Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

διαφορα μεταξυ ευρωπαικης και αμερικανικης βιομηχανιας

διαφορα μεταξυ ευρωπαικης και αμερικανικης βιομηχανιας

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 07 Φεβ 2006, 11:42

την προσεξατε την διαφορα ?
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 07 Φεβ 2006, 19:44

επισης HAMMER vs BMW
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 07 Φεβ 2006, 20:01

Δεν μου φαίνεται και τόσο σαν Hummer αυτό . Μάλλον κάτι σε ρώσικο , κυρίως λόγω των απόκρυφών του .
Και κάτι άσχετο με τα παραπάνω : Εσείς οι Sorentaκηδες έχετε παρατηρήσει - ακούσει κάτι για τις πλήμνες σας ? Διότι σε εμάς τους Sportageaκηδες 1ης γενιάς αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία.....
Αναρωτιέμαι άν υπάρχει κάτι τέτοιο και στα Sorento , άν και προσωπικά δεν άκουσα ποτέ τίποτα σχετικό .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 07 Φεβ 2006, 23:08

Εγω δεν εχω ακουσει κατι παντως ...... Για τι προβλημα αναφερεσαι ακριβως ?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 08 Φεβ 2006, 12:10

aenaon02 έγραψε:Εγω δεν εχω ακουσει κατι παντως ...... Για τι προβλημα αναφερεσαι ακριβως ?

Τα sportage ειχαν προβλημα με τις πλυμνες στον μπροστα αξονα,αλλα απο οτι εχω διαβασει διορθωνοταν ευκολα.
Για το σορεντο με part -time τετρακινηση δεν εχω ακουσει τιποτα(ας μας πει πχ. ο vayero που εχει τετοιο),για το tod παλι ,δεν εχει πλυμνες,γιατι πρεπει ανα πασα στιγμη να ειναι ετοιμοι οι εμπρος τροχοι να κομπλαρουν αφου εχει μονιμη τετρακινηση.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 08 Φεβ 2006, 13:17

Κι αν η μπεμπα δεν πηγαινει με τις πορτες να μου τρυπισης τα λαστιχα.
Αν και τωρα προσεξα πως η μπεμπα πηγαινε προς τα αριστερα με ταχυτητα για να ξεφυγη (δειτε την ασφαλτο κατο απο τα λαστιχα της μπεμπας που ζωγραφισαν) κ το Ρωσικο η οτι ειναι πηγαινε δεξια μαλλον με ταχυτητα τοτε ολο του το βαρος πηγε προς τα αριστερα κ η μπεμπα απλος το τουμπαρε χωρις μεγαλη ζημια
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 08 Φεβ 2006, 20:34

Ο.Κ. παιδιά πήρα απάντηση στο ερώτημά μου : δεν υπάρχει πρόβλημα με τις πλήμνες στα Sorento , αλλιώς θα το είχατε ακούσει ή πάθει οι ίδιοι οπωσδήποτε μια που το μοντέλο έχει και κάποια χρόνια στην αγορά . Τώρα κάτι άλλο που το έχω ξαναρωτήσει: Από γωνίες προσβολής και φυγής αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα στην πράξη ? Με δεδομένο ότι τα νούμερα που δίνουν τα περιοδικά δεν είναι και τα κορυφαία (κάτω από 30 μοίρες ).
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 08 Φεβ 2006, 21:20

Jugulator έγραψε:Ο.Κ. παιδιά πήρα απάντηση στο ερώτημά μου : δεν υπάρχει πρόβλημα με τις πλήμνες στα Sorento , αλλιώς θα το είχατε ακούσει ή πάθει οι ίδιοι οπωσδήποτε μια που το μοντέλο έχει και κάποια χρόνια στην αγορά . Τώρα κάτι άλλο που το έχω ξαναρωτήσει: Από γωνίες προσβολής και φυγής αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα στην πράξη ? Με δεδομένο ότι τα νούμερα που δίνουν τα περιοδικά δεν είναι και τα κορυφαία (κάτω από 30 μοίρες ).

Αυτο να σου το απαντησει ο aenaon που δεν προλαβε να το αγορασει και το πηγε στον Ταυγετο. :D
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 08 Φεβ 2006, 21:51

Εντάξει aenaon πάρε θέση. Διότι στον Ταϋγετο υπάρχουν και δρόμοι και μάλιστα και ασφάλτινοι. ΘΕΛΕΙΣ να υποθέσουμε ότι πήγαινες μόνο σ΄ αυτούς ; ......!!!!! όχι βέβαια !![/img]
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 09 Φεβ 2006, 08:23

Απο γωνιες εαν δεν το λυπασαι ( να ακουσεις λιγο σουρσιμο απο κατω ) δεν εχει κανενα προβλημα οπως επισης να βρει λιγο απο κατω μπρος και πισω ... με μια πενσα ερχονται στα ισα τους ολα ( πιστεψε με ....εκτος απο την ποδια μπροστα που δεν την εχω ισιωσει ακομα ) χε χε χε
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 09 Φεβ 2006, 10:25

Eαν βαλεις και ποδιες μπρος-μεση-πισω τοτε.... ολεεεεεεεεεεεε :boobs:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Φεβ 2006, 21:10

aenaon02 έγραψε:Απο γωνιες εαν δεν το λυπασαι ( να ακουσεις λιγο σουρσιμο απο κατω ) δεν εχει κανενα προβλημα οπως επισης να βρει λιγο απο κατω μπρος και πισω ... με μια πενσα ερχονται στα ισα τους ολα ( πιστεψε με ....εκτος απο την ποδια μπροστα που δεν την εχω ισιωσει ακομα ) χε χε χε


Ανδροπρεπές όχημα λοιπόν !!! Η ρεζέρβα του ( ένα - ένα τα θυμάμαι ) είναι και αυτή ανδροπρεπής ή γυναικωτή ( λεπτούλα , ανάγκης ) ?
Άσχετο πάλι αλλά το δίνω σαν πληροφορία : με τα πρόσφατα πολλά χιόνια , τα Yokohama Geolandar A/T συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά . Καμμία σχέση με τα Pirelli Scorpion A/T που είχα πριν.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Φεβ 2006, 21:19

Τελικά και ύστερα από πολλή σκεψη (!) τη βρήκα τη διαφορά μεταξύ Ευρωπαϊκής και Αμερικάνικης βιομηχανίας.....Η πρώτη βγάζει άσπρα στρινγκ και η δεύτερη μαύρα...
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 09 Φεβ 2006, 21:23

Χε Χε Χε :):):) ....... Οντως αυτη ειναι η διαφορα δεν το ειχα προσεξει ...

Η ρεζερβα ειναι αρκετα ανδροπρεπης ( κανονικη ) ....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 09 Φεβ 2006, 21:25

Jugulator έγραψε:
aenaon02 έγραψε:Απο γωνιες εαν δεν το λυπασαι ( να ακουσεις λιγο σουρσιμο απο κατω ) δεν εχει κανενα προβλημα οπως επισης να βρει λιγο απο κατω μπρος και πισω ... με μια πενσα ερχονται στα ισα τους ολα ( πιστεψε με ....εκτος απο την ποδια μπροστα που δεν την εχω ισιωσει ακομα ) χε χε χε


Ανδροπρεπές όχημα λοιπόν !!! Η ρεζέρβα του ( ένα - ένα τα θυμάμαι ) είναι και αυτή ανδροπρεπής ή γυναικωτή ( λεπτούλα , ανάγκης ) ?
Άσχετο πάλι αλλά το δίνω σαν πληροφορία : με τα πρόσφατα πολλά χιόνια , τα Yokohama Geolandar A/T συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά . Καμμία σχέση με τα Pirelli Scorpion A/T που είχα πριν.

Ανδροπρεπης. :)
Για τα Geolander σε τί αυτοκινητο τα εχεις δοκιμασει?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Επόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 19 επισκέπτες