλλαγή ελατήρια (δικής του κατασκευής (!?!) και αλλαγή πίσω αμορτισέρ. Τώρα φοράω μπροστά monroe 4x4 και πίσω ΚΥΒ ενισχυμένα. Μου είπε λοιπόν ότι τα μπροστινά είναι εντάξει ενώ τα πίσω επειδή είναι σκληρά θα χτυπάνε και καλό θα ήταν να αλλάξουν και να μπούνε και πίσω monroe 4x4. Κόστος: ελατήρια 350 και αμορτισέρ πίσω 150. Σύνολο 500 ευρώ. (σήκωμα 4 εκ.)

Περιμένω και μια απάντηση από έναν τύπο που ασχολείται μόνο με αμορτισέρ και είναι αλήθεια ότι δείνει καλές λύσεις. Αυτός θα μου απαντήσει αύριο και φυσικά αύριο το βράδυ θα σας κοινοποιήσω και την δική του απάντηση.

Περιμένω τα σχόλιά σας, γιατί λέω την Παρασκευή να τελειώνω μ'αυτή την ιστορία..... (δηλαδή να τα σκάσω ή στον έναν ή στον άλλο)
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Φεβ 2006, 18:02

kia-blue έγραψε:
markd έγραψε:Υπάρχει και άλλη λύση, πιό οικονομική.
Πέρνα μία βόλτα από τον Εγγλεζόπουλο και θα την βρείς την άκρη.


Πέρασα σήμερα από τον Εγγλεζόπουλο στη Ν. Ιωνία. Πράγματι μου έδωσε λύση, η οποία είναι η εξής: Αλλαγή ελατήρια (δικής του κατασκευής (!?!) και αλλαγή πίσω αμορτισέρ. Τώρα φοράω μπροστά monroe 4x4 και πίσω ΚΥΒ ενισχυμένα. Μου είπε λοιπόν ότι τα μπροστινά είναι εντάξει ενώ τα πίσω επειδή είναι σκληρά θα χτυπάνε και καλό θα ήταν να αλλάξουν και να μπούνε και πίσω monroe 4x4. Κόστος: ελατήρια 350 και αμορτισέρ πίσω 150. Σύνολο 500 ευρώ. (σήκωμα 4 εκ.)

Περιμένω και μια απάντηση από έναν τύπο που ασχολείται μόνο με αμορτισέρ και είναι αλήθεια ότι δείνει καλές λύσεις. Αυτός θα μου απαντήσει αύριο και φυσικά αύριο το βράδυ θα σας κοινοποιήσω και την δική του απάντηση.

Περιμένω τα σχόλιά σας, γιατί λέω την Παρασκευή να τελειώνω μ'αυτή την ιστορία..... (δηλαδή να τα σκάσω ή στον έναν ή στον άλλο)


Όταν έγινε αυτό σε ένα sportage ήμουν εκεί και το έκανα βόλτα.
Σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό fokion » 01 Φεβ 2006, 20:53

Κατι μου θυμιζει αυτη η λυση, κατι μου θυμιζει :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 01 Φεβ 2006, 20:58

Ταπεινη μου αποψη για τα αμορτισερ - βαλε τα KYB ειδικα αν μιλαμε για τα ασιμι. μου χαρισαν ενα ζευγαρι για πισω καθωτι τιναξα στον αερα τα μονροε μεσα σε 1 εξαμηνο. Εχουν μεγαλη διαφορα στη "στιβαροτητα" βαλτα διπλα διπλα και θα δεις. Το αμαξι εγινε πιο σφιχτο στα εγκαρσια κουνηματα - οχι πιο σκληρο
Τα ασιμι ΚΥΒ ειναι "προοδευτικα" δηλ στην αρχη ειναι μαλακα και οσο συμπιεζονται σκληραινουν.

Και παλι αποψη μου - και μονο για τα πισω. Μπρωστα εχω ΚΟΝΙ κιτρινα τα οποια ομως περισσοτερο διακοσμιτικα ειναι παρα λειτουργουν :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kia-blue » 02 Φεβ 2006, 05:57

fokion έγραψε:Ταπεινη μου αποψη για τα αμορτισερ - βαλε τα KYB ειδικα αν μιλαμε για τα ασιμι. μου χαρισαν ενα ζευγαρι για πισω καθωτι τιναξα στον αερα τα μονροε μεσα σε 1 εξαμηνο. Εχουν μεγαλη διαφορα στη "στιβαροτητα" βαλτα διπλα διπλα και θα δεις. Το αμαξι εγινε πιο σφιχτο στα εγκαρσια κουνηματα - οχι πιο σκληρο
Τα ασιμι ΚΥΒ ειναι "προοδευτικα" δηλ στην αρχη ειναι μαλακα και οσο συμπιεζονται σκληραινουν.

Και παλι αποψη μου - και μονο για τα πισω. Μπρωστα εχω ΚΟΝΙ κιτρινα τα οποια ομως περισσοτερο διακοσμιτικα ειναι παρα λειτουργουν :D :D :D :D


Μα αυτά έχω πίσω (τα ΚΥΒ τα ασημί) και μου είπαν (και ο Εγγλεζόπουλος) ότι άμα μεγαλώσω τα ελατήρια, για να ψηλώσω, τότε τα ΚΥΒ που φοράω θα τερματίζουν και θα ξεπατωθούνε. Όσο για τα monroe και από αλλού δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Άλλωστε το πρόβλημα στο sportage δεν είναι τα πίσω, όπου υπάρχει αρκετή ευελιξία στο τι μπορεί να μπεί, αλλά τα μπροστινά όπου υπάρχει δυσκολία λόγω γόνατος. Το Σάββατο θα πάω στον Καμπανίδη (όποιος γνωρίζει κάτι καλό ή κακό ας το πει, εγώ νομίζω ότι είναι καλός (!)), για να του δείξω τη λύση του Φωκίωνα με τους αποστάτες. Τον Εγγλεζόπουλο δεν τον έχω απορρίψει ακόμα, απλά περιμένω να δω τι θα μου πει και ο άλλος.
Άβαταρ μέλους
kia-blue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 16 Ιουν 2005, 13:47
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Επόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron