Σελίδα 1 από 1

Βελτίωση: KIA Sorento TOD

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 02:17
από superspy
Ερωτήσεις, απορίες, εντυπώσεις σχετικά με τη βελτίωση του Kia Sorento TOD, απο το σχετικό άρθρο: http://www.off-road.gr/article652.html

Βελτίωση: KIA Sorento TOD

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2006, 22:49
από Tuc
Το θέμα είναι πού βρίσκεις το ΚΙΤ και ποιός κάνει την μετατροπή.

Re: Βελτίωση: KIA Sorento TOD

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2006, 00:17
από panayiotis
Tuc έγραψε:Το θέμα είναι πού βρίσκεις το ΚΙΤ και ποιός κάνει την μετατροπή.

Το προβλημα υπηρχε απο παλια και σε ISUZU Trooper.
Αν δειξεις σε εναν ηλεκτρονικο το διαγραμμα θα καταλαβει.
Αν δυσκολευεσαι και εχεις και ενδοιασμους για την τοποθετηση τοτε ελα στην Καλαματα για ενα Σαββατοκυριακο και σε μιση ωρα θα το εχουμε τοποθετησει.
Εγω ηδη εχω αρχισει την κατασκευη 4 κιτ για γνωστους μου.
Αν θελεις στειλε μου πμ
Το τερπνον μετα του ωφελιμου,και καπακι παμε για δοκιμη και στον Ταυγετο. :D :D :D :wink: :wink: :wink:

Re: Βελτίωση: KIA Sorento TOD

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2006, 19:02
από kyran
loipon ego piga kai to evala...mallon o panos to evale oso ego xtipaga psaraki stin paralia tis kalamatas. tora exo ena ka8aroemo 4X4 kai ena SUV (mpeno mono otan xreiasti) se ENA. EFXARISTO PANAYIOTI!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2006, 11:59
από panayiotis
Οταν το δοκιμασεις να μας πεις τις εντυπωσεις σου.
Παντως τον τελευταιο μηνα ειχαμε εξελιξεις ....
Η ΚΙΑ εβγαλε νεα εκδοση του εγκεφαλου TOD επαναπρογραμματισμενη (μιας και το ενσωματωμενο chip δεν επιδεχεται κατι τετοιο) οπου στο LOW ειναι παντα 50-50.
Οχι ομως στο AUTO που παραμενει ως εχει.Προσωπικα δεν νομιζω οτι θα μπορεσει εγκεφαλος αναλογα με τις συνθηκες να δωσει ποτε 50 -50.
Για την ακριβεια μπορει να δωσει αλλα ειναι παρακινδυνευμενο,και αμλλον λαθος θα το δωσει καποια στιγμη το κλειδωμα.
Για φανταστειτε στην ασφαλτινη γλιτσα σε στροφη να φτασει η εμπλοκη 50-50 και αμεσως μετα να μην εχει γλιτσα και εσυ να συνεχισεις -εστω και ελαχιστα- κλειδωμενος? Μαλλον οι τσιτες στο κιβωτιο μεταφορας και τα διαφορικα-ημιαξονια θα ειναι μεγαλες.
Ολα αυτα ειναι ημιμετρα,χαθηκε ο κοσμος να κανουν αυτο της HYUNDAI με ενα κουμπακι να κλειδωνεις οποτε θελεις 50-50?
Παντως ξερω οτι ηδη θα το βαλουν καμποσοι Ισπανοι και ηδη το εχουν καποιοι Γερμανοι και ενας ΝεοΖηλανδος,αυτος δωρεαν με πρωτοβουλια της εταιριας .
Εμεις τον υπνο του δικαιου....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2007, 19:04
από suvSorento
ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΑ SORENTO.
ΕΧΩ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΝ 3,3 ΚΑΙ TOD.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 11:50
από Spyrosfly
Υπαρχει καποιος που το εχει κανει στην Αττικη?
Με ενδιαφερει να το κανω αλλά θέλω να δω κάποιες λεπτομερειες στην φισα και στο κυκλωμα. Συγκεκριμένα, στο κυκλωμα αν προσεξετε υπαρχει κάποιο υλικό (αντισταση?) πανω απο τις διόδους D1 D2 &D3 που δεν λεει τι ειναι. Επισης τι Ohm ειναι η βατική αντισταση.