Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

sorento 2007

Δημοσίευσηαπό kyran » 10 Φεβ 2006, 08:04

epistrefo stis 15/02 pano! kita ti vrika!
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό panosktm » 10 Φεβ 2006, 08:39

μπορεις να μας πεις το site?για μενα που ρωτησα εδω στην ελλαδα μου ειπαν 1000 ευρω.θα κοιταξω απο εξωτερικο και εγω.thanks
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 10 Φεβ 2006, 08:57

1000 euro σου φερνω και σου βαζω 3 :):):) ενα δικο σου ενα του φιλου σου και ενα για δωρο ... :)

Ειμαι σε συννενοησεις για να τα φερω Ελλαδα.... Θα εχω νεα σε 2 με 3 μερες ....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό kyran » 10 Φεβ 2006, 09:12

psit kane kamia kali timi re!! kai 8a to paro mono meta apo dokimi. 8a voltaro to diko sou ston taygeto kai meta an ime ikanopoiimenos 8a to paro me doro 2 dvd
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό vriolas » 10 Φεβ 2006, 09:15

aenaon προσεχε. Τα φιλτρα με λάδι δεν ενδεικνονται για κινητηρες turbodiesel!!!
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 10 Φεβ 2006, 09:23

Kyran η διαφορα ειναι ολοφανερη .... σε εσενα θα τα πουλησω 450 γιατι εισαι ΧΙΛΗ στην πισινουλα σου, και εμεις εδω στο κρυο, ασε που εχω και 39 πυρετο καθως μιλαμε ....

Vriolas μιλαω για το λαδακι που βαζουμε μια φορα τον χρονο οταν τα καθαριζουμε ,,, δεν νομιζω να περναει στον κινητηρα, αυτο το λαδι υποτιθεται οτι εχει την ιδιοτητα να παρακρατα τα σωματιδια ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό vriolas » 10 Φεβ 2006, 09:28

ένας φιλος αρρωστος με τα πετρελαιοκινητα μου το απαγορεψε να το βάλω λογω της ισχυρης αναρροφησης που κανει το τουρμπο. φαντασου να το τραβηξει την πρωτη φορα που θα το καθαρισεις. δεν ειμαι κατηγορηματικος αλλα ψαξτο καλα.(οπως και προσοχη οχι πολυ στο ρελαντι τα turbodiesel, πάντα μαρσαριστω στις 1000 στροφες)
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 10 Φεβ 2006, 09:37

vriolas έγραψε:οπως και προσοχη οχι πολυ στο ρελαντι τα turbodiesel, πάντα μαρσαριστο στις 1000 στροφες)


Για αναλυσε ρε φιλε λιγο αυτο ... τι εννοεις? μιλας για το '' ζεσταμα '' του πετρελαιοκινητηρα 'η για κατι αλλο σε σχεση με το φιλτρο ..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό vriolas » 10 Φεβ 2006, 09:48

οταν δεν κινησαι ειτε προκειται για ζεσταμα ειτε για οτιδηποτε καλο ειναι να εχει καποιες στροφες, θα μου πεις αυτο καποιες φορες ειναι αδυνατο(εγω δεν το κανω τις περισσοτερες φορες) αλλα ειναι απο τα πραγματα που μου λεν συνεχεια επαγγελματιες οδηγοι). Δεν εχει σχεση με το φιλτρο αυτο, εχει σχεση με της προστασια της τουρμπινας.
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό vriolas » 12 Φεβ 2006, 14:43

Λοιπον aeanaon το εψαξα αρκετα για το φιλτρο σου και ειναι οκ! άφοβα χρησιμοποιησε το ειναι το καλυτερο της αγορας(το ξερεις και εσυ αλλωστε αφου το επελεξες), οσον αφορα για το ρελαντι ισχυει αυτο που ειπα οτι θελει στροφες( αναφερομαι σε ολα τα τουρμπο) διοτι εφοσον χρησιμοποιει λαδι της μηχανης για λιπανση και κατα τη διαρκεια που βρισκετε στο ρελαντι δεν δουλευει, αυτο το λαδι που μπορει να δημιουργησει προβληματα.
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό TLG » 12 Φεβ 2006, 20:57

Ρε παιδια αυτο που λετε ισχυει για ολους τους turbodiesel κινητηρες????
Γιατι εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι ολα ας πουμε τα taxi - που ξερω καλα -καθονται αρκετη ωρα στο ρελαντι χωρις να εχει κανενας προβλημα με το turbo ...και οπως καταλαβαινετε μιλαμε για καθημερινη σχεδον ολοημερη χρηση ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό panosktm » 12 Φεβ 2006, 22:52

παιδια αυτο που λετε με το ρελαντι δεν το καταλαβενω και δεν το εχω ξανακουσει.λετε οτι πρεπει οταν
βαζουμε σε λειτουργια το αυτοκινητο η οταν σταματαμε πρεπει να παταμε ελαχιστα το γκαζι?
το μονο που ξερω με σιγουρια για ολους τους turbo κινητηρες ειναι οτι παντα μετα απο ταξιδι η αλλιως
μετα απο συνεχεις χρηση του turbo πριν σβησουμε το αμαξι πρεπει να το αφησουμε να δουλεψει στο
ρελαντι κανα δυλεπτο για να μην μεινουν τα λαδια στην τουρμπινα που ζεματανε με αποτελεσμα με το καιρο νατην χαλασουν.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό vriolas » 13 Φεβ 2006, 01:28

Πανο αυτο με το ρελαντι μετα απο παρατεταμενη χρηση γινεται για την αποθερμανση της τουρμπινας(ψυξη) ως το 2λεπτο και επιβάλεται, περισσοτερο ομως θα εχει το αποτελεσμα που προανεφερα και δεν ισχυει μονο για το diesel αλλα για ολους τους τουρμπο. βεβαια πρεπει να αναφερω οτι εγω δεν το τειρω, αλλα ........ περιμενω να δειξει.........
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 13 Φεβ 2006, 01:40

vriolas έγραψε:Πανο αυτο με το ρελαντι μετα απο παρατεταμενη χρηση γινεται για την αποθερμανση της τουρμπινας(ψυξη) ως το 2λεπτο και επιβάλεται, περισσοτερο ομως θα εχει το αποτελεσμα που προανεφερα και δεν ισχυει μονο για το diesel αλλα για ολους τους τουρμπο. βεβαια πρεπει να αναφερω οτι εγω δεν το τειρω, αλλα ........ περιμενω να δειξει.........

Σωστος και ο Πανος και ο Vriolas.
Να καταθεσω και εγω που εχω κανει με το ταξι 880000Κμ?(Vento VW 1.9 tdi)
Το εχω ξεσκισει στο ρελαντι(μια φορα νυχτα δεν ειχε δουλεια και εγω αποκοιμηθηκα στην πιατσα για μιαμιση δυο ωρες-αυτο στο ρελαντι).
Αναλογιστειτε οτι απο τα χιλιομετρα που εχω κανει πρεπει να προσθεσω και ποσες "χιλιομετροωρες" στο ρελαντι.Για αυτο πχ τα μεγαλα ψαραδικα αλλαζουν λαδια αναλογα με τις ωρες.
Τωρα μολις απο τα 800000κμ εχει αρχισει η τουρμπινα και καιει λαδια.
Αν καταφερουμε και κανουμε τοσα χιλιομετρα στο ΙΧ(ας ελπισουμε χωματινα) χαλαλι του!!
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό vriolas » 13 Φεβ 2006, 01:55

Το κακο Παναγιώτη έιναι οτι εμεις οι ανυπαντροι πρέπει να βάλουμε και ωρομετρο στο σορεντο γιατι φαντασου να εισαι σταματημενος για 2 ωρες το βράδυ με μειον 20 με σβυστό τον κινητηρα.. οχι η μονη λυση είναι τουβλο στο γκάζι...... και κλιμα στο 32+
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες