Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Sorento & 4x4 mag

Δημοσίευσηαπό panosktm » 24 Φεβ 2006, 00:43

εγω διαφωνω!πως ειναι δυνατoν να πεταει ευκολα κωλο το cherokee που ειναι πιο κοντο και δουλευει 50/50
και να μην πεταει το sorento με το tod που δουλευει 70/30?και προσοχη μην υπαρχει καμια παγωμενη
κατηφορα.δεν μιλαω για τιμη,καταναλωση,συντηρηση αλλα για off road πιστευω οτι το cherokee ειναι μακραν μπροστα.και που να ειχα τα απαιτουμενα λεφτα να βαλω τα καλουδια που βαζουν στην αμερικη.
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 24 Φεβ 2006, 01:41

panosktm έγραψε:εγω διαφωνω!πως ειναι δυνατoν να πεταει ευκολα κωλο το cherokee που ειναι πιο κοντο και δουλευει 50/50
και να μην πεταει το sorento με το tod που δουλευει 70/30?και προσοχη μην υπαρχει καμια παγωμενη
κατηφορα.δεν μιλαω για τιμη,καταναλωση,συντηρηση αλλα για off road πιστευω οτι το cherokee ειναι μακραν μπροστα.και που να ειχα τα απαιτουμενα λεφτα να βαλω τα καλουδια που βαζουν στην αμερικη.


1) Δε μιλάω για το TOD αλλά για μοντέλο 93 με κλασσική τετρακίνηση κατ’ επιλογή και το τόνισα πρίν.

2) Κώλο πετάει το Cherokee και πολύ μάλιστα ακόμα και στη ευθεία μόλις αρχίσει να χάνει προσφυση στο παγωμένο χιόνι. Την έπαθε ο κολλητός μου και ευτυχώς τον έσωσαν ένα wrangler με ένα παλιό cherokee το έπαθε και ένας φουκαράς μπροστά μου στη Πηγή στην αρχή του χωματόδρομου για Αγ. Τριάδα απο Χασιά. Φταίει ο τρόπος που δουλεύει το πίσω μπλοκε (το πόσο απότομα ή προοδευτικά μπλοκάρεικαι τι ποσοστό εμπλοκής έχει)

3) Πρεπει να δοκιμάσεις και το άλλο για να κρίνεις. Εγώ τα έχω πλέον δοκιμάσει και τα δύο και αυτή την ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αποψη εκφράζω.

4) Για τα καλούδια συμφωνούμε τα έγραψα και εγώ αλλά εδώ κρίνουμε normal αυτοκίνητα. Επίσης σου είπα ότι με τα καλούδια η τιμή σε πάει για σύγκριση με άλλο πολύ ανωτερο ανταγωνισμό ΣΕ ΟΛΑ μπροστα στον οποίο υποκλίνονται όλα τα Grand Cherokee πόσο μάλλον το μικρό.

5) Υπενθυμίζω ότι αμφότερα είναι σουβλάκια -όσο και αν δε μας αρέσει- με τα καλά τους και τα κακά τους.

Ότι και να πούμε όμως και τα δύο βλέπουν την ουρά του Disco :twisted: :twisted:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 24 Φεβ 2006, 03:26

DISCOVERER έγραψε:
panosktm έγραψε:εγω διαφωνω!πως ειναι δυνατoν να πεταει ευκολα κωλο το cherokee που ειναι πιο κοντο και δουλευει 50/50
και να μην πεταει το sorento με το tod που δουλευει 70/30?και προσοχη μην υπαρχει καμια παγωμενη
κατηφορα.δεν μιλαω για τιμη,καταναλωση,συντηρηση αλλα για off road πιστευω οτι το cherokee ειναι μακραν μπροστα.και που να ειχα τα απαιτουμενα λεφτα να βαλω τα καλουδια που βαζουν στην αμερικη.


1) Δε μιλάω για το TOD αλλά για μοντέλο 93 με κλασσική τετρακίνηση κατ’ επιλογή και το τόνισα πρίν.

2) Κώλο πετάει το Cherokee και πολύ μάλιστα ακόμα και στη ευθεία μόλις αρχίσει να χάνει προσφυση στο παγωμένο χιόνι. Την έπαθε ο κολλητός μου και ευτυχώς τον έσωσαν ένα wrangler με ένα παλιό cherokee το έπαθε και ένας φουκαράς μπροστά μου στη Πηγή στην αρχή του χωματόδρομου για Αγ. Τριάδα απο Χασιά. Φταίει ο τρόπος που δουλεύει το πίσω μπλοκε (το πόσο απότομα ή προοδευτικά μπλοκάρεικαι τι ποσοστό εμπλοκής έχει)

3) Πρεπει να δοκιμάσεις και το άλλο για να κρίνεις. Εγώ τα έχω πλέον δοκιμάσει και τα δύο και αυτή την ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αποψη εκφράζω.

4) Για τα καλούδια συμφωνούμε τα έγραψα και εγώ αλλά εδώ κρίνουμε normal αυτοκίνητα. Επίσης σου είπα ότι με τα καλούδια η τιμή σε πάει για σύγκριση με άλλο πολύ ανωτερο ανταγωνισμό ΣΕ ΟΛΑ μπροστα στον οποίο υποκλίνονται όλα τα Grand Cherokee πόσο μάλλον το μικρό.

5) Υπενθυμίζω ότι αμφότερα είναι σουβλάκια -όσο και αν δε μας αρέσει- με τα καλά τους και τα κακά τους.

Ότι και να πούμε όμως και τα δύο βλέπουν την ουρά του Disco :twisted: :twisted:

Υπηρχε σορεντο το 93?
Παντως οι παρατηρησεις σου για το σορεντο ειναι σωστες.Για το τσεροκι δεν γνωριζω αλλα υποθετω οτι δεν απεχει και πολυ απο το σορεντο,στα ιδια επιπεδα ειναι μαλλον και τα 2.
Παντως ελπιζω και τα 2 να βλεπουν εστω και την ουρα του Ντισκαβερυ με αξιωσεις και να μην απομακρυνονται πολυ απο αυτη :D
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Tuc » 24 Φεβ 2006, 03:32

Χώροι επίσης άσε καλύτερα σύν του ότι ο Κορεάτης έχει πίσω εταζέρα που ο Αμερικάνος δεν έχει (στην Αμερική ...δεν υπαρχουν κλέφτες βλέπετε!!!)

Μην το λές , και οι αμερικάνοι έχουν εταζέρες αλλά τις χρεώνουν στα extra ... 300 ΕΥΡΩ!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 24 Φεβ 2006, 19:30

Sorry παίδες. Το 2003 έγινε 93!!!
Χείρα λανθάνουσα γάρ.

Για την εταζέρα τι να πούμε παιδιά;;; Και γιατί δε τη βάζουν στο standard εξοπλισμό για να μη φορτώνεται με υπερβάλλοντες φόρους;

Στην Αμερική με 300 ευρώ (360 δολλάρια) αγοράζεις αμάξι 6ετίας :wink:

Τέσ-πά. Η μεγάλη υπεροχή του Sorento είναι στην άσφαλτο - όπου θα περάσει και το 90% της ζωούλας του και αυτό μετράει. Στο χώμα το είδα απλά λίγο καλύτερο.

Όσο για την ουρά του Disco μου μπορούν να την βλέπουν απο κοντά εκτός δρόμου ...αρκεί να μη χιονίζει πολύ και χάνονται γρήγορα οι ροδιές του.

Καλά έτσι και πάω στη δίπλα γειτονιά (Jeep forum) θα με δείρουν :roll: :roll:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό valhala » 24 Φεβ 2006, 19:30

Καλημέρα,
Παιδιά εγώ δεν έχω τετρακίνητο... ακόμη. Ψάχνω το θέμα, περίπου 1 χρόνο τώρα και πλέον έχω καταλήξει. Άρα μπορώ να πω την άποψή μου λίγο πιο αντικειμενικά πόσο μάλλον τώρα που cherokee και sorento έχουν τα ίδια λεφτά.

Όταν οι τύποι της ΚΙΑ έλεγαν ότι ουδεμία σχέση το sorento με το cherokee και αν θέλετε σύγκριση κάντε την με το grand cherokee, γελούσα. Τελικά όμως οι άνθρωποι λέγανε αλήθεια.

Οποιοσδήποτε θέλει να είναι αντικειμενικός κριτής, μπορεί εύκολα να καταλάβει ότι το cherokee δεν είναι της κλάσης του sorento σε πολλούς τομείς. Είναι δεδομένο ότι η αίσθηση που μέμνει σε κάποιον κλείνοντας την πόρτα του sorento είναι αυτή ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με ποιότητα κατασκευής υπεράνω κριτικής, ησυχία, ποιότητα κύλησης και χώρους όσους ένα καράβι.

Μπαίνοντας σε cherokee είναι εύκολο να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται ούτε καν για μια τυπική αμερικάνικη κατασκευή με σχεδόν καλή συναρμογή υλικών αλλά με υλικά που θα μπορούσαν άνετα να βρίσκονται σε ταμπλώ από αγροτικό. Για την ακρίβεια αν μπείτε σε ένα από τα καινούρια διπλοκάμπινα της toyota, nissan ή mitsu, θα δείτε ότι έχουν πολύ καλύτερο ταμπλώ από αυτό του cherokee.

Δεν είναι παράλογο με την έννοια ότι στην αμερική τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Εκεί παιδιά το wrangler είναι κοριτσίστικο και το cherokee είναι το δικό μας samourai. Και εφόσον η τιμή του εκεί είναι ακριβώς η μισή, είναι δεδομένο ότι η κατασκευή του δεν είναι αυτή ενός αντίστοιχου καλού αυτοκινήτου.

Εδώ δεν συζητάμε για μια απλή περίπτωση αυτοκινήτων όπως είναι η σύγκριση μεταξύ skoda και audi. Εκεί τα αυτοκίνητα μοιράζονται ίδια μηχανικά μέρη αλλά εύκολα μπορεί κάποιος να διακρίνει την κατασκευαστική ανωτερότητα του ακριβού (αν και είναι υπερεκτιμημένα). Στην περιπτωσή μας, αυτό που έχει το όνομα δεν έχει κανένα άλλο πλεονέκτημα από τον ανταγωνισμό και ειδικά από το πολύ καλύτερο σε όλα τα σημεία sorento.

Η σύγκριση είναι εντελώς ανούσια και ο μόνος τρόπος ύπαρξής της αφορά στην ανάγκη του Έλληνα για υψηλό πρεστίζ. Κάποτε βέβαια και η toyota είχε το πρεστίζ της ΚΙΑ, αλλά όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ...
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

Δημοσίευσηαπό valhala » 24 Φεβ 2006, 20:02

Μην φοβάσαι να μην σε παρεξηγήσουν οι από κάτω...
Ακόμη και οι ίδιοι τα λένε off the record. :wink:

Αν διαβάσεις, θα δεις κάποιον που έχει το αμάξι να λέει ότι με το 2,4 αν έχει μεγάλη ανηφόρα απλά δεν μπορεί να ανέβει. Θέλει αργά. Φαντάσου το γεμάτο με κόσμο (τίποτα μαντράχαλους) και τσιμπράγκαλα σε εκτός δρόμου διαδρομή... :shock:

Και μετά σκέψου ότι αυτό το αμάξι το 2002 είχε 40.000€, αλλά δεν πειράζει, το λένε... jeep cherokee.... :?
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 24 Φεβ 2006, 20:19

Ρε boys γιατι αναλωνοσαστε σε μια διαμαχη ανευ ουσιας, υπαρχει περπτωση ποτε να καταληξουμε οτι ενα αυτοκινητο ειναι καλυτερο απο ενα αλλο ? Το καθε ενα εχει τα δικα του προτερηματα. Οποιος θελει υπαρχουν τα test drive ( οπως εκανα και εγω ) και καταληγει σε οποιο νομιζει οτι του ταιριαζει .... Τωρα θα μου πειτε δεν υπαρχει test drive εκτος δρομου ( εκτος της mitsubishi ) εκει πια βασιζεσε σε γνωμες περιοδικων και φιλων και κρινεις-φιλτραρεις και αποφασιζεις.
Τωρα ομως σε ηδη υπαρχοντες κατοχους οπως εμεις τι ψαχνουμε ? Για επιβεβαιωση της αγορας που καναμε ? Αφου ολα καλα ειναι και τελεια και πανω απο ολα παντα το πιο τελειο-γαμιστερο-γαμαω εργαλειο ειναι το δικο μας εκτος ισως απο κατι Ferrai και Porsche κτλ που συμφωνουμε ολοι ....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 24 Φεβ 2006, 20:37

valhala έγραψε:Καλημέρα,
Παιδιά εγώ δεν έχω τετρακίνητο... ακόμη. Ψάχνω το θέμα, περίπου 1 χρόνο τώρα και πλέον έχω καταλήξει. Άρα μπορώ να πω την άποψή μου λίγο πιο αντικειμενικά πόσο μάλλον τώρα που cherokee και sorento έχουν τα ίδια λεφτά.

Όταν οι τύποι της ΚΙΑ έλεγαν ότι ουδεμία σχέση το sorento με το cherokee και αν θέλετε σύγκριση κάντε την με το grand cherokee, γελούσα. Τελικά όμως οι άνθρωποι λέγανε αλήθεια.

Οποιοσδήποτε θέλει να είναι αντικειμενικός κριτής, μπορεί εύκολα να καταλάβει ότι το cherokee δεν είναι της κλάσης του sorento σε πολλούς τομείς. Είναι δεδομένο ότι η αίσθηση που μέμνει σε κάποιον κλείνοντας την πόρτα του sorento είναι αυτή ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με ποιότητα κατασκευής υπεράνω κριτικής, ησυχία, ποιότητα κύλησης και χώρους όσους ένα καράβι.

Μπαίνοντας σε cherokee είναι εύκολο να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται ούτε καν για μια τυπική αμερικάνικη κατασκευή με σχεδόν καλή συναρμογή υλικών αλλά με υλικά που θα μπορούσαν άνετα να βρίσκονται σε ταμπλώ από αγροτικό. Για την ακρίβεια αν μπείτε σε ένα από τα καινούρια διπλοκάμπινα της toyota, nissan ή mitsu, θα δείτε ότι έχουν πολύ καλύτερο ταμπλώ από αυτό του cherokee.

Δεν είναι παράλογο με την έννοια ότι στην αμερική τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Εκεί παιδιά το wrangler είναι κοριτσίστικο και το cherokee είναι το δικό μας samourai. Και εφόσον η τιμή του εκεί είναι ακριβώς η μισή, είναι δεδομένο ότι η κατασκευή του δεν είναι αυτή ενός αντίστοιχου καλού αυτοκινήτου.

Εδώ δεν συζητάμε για μια απλή περίπτωση αυτοκινήτων όπως είναι η σύγκριση μεταξύ skoda και audi. Εκεί τα αυτοκίνητα μοιράζονται ίδια μηχανικά μέρη αλλά εύκολα μπορεί κάποιος να διακρίνει την κατασκευαστική ανωτερότητα του ακριβού (αν και είναι υπερεκτιμημένα). Στην περιπτωσή μας, αυτό που έχει το όνομα δεν έχει κανένα άλλο πλεονέκτημα από τον ανταγωνισμό και ειδικά από το πολύ καλύτερο σε όλα τα σημεία sorento.

Η σύγκριση είναι εντελώς ανούσια και ο μόνος τρόπος ύπαρξής της αφορά στην ανάγκη του Έλληνα για υψηλό πρεστίζ. Κάποτε βέβαια και η toyota είχε το πρεστίζ της ΚΙΑ, αλλά όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ...

Να βγαλω λοιπον το συμπερασμα οτι εχεις καταληξει στην αγορα του Sorento ?
Και αν ναι ποιο μοντελο?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό valhala » 24 Φεβ 2006, 21:06

Είναι λίγες οι περιπτώσεις τελικά περιοδικών που... στο δια ταύτα δεν λένε την αλήθεια. Αν διαβάσει κάποιος τι λέει το DRIVE για παράδειγμα σε test μεταξύ cherokee 3,7/sorento 3,5 θα δει ότι είναι άκρως αντικειμενικό σε ότι έχει να κάνει με την παρουσίαση των αυτοκινήτων και βγάζει φυσικά καλύτερο το... sorento. Σχεδόν σε κάθε συγκριτικό test που έχω διαβάσει, το ίδιο μοτίβο. Ακόμη και σε παρουσίαση off road διαδρομής που στην παρέα είχε wrangler, sorento και and cruiser, οι άνθρωποι το εκθιάσαν...
Σε ξεχωριστές παρουσιάσεις αυτοκινήτων, ναι λέγονται διάφορα.

- Αλλά όλα αυτά είναι λίγα αν ασχοληθεί κάποιος και οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα...
Κάτι που προφανώς έχετε παρατηρήσει, είναι ότι οι περισσότεροι κάτοχοι cherokee, λίγο ενδιαφέρονται γαι το τι αγοράζουν, σε αντίθεση με άλλους κατόχους τετρακίνητων που ξέρουν μέχρι και για την τελευταία βίδα. Δεν είναι τυχαίο αυτό και προδίδει ότι το αμάξι αγοράζεται αβέρτα κουβέρτα για λόγους που ουδεμία σχέση έχουν με το αν είναι καλό αυτοκίνητο ή όχι...


Φίλε Παναγιώτη για να σου απαντήσω και στο ερώτημα.
Ναι σε sorento κατέληξα γιατί δεν έχω λεφτά να πάρω land cruiser... :D
Πίστεψέ με διαβάζω εδώ και πάρα πολύ καιρό για τα τετρακίνητα της κατηγορίας και σε αυτό το διάστημα έχω οδηγήσει και cherokee αλλά και ΚΙΑ σε ταξίδι και σε βουνό. Δυστυχώς ή ευτυχώς, εκεί που ετοιμαζόμουνα για to 2,5 diesel, η ΚΙΑ ανακοίνωσε face lift και κινητήρα με 170 άλογα. Οπότε τέλη Μάρτη τα ωραία, πρώτα ο Θεός...
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 24 Φεβ 2006, 21:19

valhala έγραψε:Είναι λίγες οι περιπτώσεις τελικά περιοδικών που... στο δια ταύτα δεν λένε την αλήθεια. Αν διαβάσει κάποιος τι λέει το DRIVE για παράδειγμα σε test μεταξύ cherokee 3,7/sorento 3,5 θα δει ότι είναι άκρως αντικειμενικό σε ότι έχει να κάνει με την παρουσίαση των αυτοκινήτων και βγάζει φυσικά καλύτερο το... sorento. Σχεδόν σε κάθε συγκριτικό test που έχω διαβάσει, το ίδιο μοτίβο. Ακόμη και σε παρουσίαση off road διαδρομής που στην παρέα είχε wrangler, sorento και and cruiser, οι άνθρωποι το εκθιάσαν...
Σε ξεχωριστές παρουσιάσεις αυτοκινήτων, ναι λέγονται διάφορα.

- Αλλά όλα αυτά είναι λίγα αν ασχοληθεί κάποιος και οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα...
Κάτι που προφανώς έχετε παρατηρήσει, είναι ότι οι περισσότεροι κάτοχοι cherokee, λίγο ενδιαφέρονται γαι το τι αγοράζουν, σε αντίθεση με άλλους κατόχους τετρακίνητων που ξέρουν μέχρι και για την τελευταία βίδα. Δεν είναι τυχαίο αυτό και προδίδει ότι το αμάξι αγοράζεται αβέρτα κουβέρτα για λόγους που ουδεμία σχέση έχουν με το αν είναι καλό αυτοκίνητο ή όχι...


Φίλε Παναγιώτη για να σου απαντήσω και στο ερώτημα.
Ναι σε sorento κατέληξα γιατί δεν έχω λεφτά να πάρω land cruiser... :D
Πίστεψέ με διαβάζω εδώ και πάρα πολύ καιρό για τα τετρακίνητα της κατηγορίας και σε αυτό το διάστημα έχω οδηγήσει και cherokee αλλά και ΚΙΑ σε ταξίδι και σε βουνό. Δυστυχώς ή ευτυχώς, εκεί που ετοιμαζόμουνα για to 2,5 diesel, η ΚΙΑ ανακοίνωσε face lift και κινητήρα με 170 άλογα. Οπότε τέλη Μάρτη τα ωραία, πρώτα ο Θεός...

Πηγες και τους ρωτησες και σου ειπανε οτι θα το φερουνε το Μαρτη?Αργοτερα ?Ποτε?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό valhala » 24 Φεβ 2006, 21:33

Επισήμως δεν λένε και πολλά πράγματα...
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

Δημοσίευσηαπό valhala » 24 Φεβ 2006, 21:44

Το γιατί δεν λένε πολλά πράγματα νομίζω ότι είναι κατανοητό...
Άβαταρ μέλους
valhala
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 06 Φεβ 2006, 19:29

Δημοσίευσηαπό mgr » 25 Φεβ 2006, 01:34

Στην 1η του εμφάνιση στην λίστα του JD Power & Associates, στην έρευνα που αφορά το δείκτη ικανοποίησης των πελατών, το Sorento σημείωσε την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία του με μια τριπλή επιτυχία. Καλύτερο 4Χ4, το μόνο 4Χ4 με επίδοση 5 αστέρων και 7ο γενικής κατάταξης.

ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ SORENTO ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ DIESEL.:)
Sorento 2.4 TOD
Άβαταρ μέλους
mgr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 19:51
Τοποθεσία: ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ

Δημοσίευσηαπό markd » 25 Φεβ 2006, 06:42

Να σας πώ κι εγώ μια ιστορία για το sorento.
Αγοράστηκε 2ο του 2003 και στα 4000χλμ. διαπιστώθηκε ότι από κάπου χάνει τα λάδια, βουίζει το διαφορικό και κάτι δεν πάει καλά με το σασμάν.
Αποτέλεσμα: Αντικατάσταση κινητήρα, διαφορικού και σασμάν.
Μετά από ένα χρόνο ξαναχάνει από κάπου τα λάδια.
Αποτέλεσμα: Ακόμα μία αντικατάσταση κινητήρα.
Πρίν από περίπου 4 μήνες ξανά απώλεια λαδιών.
Γνωμάτευση: Αντικατάσταση κινητήρα.
Τελικά η αντικατάσταση δεν έγινε και το αυτοκίνητο πουλήθηκε.

Made in Korea!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες