Σελίδα 1 από 2

Περίεργα πράγματα ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2006, 20:29
από MauroPaltoudias
Γεια χαρά,

Εδώ και καιρό - όπως και πολύς κόσμος - αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα κατανάλωσης με το Hyundai Tucson που έχω. Στην ουσία δεν πρόκειται περί πραγματικών προβλημάτων (σε ό,τι αφορά την κατηγορία των SUV) μιας και η κατανάλωση κυμαίνεται περί τα 12lt/100km, αλλά απόκλισης από τις χαρακτηριστικές τιμές που αναγράφονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου τόσο στα διαφημιστικά φυλλάδια που διανέμονται από πλευράς αντιπροσώπου όσο και στην διαδικτυακή σελίδα της HYUNDAI (περίπου 10 και κάτι lt/100 σε αστικό κύκλο, 6.8lt/100km σε εκτός πολής κύκλο κλπ). Παρ΄όλα αυτά, δοκίμασα το εξής και παρατήρησα κάποιες σχετικά σημαντικές διαφορές : έκλεισα τον αυτόματο κλιματισμό (και δεν εννοώ το aircondition αλλά το καλοριφέρ !) και ως δια μαγείας η κατανάλωση ήρθε στα ίσια της. Οι τιμές σταθεροποιήθηκαν, άλλαζαν όποτε υπήρχε αυξημένη κατανάλωση και επανερχόντουσαν όταν το αυτοκίνητο δεν ζοριζόταν (δηλ. σε τμήμα με απόλυτη ευθυγραμμία και χωρίς διέλευση από καμπύλα τμήματα). Το πράγμα δείχνει αρκετά περίεργο για αυτό και θα ήθελα τα φώτα σας. Έχω εγκαταστήσει ένα φίλτρο Κ&Ν και η σκέψη μου (ίσως και άκυρη) ήταν η εξής : πιθανότατα λόγω ζήτησης θερμού αέρα (ενεργοποίηση κλιματισμού) το αυτοκίνητο να αναγκαζόταν να τραβήξει περισσότερο αέρα. Έτσι, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εισροή αυξημένης ποσότητας (έχει σχέση το καλοριφέρ με το φίλτρο αέρα ; ) που σε συνδυασμό με το φίλτρο ελευθέρας, έδιναν ουσιαστικά "ένδειξη" στον αισθητήρα air-flow που με τη σειρά του (μέσω διαδικασίας μίγματος αυξημένου αέρα-βενζίνης για την καύση) ανέβαζε την κατανάλωση του αυτοκινήτου (τραβηγμένα πράγματα ; ). Το ίδιο και με την εκκίνηση : δεν άνοιξα τον κλιματισμό (ζεστό αέρα) και ξεκίνησα απευθείας. Το αυτοκίνητο ήρθε στη σωστή θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα και η κατανάλωση κυμάνθηκε σε αρκετά λογικά επίπεδα. Ισχύει κάτι από τα παραπάνω ή οι θεωρήσεις μου είναι λάθος εξαρχής και εν πάσει περιπτώσει, τι κατά τη γνώμη σας συνέβη ;


Ευχαριστώ,

Περίεργα πράγματα ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 02:11
από vriolas
Απλα φαντασου οτι καταναλωνει περισσοτερη βενζίνη για να θερμανει και το χωρο.(Θερμανση-ενεργεια-καταναλωση) Φυσικα και ζεστενεται πιο γρηγορα χωρις καλοριφερ αφου στην ουσια ειναι ενα ψυγειο που ο αερας κρυος διερχεται απο εκει ζεστενεται και εισερχεται στην καμπινα, κρυωνοντας ομως το υγρο του κυκλωματος. αν θες βεβαια να εχεις και καλοριφερ νωρις (σχετικο) μπορεις να το δουλευεις με ανακυκλωση του αερα, αλλα και παλι θα αργει να ζεσταθει ο κινητηρας. Οι μετρησεις των εταιριων ειναι σε συνθηκες ιδανικες κτλ κτλ.

Περίεργα πράγματα ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 06:33
από panosktm
τα στοιχεια με τις καταναλωσεις που δινουν οι εταιριες σε καμια περιπτωση δεν πλησιαζουν την πραγματικοτητα.π.χ ειχα διαβασει ενα τεστ περιοδικου για το tuscon και sportage και η καταναλωση που μετρησαν ηταν 15lt/100 +. για το δικο μου ειχα διαβασει καπου για 7-9 αλλα δεν εχω δει κατω απο 10/100.

Περίεργα πράγματα ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 06:48
από Tuc
Καταναλώσεις TUCSON 2.7 Auto (15000 km):
Εθνική 120km/hr: 12.2 lt/100 km
Εθνική 140km/hr: 13 lt/100 km
Εθνική 160km/hr: 14 lt/100 km
Πόλη (μποτιλιασμένη)¨: 18-22 lt/100 km
Offroad διαδρομή ¨: έως 36 lt/100km
Θεσσαλονίκη-Σείριος με 140Km/hr κατανάλωση 60Lt( σχεδόν 1 ρεζερβουάρ).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 10:26
από MauroPaltoudias
Ναι οκ, απλά παρουσιάζονται έντονες αποκλίσεις, για αυτό και το έθιξα (π.χ. αντί για 6.8 στον υπεραστικό κύκλο και για τα 90 χλμ/ώρα που έχουν γίνει οι μετρήσεις, μπορεί και να 'δω 10.8 ). Μιλάμε δηλαδή για μια απόκλιση της τάξης του 63% ! Δε βαριέσαι όμως, SUV ήθελα ... !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 19:41
από fokion
Μισο λεπτο. Να τα πιασουμε απο την αρχη...
Η εισαγωγη αερα για τον κινητηρα ( φιλτρο KN ) δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το απο που σου ερχεται ο αερας που ζεσταινεται με ενα "ψυγειο" και ζεσταινει την καμπινα...
Οι μετρησεις που δινουν οι κατασκευαστες ειναι σιγκρισιμες ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ τους και δεν εχουν σχεδον σχεση με την πραγματικοτητα.
Βασιζονται σε "κυκλους λειτουργειας" ( χχχχχ χρονο σε χχχχχχ στροφες )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2006, 22:00
από MauroPaltoudias
fokion έγραψε:Μισο λεπτο. Να τα πιασουμε απο την αρχη...
Η εισαγωγη αερα για τον κινητηρα ( φιλτρο KN ) δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το απο που σου ερχεται ο αερας που ζεσταινεται με ενα "ψυγειο" και ζεσταινει την καμπινα...


Α μάλιστα, αυτό π.χ. είναι κάτι το οποίο τώρα μαθαίνω ;) Τα όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως ισχύουν πάντως ; Ότι δηλαδή, είτε στην περίπτωση του κλιματισμού είτε στην περίπτωση του απλού "καλοριφέρ" (είτε για ψύξη είτε για θέρμανση) από τη στιγμή που υπάρχει ζήτηση (είναι στο ΟΝ) το αυτοκίνητο καταναλώνει περισσότερο καύσιμο ;


Ευχαριστώ,

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2006, 01:16
από fokion
Επειδει δεν ξερω πως ακριβως λειτουργει το συστημα στο αυτοκινητο σου θα το θεσω πλαγιως :D :D :D :D :D

Σε περιπτωση που εμπλεκεται ο συμπιεστης του A/C, ναι, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτει το τραβηγμα του αυτοκινητου.

ΥΠΟΘΕΤΩ οτι στην απλη θερμανση που δεν χρειαζεται το AC οχι δεν εχεις διαφορα στην καταναλωση ( τουλαχιστον τετοια που να μπορεις να την παρατηρησεις)

Οταν ζητας "ζεστο αερα" αυτο που κανεις ειναι να εμπλεξεις εμεσα ή αμεσα ενα ακομα ασ το πουμε ψυγειο μια που εχει κυψελες και αυτο αλλα απο την αναποδη. Αυτο "εκπεμπει" ζεστο αερα απο το ζεστο νερο που βρισκει απο την μηχανη. Οταν ξεκινας την μηχανη ενα κρυο πρωι ΧΩΡΙΣ παραλληλα να ζητας ζεστο αερα για την καμπινα ο κιητηρας ζεσταινεται πιο γρηγορα γιατι δεν εχει να ζεστανεο εκτος απο τον εαυτο του ΚΑΙ αυτο το ασ πουμε ψυγειο.

Ελπιζω να μπορεσα να σου λυσω την απωρεια...

ερωτηση για λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2006, 14:53
από tucson2.0lt
γεια σας!ποτε πρεπει να γινεται η πρωτη αλλαγη λαδιων?η αντιπροσωποια της hyundai λεει στις 15000 ειναι λογικο?

ερωτηση για λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2006, 14:58
από fokion
Εγω θα τα αλλαζα τα πρωτα στα 1000 και τα δευτερα στα 5000. Εστω και για ψυχολογικους λογους... Καμια αντιπροσωπεια δεν θα σου κοψει την εγγυηση αν το κανεις....

Re: ερωτηση για λαδια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2006, 21:48
από Santa
fokion έγραψε:Εγω θα τα αλλαζα τα πρωτα στα 1000 και τα δευτερα στα 5000. Εστω και για ψυχολογικους λογους... Καμια αντιπροσωπεια δεν θα σου κοψει την εγγυηση αν το κανεις....


Οι καινούργιοι κινητήρες απο το 2000 και μετά δέν έχουν ανάγκη συχνής αλλαγής λαδιού λόγω αλλαγής του κράματος μετάλλου των βαλβίδων που εξαλείφει τις τριβές περισσότερο. Έτσι λοιπόν θεωρείται παράλογο πλέον να αλλάζει κανείς λάδια στα 1000 και στα 5000. Αυτό γινόταν 10-15 χρόνια πρίν.
Απο προσωπική εμπειρία στο Maverick που είχα η πρώτη αλλαγή λαδιών έγινε στα 12000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα στο κινητήρα. (Το μόνο που δεν αλλαξα ήταν ο κινητήρας....)
Η αντιπροσωπεία δεν τα αλλάζει πιο νωρίς (εκτός αν τους βάλεις το μαχαίρι στο λαιμό...)
Στο νέο santa που έχω θα κάνω ακριβώς το ίδιο. Λάδια και φίλτρα λαδιού μέσα σε ένα χρόνο και περίπου στα 12-15 χιλιάδες χλμ.
Το ξέρετε οτι η toyota δινει πρώτη αλλαγή λαδιών στα 20.000 ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 09:09
από fokion
Καμια αντιρηση... καλα κανουν και οι αντιπροσωπειες δινουν τετοια διαστηματα... δικαιωμα τους.

Ομως το φρεσκο λαδακι μονο καλο κανει... Συμφωνεις???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 09:12
από fokion
και για " ετσι κουβεντα να γινεται"

Το καθε χχχχχχ χιλιομετρα ειναι λαθος τροπος μετρησης ασχετο αν εχει καθιερωθει... αιωνες τωρα.

το ιδιο ειναι 10.000 σε ταξι π.χ. και 10.000 στην..... ορεστιαδα? :D :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 11:46
από panayiotis
Ετσι,ετσι μετραμε και τις ωρες λειτουργιας στο ρελαντι κοκ
Το workshop manual του sorento λεει αλλους χρονους αλλαγης λαδιων κοκ αναλογα με τη χρηση.
Στην αντιπροσωπεια μου ειπανε οχι ειναι το ιδιο οτι και να του κανεις,δηλαδη θελουνε να πιστεψω οτι οταν ανεβηκα στο παγωμενο χιονι με 4500 στροφες στην 1η κοντη και εφτασα στα κοκκινα,θα το αφησω με την ιδια συντηρηση.
Δεν σφαξανε...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2006, 12:05
από fokion
Ετσι ετσι.... στα αεροπλανα ειναι χαζοι που μετρανε ωρες λειτουργιας???

Και κατι αλλο

Κανεις λεμε τωρα μια βουτιτσα σε ενα λασπολουτρακι.. τοσο οσο χρειαζεται οι "αναπνευσηρες" διαφορικών και σαζμαν να βουτηξουν μεσα.. θα περιμενεις ποτε θα ερθει η ωρα του service να τα αλλαξεις???

Υπο την αιρεση λοιπον του ο καθενας που εχει ακουμπησει τα ωραια του λεφτα κανει οτι θελει.

Εχεις δωσει ενα τσουβαλι λεφτα τα 50 ευρω καθε οποτε τσιγκουνευεσαι????