Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κάτι μύρισε!!!!

Δημοσίευσηαπό panosktm » 18 Φεβ 2006, 06:25

τωρα που το σκεφτομαι και εγω ειναι επικινδυνο να περναμε υδατινα εμποδια με την τουρμπινα να ζεματαει.
αραγε σε τι υψος βρισκεται?ειναι εκτεθημενη η μηπως δεν την φτανει ευκολα το νερο ,λασπες κ.α?
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 18 Φεβ 2006, 07:17

vayero4_4 έγραψε:Οχι ρε Νικητα, μη μασας. Αυτο που λεω ειναι πως, οπως ολοι οι συμπλεκτες, ετσι και ο κεντρικος εχει τη φθορα του. Δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται οταν φθαρει αρκετα και αρχισει να "πατιναρει" (μετα απο σκληρη χρηση ετων φανταζομαι), πιθανον στα ζορικα να σε κρεμαει. Εκει ειναι και η διαφορα με το απλο γραναζι που ειτε κουμπωνει και περνας αερατος, ή δεν κουμπωνει και πας αδιαβαστος :D

Ξαναλεω, μαλλον θελει πολυ σκληρη μεταχειριση για να αρχισει να χαλαει τοσο που να σου φαινεται. Σε οποιαδηποτε περιπτωση και φυσικα αμα δεις μεγαλη αλλαγη στη συμπεριφορα, ας εχεις απο κοντα τα μαστορια στο συνεργειο για να στον αλλαξουν λιγες μερες πριν το τελος της εγγυησης :D :D :D Επίσης δε χανεις τπτ να κανεις βολτιτσα προς τον Παναγιωτη, να πιεις εναν καφε και να γυρισεις με ενα ακομη κουμπακι στο ταμπλο σου που θα γραφει τη μαγικη λεξη "LOCK" :D :D Πλακα - πλακα, ο Παναγιωτης πρεπει να το κανει μπιζνα μου φαινεται!

Αυτα ειπα και εγω στο Νικητα απο το τηλεφωνο.
Μη μασας ρε Νικητα,αυτος ειναι ο φυσιολογικος τροπος λειτουργιας του και οι μηχανικοι που τον σχεδιασαν γι'αυτο το λογο τον σχεδιασαν.Να τριβεται.
Ενα πραγμα μονο δεν μου αρεσει ,που τριβεται σχεδον συνεχεια(σχεδον ποτε το αυτοκινητο δεν πηγαινει καθαρα πισωκινητα).
Γι'αυτο και εγω εβαλα το κιτ με την επιλογη καθαρα πισωκινητο ή Lock.
Μου κανει ομως εντυπωση που στην Αμερικη το TOD το δινουνε με 10 χρονια εγγυηση μηχανη και σασμαν-κιβωτιο μεταφορας.Μαλλον θα αντεξει πολυ.
Εσυ ομως Νικητα γιατι αγχωνεσαι? 8) 8) :D
Αληθεια εσυ Αλεξανδρε το δικο σου εχει το ιδιο στησιμο, αλλα ειναι καθαρα πισωκινητο.
Ειχες ποτε προβλημα ευσταθειας?Σε φυσιολογικα πλαισια μιλαω,δεν εχουμε ερπετο να μπαινουμε με 200 στη στροφη.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 18 Φεβ 2006, 07:28

Κοιταξτε και εδω http://www2.clubterracan.net/saber_mas_tod.htm
Θα δειτε το εσωτερικο του κιβωτιου μεταφορας του TOD.
Κιτρινο με μπλε ειναι τα 2 τμηματα του συμπλεκτη με τα χτενια που συμπλεκονται μεταξυ τους.Φανταστειτε πολλους συμπλεκτες κοινων αυτοκινητων μαζι .
Εδω σε απλα αυτοκινητα ενας συμπλεκτης μονος του καταφερνει να μεταφερει την ισχυ απο τον σφονδυλο στον αξονα(τρομερες δυναμεις ασκουνται) και νομιζετε οτι δεν θα τα καταφερουν πολλοι μαζι?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό kyran » 18 Φεβ 2006, 08:47

psit kai emena mirise to ergalio...itan mia mera pou piga se mia diskoli anifora kai ebala to sorento me to kolo gia na dokimaso to test tou panayioti. i anifora ixe tsimento ...ta lastixa kainouria ..kai stin proti dokimi to sorento esvise...sti defteri dokimi skeftika(me to mikro mikro mialo mou) na anevaso strofes kai na mpo stin perioxh tis tourmpinas kai na afiso simplekti...to apotelesma itan na bgenoun xafnika kapnoi apo pantou kai to egalio na mirizi...mipos to psilogms to ergalio? (aa nai ti dokimi tin ekana xoris na valo arga)
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό TLG » 18 Φεβ 2006, 12:07

kyran έγραψε:psit kai emena mirise to ergalio...itan mia mera pou piga se mia diskoli anifora kai ebala to sorento me to kolo gia na dokimaso to test tou panayioti. i anifora ixe tsimento ...ta lastixa kainouria ..kai stin proti dokimi to sorento esvise...sti defteri dokimi skeftika(me to mikro mikro mialo mou) na anevaso strofes kai na mpo stin perioxh tis tourmpinas kai na afiso simplekti...to apotelesma itan na bgenoun xafnika kapnoi apo pantou kai to egalio na mirizi...mipos to psilogms to ergalio? (aa nai ti dokimi tin ekana xoris na valo arga)


Μαλιστα ....μολις περιεγραψες ενα κλασικοτατο burnout .....ευγε !! :D :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 18 Φεβ 2006, 22:29

Αχ μεγάλη εφεύρεση τα αργά και ακόμα μεγαλύτερη το αυτόματο κιβώτιο!

Το αυτόματο με έχει σώσει αφού δεν έχω δίσκο ο οποίος άμα σε αφήσει τρέχεις και δεν φτάνεις....ασε που τον πληρώνεις χρυσό για να τον αλλάξεις!

Μπορεί να πληρώνεις κάτι παραπάνω για να το αποκτήσεις αλλά το καλό με του αυτόματου κιβωτίου είναι ότι ποτέ δεν μυρίζει, ούτε σβήνει σε δύσκολα περάσματα, ούτε πρόκειτε να σε αφήσει.....απλά παίζεις λίγο με το φρένο και πέρασες :D
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό georgek » 19 Φεβ 2006, 09:04

Lonely_Wolf έγραψε:Αχ μεγάλη εφεύρεση τα αργά και ακόμα μεγαλύτερη το αυτόματο κιβώτιο!

Το αυτόματο με έχει σώσει αφού δεν έχω δίσκο ο οποίος άμα σε αφήσει τρέχεις και δεν φτάνεις....ασε που τον πληρώνεις χρυσό για να τον αλλάξεις!

Μπορεί να πληρώνεις κάτι παραπάνω για να το αποκτήσεις αλλά το καλό με του αυτόματου κιβωτίου είναι ότι ποτέ δεν μυρίζει, ούτε σβήνει σε δύσκολα περάσματα, ούτε πρόκειτε να σε αφήσει.....απλά παίζεις λίγο με το φρένο και πέρασες :D



Μα καλά αφου εσύ πας μόνο από άσφαλτο :roll: :roll: δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις ποτέ πρόβλημα :D :D :D

Βάζεις αργά και στην άσφαλτο? Μάλλον πρέπει να το προσέξεις λίγο αυτό
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 19 Φεβ 2006, 09:17

kyran έγραψε:psit kai emena mirise to ergalio...itan mia mera pou piga se mia diskoli anifora kai ebala to sorento me to kolo gia na dokimaso to test tou panayioti. i anifora ixe tsimento ...ta lastixa kainouria ..kai stin proti dokimi to sorento esvise...sti defteri dokimi skeftika(me to mikro mikro mialo mou) na anevaso strofes kai na mpo stin perioxh tis tourmpinas kai na afiso simplekti...to apotelesma itan na bgenoun xafnika kapnoi apo pantou kai to egalio na mirizi...mipos to psilogms to ergalio? (aa nai ti dokimi tin ekana xoris na valo arga)

Καλο θα ηταν τη δοκιμη να την κανεις σε χωμα ,δεν θα ειχες ετσι αυτο το προβλημα οπως στο τσιμεντο,γιατι θα σπινιαραν οι τροχοι οχι ο πολυδισκος συμπλεκτης.
Α,ξεχασα ειτε auto ειτε με τα αργα στην οπισθεν δινει το πολυ 25-75 δηλαδη συνεχη τριβη του πολυδισκου.
Αλλα γιατι ανησυχεις Kyran? :D :D :D
Αφου σε λιγο καιρο θα δεις τη διαφορα με το κλειδωμα.Εκει θα ευχαριστηθεις τετρακινηση,ουτε τριβη και φθορα του πολυδισκου,ουτε ασαφεια και ημιμετρα του τυπου τωρα εχω προσφυση παω πισωκινητα ,σε μισο δευτερολεπτο χανω προσφυση δωσε 20-80 κοκ.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 22 Φεβ 2006, 00:30

Αντε ρε Παναγιωτη εμεις εσενα περιμενουμε .... Α! και την τιμη ... :):):)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 22 Φεβ 2006, 01:15

aenaon02 έγραψε:Αντε ρε Παναγιωτη εμεις εσενα περιμενουμε .... Α! και την τιμη ... :):):)

Εχω δωσει εντολη στον ηλεκτρονικο να φτιαξει 3 μεχρι τωρα.
Πρεπει να πληρωθουν ηλεκτρονικος,υλικα,ηλεκτρολογος για την εγκατασταση(θα βγει δεξι καθισμα,πλαινα εσωτερικα προστατευτικα,μιση μοκετα,θα φτιαχτει πλεξουδα με πεντε καλωδια).
Υπολογισε συνολικα περιπου στα 170 ευρω για καθε αυτοκινητο.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 23 Φεβ 2006, 03:11

panayiotis έγραψε: Αληθεια εσυ Αλεξανδρε το δικο σου εχει το ιδιο στησιμο, αλλα ειναι καθαρα πισωκινητο.
Ειχες ποτε προβλημα ευσταθειας?Σε φυσιολογικα πλαισια μιλαω,δεν εχουμε ερπετο να μπαινουμε με 200 στη στροφη.


Οπως το ειπες φιλτατε, "σε φυσιολογικα πλαισια" οχι δεν εχει προβληματα ευσταθειας. Ωστοσο ειναι αρκετα επικινδυνο λογω LSD και θελει ιδιαιτερη προσοχη διοτι ξεκιναει μεν να φευγει μαλακά-μαλακά, αν ομως επιμεινεις στην υπερστροφη σου τραβαει ενα τιναγμα και χανεις τα αυγα και τα πασχαλια.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες