Σελίδα 1 από 2

διαφορα μεταξυ ευρωπαικης και αμερικανικης βιομηχανιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2006, 11:42
από aenaon02
την προσεξατε την διαφορα ?
Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2006, 19:44
από aenaon02
επισης HAMMER vs BMW
Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2006, 20:01
από Jugulator
Δεν μου φαίνεται και τόσο σαν Hummer αυτό . Μάλλον κάτι σε ρώσικο , κυρίως λόγω των απόκρυφών του .
Και κάτι άσχετο με τα παραπάνω : Εσείς οι Sorentaκηδες έχετε παρατηρήσει - ακούσει κάτι για τις πλήμνες σας ? Διότι σε εμάς τους Sportageaκηδες 1ης γενιάς αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία.....
Αναρωτιέμαι άν υπάρχει κάτι τέτοιο και στα Sorento , άν και προσωπικά δεν άκουσα ποτέ τίποτα σχετικό .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2006, 23:08
από aenaon02
Εγω δεν εχω ακουσει κατι παντως ...... Για τι προβλημα αναφερεσαι ακριβως ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 12:10
από panayiotis
aenaon02 έγραψε:Εγω δεν εχω ακουσει κατι παντως ...... Για τι προβλημα αναφερεσαι ακριβως ?

Τα sportage ειχαν προβλημα με τις πλυμνες στον μπροστα αξονα,αλλα απο οτι εχω διαβασει διορθωνοταν ευκολα.
Για το σορεντο με part -time τετρακινηση δεν εχω ακουσει τιποτα(ας μας πει πχ. ο vayero που εχει τετοιο),για το tod παλι ,δεν εχει πλυμνες,γιατι πρεπει ανα πασα στιγμη να ειναι ετοιμοι οι εμπρος τροχοι να κομπλαρουν αφου εχει μονιμη τετρακινηση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 13:17
από heroicentaur
Κι αν η μπεμπα δεν πηγαινει με τις πορτες να μου τρυπισης τα λαστιχα.
Αν και τωρα προσεξα πως η μπεμπα πηγαινε προς τα αριστερα με ταχυτητα για να ξεφυγη (δειτε την ασφαλτο κατο απο τα λαστιχα της μπεμπας που ζωγραφισαν) κ το Ρωσικο η οτι ειναι πηγαινε δεξια μαλλον με ταχυτητα τοτε ολο του το βαρος πηγε προς τα αριστερα κ η μπεμπα απλος το τουμπαρε χωρις μεγαλη ζημια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 20:34
από Jugulator
Ο.Κ. παιδιά πήρα απάντηση στο ερώτημά μου : δεν υπάρχει πρόβλημα με τις πλήμνες στα Sorento , αλλιώς θα το είχατε ακούσει ή πάθει οι ίδιοι οπωσδήποτε μια που το μοντέλο έχει και κάποια χρόνια στην αγορά . Τώρα κάτι άλλο που το έχω ξαναρωτήσει: Από γωνίες προσβολής και φυγής αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα στην πράξη ? Με δεδομένο ότι τα νούμερα που δίνουν τα περιοδικά δεν είναι και τα κορυφαία (κάτω από 30 μοίρες ).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 21:20
από panayiotis
Jugulator έγραψε:Ο.Κ. παιδιά πήρα απάντηση στο ερώτημά μου : δεν υπάρχει πρόβλημα με τις πλήμνες στα Sorento , αλλιώς θα το είχατε ακούσει ή πάθει οι ίδιοι οπωσδήποτε μια που το μοντέλο έχει και κάποια χρόνια στην αγορά . Τώρα κάτι άλλο που το έχω ξαναρωτήσει: Από γωνίες προσβολής και φυγής αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα στην πράξη ? Με δεδομένο ότι τα νούμερα που δίνουν τα περιοδικά δεν είναι και τα κορυφαία (κάτω από 30 μοίρες ).

Αυτο να σου το απαντησει ο aenaon που δεν προλαβε να το αγορασει και το πηγε στον Ταυγετο. :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2006, 21:51
από Jugulator
Εντάξει aenaon πάρε θέση. Διότι στον Ταϋγετο υπάρχουν και δρόμοι και μάλιστα και ασφάλτινοι. ΘΕΛΕΙΣ να υποθέσουμε ότι πήγαινες μόνο σ΄ αυτούς ; ......!!!!! όχι βέβαια !![/img]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 08:23
από aenaon02
Απο γωνιες εαν δεν το λυπασαι ( να ακουσεις λιγο σουρσιμο απο κατω ) δεν εχει κανενα προβλημα οπως επισης να βρει λιγο απο κατω μπρος και πισω ... με μια πενσα ερχονται στα ισα τους ολα ( πιστεψε με ....εκτος απο την ποδια μπροστα που δεν την εχω ισιωσει ακομα ) χε χε χε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 10:25
από aenaon02
Eαν βαλεις και ποδιες μπρος-μεση-πισω τοτε.... ολεεεεεεεεεεεε :boobs:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 21:10
από Jugulator
aenaon02 έγραψε:Απο γωνιες εαν δεν το λυπασαι ( να ακουσεις λιγο σουρσιμο απο κατω ) δεν εχει κανενα προβλημα οπως επισης να βρει λιγο απο κατω μπρος και πισω ... με μια πενσα ερχονται στα ισα τους ολα ( πιστεψε με ....εκτος απο την ποδια μπροστα που δεν την εχω ισιωσει ακομα ) χε χε χε


Ανδροπρεπές όχημα λοιπόν !!! Η ρεζέρβα του ( ένα - ένα τα θυμάμαι ) είναι και αυτή ανδροπρεπής ή γυναικωτή ( λεπτούλα , ανάγκης ) ?
Άσχετο πάλι αλλά το δίνω σαν πληροφορία : με τα πρόσφατα πολλά χιόνια , τα Yokohama Geolandar A/T συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά . Καμμία σχέση με τα Pirelli Scorpion A/T που είχα πριν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 21:19
από Jugulator
Τελικά και ύστερα από πολλή σκεψη (!) τη βρήκα τη διαφορά μεταξύ Ευρωπαϊκής και Αμερικάνικης βιομηχανίας.....Η πρώτη βγάζει άσπρα στρινγκ και η δεύτερη μαύρα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 21:23
από aenaon02
Χε Χε Χε :):):) ....... Οντως αυτη ειναι η διαφορα δεν το ειχα προσεξει ...

Η ρεζερβα ειναι αρκετα ανδροπρεπης ( κανονικη ) ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2006, 21:25
από panayiotis
Jugulator έγραψε:
aenaon02 έγραψε:Απο γωνιες εαν δεν το λυπασαι ( να ακουσεις λιγο σουρσιμο απο κατω ) δεν εχει κανενα προβλημα οπως επισης να βρει λιγο απο κατω μπρος και πισω ... με μια πενσα ερχονται στα ισα τους ολα ( πιστεψε με ....εκτος απο την ποδια μπροστα που δεν την εχω ισιωσει ακομα ) χε χε χε


Ανδροπρεπές όχημα λοιπόν !!! Η ρεζέρβα του ( ένα - ένα τα θυμάμαι ) είναι και αυτή ανδροπρεπής ή γυναικωτή ( λεπτούλα , ανάγκης ) ?
Άσχετο πάλι αλλά το δίνω σαν πληροφορία : με τα πρόσφατα πολλά χιόνια , τα Yokohama Geolandar A/T συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά . Καμμία σχέση με τα Pirelli Scorpion A/T που είχα πριν.

Ανδροπρεπης. :)
Για τα Geolander σε τί αυτοκινητο τα εχεις δοκιμασει?