Συμφωνω απολυτα με ολους
Πως γινεται αυτο?
Μα ολοι αληθειες λενε.
Για παραδειγμα ο vayero λεει για τα λαστιχα σωστοτατα.
Ο Discoverer για τα ηλεκτρονικα που ορθως κανουν το τσικ στη διαφορα.
κοκ
Εγω παλι λεω οτι κατα βαση η αρχη της τετρακινησης ειναι μια,ειτε αυτο ειναι LC,ειτε sorento,vitara,defender,dicovery κλπ.
Κλειδωμα των αξονων που ξεκινανε απο το κιβωτιο μεταφορας(οτιδηποτε και αν εχει αυτο μεσα-διαφορικο,γραναζια με αλυσιδα,πολυδισκους συμπλεκτες κλπ)προς τα ακραια διαφορικα.
Το θεμα ειναι το αποτελεσμα και οχι ο τροπος με τον οποιο θα επιτυχουμε το ιδιο.
Βαλτε ενα με μονιμη τετρακινηση-αν ο ενας τροχος ειναι πανω σε παγο κολλησες.
Βαλτε ενα με μονιμη τετρακινηση κλειδωμενη ομως κατανομη ροπης-αν 2 τροχοι ενας μπροστα,ενας πισω σε παγο παλι κολλησες.
Απο κει και περα καποια ηλεκτρονικα θα κανουν τη διαφορα δεν μπορω να ξερω ποσο μεγαλη ομως.
Διαφορα θα κανει παλι η σχεδιαση της αναρτησης και ο βαθμος που αυτη θα επιτρεπει στους τροχους να ακολουθουν το εδαφος,ισως γι'αυτο εμεινε θρυλικο το Discovery.
Μαλλον ομως ολα τελικα εξαρτωνται απο την μουρλια-τολμη του οδηγου.