Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ελευθερη εισοδος

Δημοσίευσηαπό TLG » 01 Μαρ 2006, 19:29

fokion έγραψε:
TLG έγραψε:
panayiotis έγραψε: Πεταξε στον κυριο Τακη το βιντεακι απο την Κυριακη,οπου πηγε το Land Cruiser πηγε και το sorento με την ιδια ανεση.



Ναι αλλα εκει που ΜΠΟΡΕΙ NA παει το Land Cruiser ΔΕΝ μπορει το Sorento :wink: :twisted: :twisted:


Μηπως το LC κανει οσο 2 ( περιπου ) Sorento??????



Ναι , αλλα ουτε 2 Sorento πανε !!! :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 01 Μαρ 2006, 19:53

Σιγα μη δεν παει! Δλδ τι νομιζετε οτι ειναι το LC? κανα τανκ? Αυτοκινητακι ειναι κι αυτο, νορμαλ αναρτησεις εχει, νορμαλ αξονες, νορμαλ τετρακινηση, νορμαλ διαφορικα, νορμαλ ολα. Αν τα εχει σε λιγο καλυτερο (λιγο, ξαναλεω) συνδυασμο απο το Sorento, αυτο θα του δωσει τη δυνατοτητα να παει ισως 1-2 μετρα πιο περα απο κει που θα κολησει το Sorento, και ενδεχομενως αν εχει καλυτερη συναρμογη (αν εχει, ξαναλεω), να συνεχισει να πηγαινει 1-2 μετρα παραπερα για 2-3 χρονια ακομα. Οποιος λεει κατι διαφορετικο τοτε μαλλον δεν εχει κανει καθολου "αληθινο off-roading" αλλα αναλωνεται μονο σε βολτουλες στις λασπες.

Ειναι ακριβως το ιδιο με τα λαστιχα Μ/Τ. Θα σε πανε 100-200 μετρα πιο περα απο κει που θα κολλησεις με τα Α/Τ. Δε θα σε πανε παντου ομως.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 01 Μαρ 2006, 20:46

Έτσι ακριβώς φίλε.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό TLG » 01 Μαρ 2006, 20:49

vayero4_4 έγραψε: Οποιος λεει κατι διαφορετικο τοτε μαλλον δεν εχει κανει καθολου "αληθινο off-roading" αλλα αναλωνεται μονο σε βολτουλες στις λασπες.



Aυτο τωρα τι το ηθελες ?? :-s
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό takhs » 02 Μαρ 2006, 00:25

vayero4_4 έγραψε:Σιγα μη δεν παει! Δλδ τι νομιζετε οτι ειναι το LC? κανα τανκ? Αυτοκινητακι ειναι κι αυτο, νορμαλ αναρτησεις εχει, νορμαλ αξονες, νορμαλ τετρακινηση, νορμαλ διαφορικα, νορμαλ ολα. Αν τα εχει σε λιγο καλυτερο (λιγο, ξαναλεω) συνδυασμο απο το Sorento, αυτο θα του δωσει τη δυνατοτητα να παει ισως 1-2 μετρα πιο περα απο κει που θα κολησει το Sorento, και ενδεχομενως αν εχει καλυτερη συναρμογη (αν εχει, ξαναλεω), να συνεχισει να πηγαινει 1-2 μετρα παραπερα για 2-3 χρονια ακομα. Οποιος λεει κατι διαφορετικο τοτε μαλλον δεν εχει κανει καθολου "αληθινο off-roading" αλλα αναλωνεται μονο σε βολτουλες στις λασπες.

Ειναι ακριβως το ιδιο με τα λαστιχα Μ/Τ. Θα σε πανε 100-200 μετρα πιο περα απο κει που θα κολλησεις με τα Α/Τ. Δε θα σε πανε παντου ομως.


Χμμ ... λεω πολλα διαφορετικα ... Γιατι αν ειναι οπως τα λες , δεν θα επρεπε να υπαρχει LC παρα μονο σορεντο τουσον και σαντα φε ...
Οπως επισης δεν θα επρεπε να υπαρχουν και Μ/Τ λαστιχα και φυσικα ουτε εργατες ουτε αναρτησεις αλλες ουτε , ουτε , ουτε , γιατι αυτοι που τα χρησιμοποιουν ειναι ανοριμοι λασποτσαλουβουτιχτες :D .
Και κατι αλλο , το τελευταιο μετρο μιας ανηφορας ειναι που κανει τη διαφορα , οπως και τα 100 μετρα λασπης που σου επιτρεπουν να φυγεις μακρυτερα απο τη πολυκοσμια η να σε γλυτωσουν απο το λασπολουτρο . Αλλα ξεχασα , δεν σαρεσουν οι βολτες στις λασπες :D
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 02 Μαρ 2006, 01:21

Κακως που τα μπερδευεις, αλλο το σορεντο, αλλο το τουσον και το σανταφε. Τεχνικα το σορεντο και το ΕλΣι ειναι πολυ ομοια, αλλα δε θα προσπαθησω να σε πεισω περι αυτου.

Αυτο που θα πω ειναι πως κι εγω εβαλα Μ/Τ απο την πρωτη (σχεδον) στιγμη γιατι θελω να κανω αυτα τα 100 μετρα παραπερα και γιατι μου αρεσουν οι βολτες στις λασπες χωρις να χρειαζεται να βγω για να σπρωξω. Δεν μπορω ομως να μην ειμαι συνηδητοποιημενος και να κοροιδευω τον εαυτο μου, μεχρι αυτα τα 100 μετρα θα παω, μη σου πω οτι μπορει να ειναι και 20 μονο. Αν θελω να παω παραπερα, πρεπει να αλλαξω αυτοκινητο και οχι βεβαια να παρω ΕλΣι γιατι αυτο θα με παει οχι 100 αλλα 102 μετρα παραπερα. Πρεπει να παρω ενα δυνατο πλαισιο και να παω σε γερο "φτιαξιμο", αξονες, αναρτησεις, κιβωτια, μπλοκε και δε συμμαζευεται. Αν δεν κανω τπτ απο αυτα και περιμενω απο το ΕλΣι να με φτασει ως το τερμα, απλα πλαναμαι πλανην οικτρα.

Εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι τι σε στενοχωρει: το οτι και το ΕλΣι δεν κανει για πολλα-πολλα, ή το οτι στο λεω?
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό panosktm » 02 Μαρ 2006, 12:05

παιδια ενα ειναι το σιγουρο οτι τα λαστιχα μεταμορφωνουν το αμαξι.οτι και αμαξι να εχεις ανδεν εχει τα σωστα λαστιχα θα κολησει ποιο ευκολα απο ενα κατωτερο ας πουμε με καλα λαστιχα.
τωρα μην το βλεπετε οτι θα παει 100 μετρα ποιο περα αυτο ειναι λαθος γιατι φανταστειτε μια εκδρομη οπου
οπου υπαρχει μια μονο δυσκολη χιονισμενη η λασπωμενη ανηφορα και μετα ειναι ολα ευκολα.
τοτε απλα ενα LC μαμισια λαστιχα θα γυρισει ενω ο vayero4_4 με mud θα συνεχισει.
ομως αν παιζουμε ιδια λαστιχα τοτε ισως χαιρετισουμε εμεις το LC σε ακραιες καταστασεις αλλα φυσικα
παιζει ρολο και ο παραγοντας οδηγος...
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 02 Μαρ 2006, 13:12

Για τα λάστιχα συμφωνούμε απόλυτα.
Το ίδιο και για τον οδηγό.

Όμως η διαφορά του πόσο μακρύτερα θα πάει το χ απο το ψ αυτοκίνητο με τα ιδια τεχνικά χαρακτηριστικά και ίδια λάστιχα ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΩ ΠΩΣ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ.

Π.Χ. το L/C με το Sorento 3,5 έχουν παραπλήσιο βάρος, ροπή κλπ ( Οι 195 με τους 250 ίππους έχουν ελάχιστη διαφορά στο χώμα).

Το θέμα είναι ότι τα ηλεκτρονικά του L/C μπορεί να είναι έναν αιώνα μπροστά απο του sorento.

Αν μιλάμε για αμιγώς μηχανικά συστήματα με σχεδόν ίδια συστήματα η διαφορά θα κριθεί μόνο απο το βαθμό και την προοδευτικότητα εμπλοκής των διαφορικών του.

Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε γωνίες ράμπας, διαφυγής κλπ που εξαρτώνται απο άλλα πράγματα, αλλά μόνο στην ικανότητα του αυτοκινήτου να κινείται.

Τέλος σημαντική είναι η αντοχή των μηχανικών μερών π.χ. ημιαξόνια ή διαφορικά.

Σε ένα τέστ αμερικάνικου site στο οποίο συγκριθηκαν 24 αυτοκίνητα το 2005 (με HUMMER, L/C κλπ ΟΛΑ ΜΕΣΑ), το Sorento - περιέργως - πρώτευσε στη γωνία αναρρίχησης.

Θεωρώ όμως ανούσια τη σύγκριση ανάμεσα στο L/C και στο Sorento.
Τα χωρίζει άβυσσος στην εξέλιξη, στην ιστορία στη τιμή και στη ποιότητα.

Γνωρίζω πολλά L/C με 300-400-500 χιλιάδες σκληρά χιλιόμετρα -όπως και Land Rover και Mercedes τα οποία δουλεύουν μιά χαρά.

Για τα sorento θα ξέρουμε σε 10 χρόνια.....

Υ.Γ. Ξέρω και πολλά Grand Cherokee με τόσα χιλιόμετρα αλλά κυρίως ασφάλτινα και "Αμερικάνικα" χιλιόμετρα.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό takhs » 02 Μαρ 2006, 16:39

vayero4_4 έγραψε: Εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι τι σε στενοχωρει: το οτι και το ΕλΣι δεν κανει για πολλα-πολλα, ή το οτι στο λεω?


Δεν εχω μετοχες τουγιοτα , ουτε ειμαι αντιπροσωπος της , ουτε καν LC δεν εχω . Οπως φυσικα δεν ειναι λογοι στεναχωριας αυτοι ( εχουμε πολλους δυστυχως απο δαυτους ) . Αν κατι ομως ειναι που με ενοχλει , ειναι η ταση να ποιουμε τη αναγκη επιθυμια εξομοιωνοντας πραγματα και καταστασεις προς τα κατω ομως . Οπως και να το κανουμε , μερικα αυτοκινητα ειναι συνωνυμα της 4κινησης ( ντιφεντερ , ραγκλερ κλπ ) . Ειτε το θελουμε , ειτε οχι το LC ειναι ενα απο αυτα . Το να το συγκρινουμε λοιπον με σορεντο απο μονο του δεν ειναι κακο , γιατι μπορει οι κορεατες κατι να μαθουν . Το κακο ειναι να το απαξιωνεις τελειως δογματιζοντας οτι το σορεντο ειναι ισαξιο η καλυτερο γιατι ετσι μας αρεσει :D
Ο τιτλος του ποστ ειναι ελευθερα εισοδος , για αυτο πηρα το θαρος να γινω λιγο ενοχλητικος ...
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 02 Μαρ 2006, 17:56

Συμφωνω απολυτα με ολους :D :D :D
Πως γινεται αυτο?
Μα ολοι αληθειες λενε.
Για παραδειγμα ο vayero λεει για τα λαστιχα σωστοτατα.
Ο Discoverer για τα ηλεκτρονικα που ορθως κανουν το τσικ στη διαφορα.
κοκ
Εγω παλι λεω οτι κατα βαση η αρχη της τετρακινησης ειναι μια,ειτε αυτο ειναι LC,ειτε sorento,vitara,defender,dicovery κλπ.
Κλειδωμα των αξονων που ξεκινανε απο το κιβωτιο μεταφορας(οτιδηποτε και αν εχει αυτο μεσα-διαφορικο,γραναζια με αλυσιδα,πολυδισκους συμπλεκτες κλπ)προς τα ακραια διαφορικα.
Το θεμα ειναι το αποτελεσμα και οχι ο τροπος με τον οποιο θα επιτυχουμε το ιδιο.
Βαλτε ενα με μονιμη τετρακινηση-αν ο ενας τροχος ειναι πανω σε παγο κολλησες.
Βαλτε ενα με μονιμη τετρακινηση κλειδωμενη ομως κατανομη ροπης-αν 2 τροχοι ενας μπροστα,ενας πισω σε παγο παλι κολλησες.
Απο κει και περα καποια ηλεκτρονικα θα κανουν τη διαφορα δεν μπορω να ξερω ποσο μεγαλη ομως.
Διαφορα θα κανει παλι η σχεδιαση της αναρτησης και ο βαθμος που αυτη θα επιτρεπει στους τροχους να ακολουθουν το εδαφος,ισως γι'αυτο εμεινε θρυλικο το Discovery.
Μαλλον ομως ολα τελικα εξαρτωνται απο την μουρλια-τολμη του οδηγου.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό vriolas » 02 Μαρ 2006, 19:46

ΟΛΑ ειναι θεμα ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ!!!!!! Και η συζητηση τελειωνει εδώ!!!!
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό takhs » 02 Μαρ 2006, 21:05

vriolas έγραψε:ΟΛΑ ειναι θεμα ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ!!!!!! Και η συζητηση τελειωνει εδώ!!!!

Φιλε vriolas βλεπω οτι απο τη στιγμη που εμαθες (προσφατα απο οτι ειδα ) τι ειδους τετρακινηση εχει το σορεντο σου , ενισχυθηκε η αυτοπεποιθηση σου τοσο οσο να τελειωνεις συζητησεις οπως μονο μια αυθεντια μπορει :D
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό valhala » 02 Μαρ 2006, 21:37

Καλησπέρα,
Παιδιά ας μην γελιόμαστε. Με τα αυτοκίνητα παραγωγής σοβαρό off road δεν γίνεται, όποια κι αν είναι τούτα. Όλο το παιχνίδι και ο καημός μας είναι πως θα γίνουν οι λιγότεροι συμβιβασμοί. Αλλά να είστε σίγουροι ότι πάντα θα μιλάμε για συμβιβασμούς. Με αυτήν την λογική σε κάποια θέματα εκτός δρόμου θα είναι καλύτερο το sorento, σε κάποια το grand cherokee και σε κάποια το LC ή άλλο αντίστοιχο αμάξι (σε μέγεθος, κιλά και ίππους).
Με αυτήν την λογική δεν είναι καθόλου απίθανο ένα sorento να πάει πιο μακριά από ένα lc, όταν οι συνθήκες είναι τέτοιες που θα το ευνοήσουν.

Επειδή υπόθηκε κάτι για ομοιότητες sorento & LC, θα πω ότι δεν θέλει πολύ κόπο για να τις βρεις. Το πιο απλό είναι... η ποιότητα κύλησης. Ναι το sοrento έχει τρομερή ποιότητα κύλησης, αντίστοιχη του LC. Πως λέμε cherokee... Καμία σχέση. Grand cherokee ίσως, ναι...
Αυτά είναι μεμονωμένα ποιοτικά στοιχεία όμως και το σύνολο είναι αυτό που μετράει για την αξιολόγηση ενός μοντέλου. Αυτά τα στοιχεία θέλουμε δεν θέλουμε είναι αντικειμενικά, δεν επιδέχονται κριτικής και ιδίως δεν επιδέχονται αντεπιχειρήματα του τύπου "ο ηγέτης", "η ιστορία της τετρακίνησης" ή λοιπές αερολογίες.

Πάραυτα μετράει επίσης η απόλαυση που προσφέρει ένα αμάξι στον οδηγό του. Αυτή στηρίζεται σε διαφορετικά κριτήρια για τον καθένα και συνεπώς ο βαθμός και ο τρόπος του συμβιβασμού που έλεγα στην αρχή, εκφράζεται με την επιλογή διαφορετικών αυτοκινήτων, πέραν των αντικειμενικών κριτηρίων για το ποιό είναι καλό και ποιό είναι καλύτερο...
Αλλιώς όλοι θα αγοράζαμε το ίδιο. :wink:
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

Δημοσίευσηαπό panosktm » 02 Μαρ 2006, 22:51

για εξηγησε μας τι ενοεις οταν λες οτι το cherokee δεν εχει ποιοτητα κυλησης και απο που το συμπερενεις?
συζητηση κανουμε δεν κραταω κακιες ο καθενας εχει τις αποψεις του.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό valhala » 02 Μαρ 2006, 23:28

Κατ' αρχάς δεν έγραψα αυτό που γράφεις. Έγραψα ότι τα άλλα πιο βαριά, πιο μεγάλα και ίσως πιο καλά σε επίπεδο κατασκευής (για εμένα) τζιπ, έχουν καλύτερη (συγκριτικά δηλαδή) ποιότητα κύλησης.

Μερικά πράγματα που δείχνουν την ποιότητα κύλησης είναι:
- Οδική συμπεριφορά.
- Άνεση - απορόφηση κραδασμών από την ανάρτηση εντός και εκτός, (δίχως πχ ενοχλητικές αναπηδήσεις του πίσω άξονα). Αυτό που λέμε ισοπέδωση ανωμαλιών ή αλλιώς το μεγαλοπρεπές πάτημα ενός μεγάλου καλού αυτοκινήτου.
- Χαμηλό επίπεδο θορύβου καμπίνας επιβατών.

Γενικώς για να καταλάβεις τι εννοώ, είναι το να έχεις δύο αυτοκίνητα εκ των οποίων το ένα να κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα με το άλλο, μόνο που σου δίνει την αίσθηση ότι τα κάνει πολύ πιο άνετα, ήσυχα και απροβλημάτιστα χωρίς να αγχώνει οδηγό και επιβάτες.

Το μικρό cherokee σε αντίθεση με τον μεγάλο του αδερφό, δίνει την αίσθηση ότι είναι περισσότερο μυημένο σε άλλα κόλπα ήτοι ότι είναι περισσότερο φιαγμένο για εκτός δρόμου κίνηση και συνεπώς λίγο ενδιαφέρει εκεί για παράδειγμα ο θόρυβος που φθάνει στην καμπίνα των επιβατών ή η άνεσή τους πάνω από κακοτράχαλα εδάφη. Έχει αν θες μια αίσθηση περισσότερο εργαλείου παρά πολυτελούς εκτός δρόμου οχήματος, παρόλο που έχει παραπλήσιες εκτός δρόμου δυνατότητες και δεν είναι κάτι το extreme όπως ένα hummer.

Η μαγεία αν θέλεις των ακριβών τετρακίνητων τύπου LC είναι ότι κάτω από έναν τόσο πολύ πολιτισμένο μανδύα, κρύβεται ένα πολύ ικανό τετρακίνητο. Ο πολιτισμένος αυτός μαδύας και η πολυπόθητη ισορροπία, είναι πολύ πιο δύσκολο να έρθει και είναι πολύ ακριβότερη από το σύστημα τετρακίνησης που για παράδειγμα και το niva διαθέτει, αλλά κατά τα άλλα είναι κατσίκι...



p.s. Σαφώς και μόνο μια συζήτηση κάνουμε πάντα με καλή διάθεση. Άλλωστε δεν είναι ανάγκη καν να πείσει ο ένας τον άλλον. Ισότιμη ανταλλαγή απόψεων είναι όλα τα forums.
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες