Σελίδα 1 από 5

Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2006, 18:38
από TLG
Ρε παιδια τι μπορει να εννοει το συγκεκριμενο περιοδικο σελ 56 οταν αναφερει για το Sorento ..

"Moντέρνες γραμμές για το Sorento ομως με παρωχυμενη τεχνολογια,πλαισιο σκάλας , ακαμπτο πισω αξονακαι σχετικα μικρη διαδρομη αναρτησης ."

Ενω για το Patrol ή "παροχημενη τεχνολογια" του Sorento γινεται
"Πιστο στην παράδοση το Patrol χρησιμοποιει πλαισιο τυπου σκαλας και ακαμπτοο αξονα εμπρός -πισω. "


:?: :?: :!:

Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2006, 19:07
από aenaon02
Μηπως οτι δεν πηρε αρκετη μιζα απο την ΚΙΑ ? :):):)

Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2006, 19:29
από fokion
να τ' ανοιξω???? αντε να μην τ' ανοιξω.........
Απλα και μονο να σας θυμησω οτι το αρθρο ΔΕΝ ειναι γραμενο απο Ελληνες συντακτες ( ναι οκ μπορει να εχει "επιμεληθει" απο τους ανθρωπους του περιοδικου)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2006, 20:11
από Jugulator
Μου θυμίζει ένα συγκριτικό τεστ παλαιότερα σε ΑΓΓΛΙΚΟ περιδικό για 4Χ4 , όπου έθαβε κυριολεκτικά το Sportage 1 , ενώ εξυμνούσε άλλα καθώς και τις δικές τους πατάτες . Βλέποντας τα συν και τα πλην των ΚΙΑ 4Χ4 και των άλλων , φανταστείτε τα ίδια ακριβώς μοντέλα να τα έβγαζε στην αγορά μια εταιρία π.χ. σαν την Toyota ! Όλοι αυτομάτως θα τα εκτιμούσαν τα μάλα , και θα ''πνίγαν'' τις τυχόν αδυναμίες τους , στα τοοοόσα προτερήματά τους . Λογικό και αναμενόμενο . Μη μασάτε.

Re: Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2006, 22:04
από markd
[quote="TLG"]Ρε παιδια τι μπορει να εννοει το συγκεκριμενο περιοδικο σελ 56 οταν αναφερει για το Sorento ..

"Moντέρνες γραμμές για το Sorento ομως με παρωχυμενη τεχνολογια,πλαισιο σκάλας , ακαμπτο πισω αξονακαι σχετικα μικρη διαδρομη αναρτησης ."SUV

Ενω για το Patrol ή "παροχημενη τεχνολογια" του Sorento γινεται
"Πιστο στην παράδοση το Patrol χρησιμοποιει πλαισιο τυπου σκαλας και ακαμπτοο αξονα εμπρός -πισω. "ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ


:?: :?: :!:

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Re: Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 01:01
από teroulas
Παιδιά μην περιμένουμε τα τεστ των εκάστοτε περιοδικών για να βγάλουμε άποψη για ένα μοντέλο.

Εγώ προσωπικά δεν τα λαβαίνω καθόλου υπόψη μου.

Re: Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 01:31
από fokion
και για να συμπληρωσω, τουλαχιστον οχι μονο ΕΝΑ τεστ.....

Re: Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 03:00
από vayero4_4
Συμφωνω με τον markd (το Patrol ηταν και θα ειναι μαλλον ενα ονειρο), με την προυποθεση τα τυπου Rav, Mav, Xtrail, Forester κλπ να κατατασσονται στα ψηλα station-wagon και οχι στα SUV, διοτι μπερδευεται η δουλεια.

Παντως το original 4x4 το αγγλικο ειχε βγαλει 1ο (best-overall) το Sorento αναμεσα σε 40-50 οχηματα για το 2004. Απο εκει πηρα και την αποφαση τελικα να το παρω. Στην επομενη χρονια το κατεβασε θεσεις γιατι βγηκαν κατι Discovery3 και RangeRover καινουρια, οποτε κι εγω σταματησα να παιρνω το περιοδικο!

Re: Sorento & 4x4 mag

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 03:10
από fokion
ετσι γινεται αν συγκρινεις ανομοια πραγματα, το disko3 εχει τα διπλα απο το sorento....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 06:15
από DISCOVERER
Λοιπόν ακούστε και κάτι απο ένα φίλο σας κάτοχο (ευτυχή) ενός Disco ο οποίος είχε τη χαρά να δοκιμάσει ένα sorento 3,5 για 1000 χιλιόμετρα σε κάθε είδους έδαφος το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.

Το αυτοκίνητο στην άσφαλτο έχει συγκλονιστικές επιδόσεις με λογικότατη κατανάλωση, παρά ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ HANKOOK τα οποια το καθιστούν επικίνδυνο στις κλειστές στροφές (ξαφνική υπερστροφή που αιφνιδιάζει και δύσκολα μαζεύεται με το πολύστροφο χωρίς αίσθηση τιμόνι).
Εκτός κόλλησε στο γρασιδάκι (λάστιχα γάρ) αλλά ανέβηκε ανηφόρα σε λασπωμένο χωράφι που το disco θα δυσκολευόταν αρκετά για να ανέβει
Στα χιόνια (παγωμένα 40-50 πόντους) ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΝ ΚΟΝΤΑ!!! (τα οποία σημειωτέον δεν είναι και τόσο κοντά άν έχεις ζήσει με L/R)

Τριγμοί ελάχιστοι παρά τα 35000 ΣΚΛΗΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ και παρά ότι ήταν σπασμένοι και οι δύο πισινοί σύνδεσμοι (κομμένα σινεμπλοκ) της ανάρτησης.

Συμπέρασμα: ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SUV ΜΑΚΡΑΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ ΣΑ ΤΟ LAND ROVER.
Το ίδιο όμως έλεγαν και για το Disco 15 χρόνια πρίν οι χρήστες των S1-SII-SIII κλπ.

Πρόβλημα τα μπροστινα ψαλίδια με τα οποία - λόγω συνήθειας - μάζεψα αρκετά κοτρώνια, αλλά μόνο σε σχέση με το Disco.

Σύγκριση με το Cherokee? Στέλνει τον Αμερικάνο για χόρτα.


Αν θα το αγόραζα; Αν δεν είχα παραγγείλει τη νέα M-Class (έ -έ- έρχεται) θα το έπαιρνα αβλεπί.

Αυτά φιλαράκια μου καλά.

Υ.Γ. Το ρόλο των περιοδικών και των δημοσιογράφων στη συντριπτική τους πλειοψηφία τον ξέρουμε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 07:01
από panosktm
DISCOVERER έγραψε:Σύγκριση με το Cherokee? Στέλνει τον Αμερικάνο για χόρτα..

οπα!!!θα αρχισουμε τις φαγωμαρες! :punch: :starwars:
παντως τα περιοδικα ειναι σαν τις πολιτικες εφημεριδες.ειχα αγορασει δυο
ελληνικα περιοδικα που παρουσιαζαν την μηχανη μου(ktm exc 450)
και ενω το ενα ελεγε οτι η μηχανη εχει πολυ δυναμη χαμηλα αλλα ξεφουσκωνει ψηλα το αλλο ελεγε το ακριβως αναποδο!αντε να βγαλεις ακρη.
γι αυτο μην τα πιστευουμε ολα και να το ψαχνουμε καλυτερα πριν σχηματισουμε αποψη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 08:38
από TLG
DISCOVERER έγραψε:Σύγκριση με το Cherokee? Στέλνει τον Αμερικάνο για χόρτα.



Aν και δεν ειναι το θεμα μας .....αιτιολογησε το pls .... :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2006, 20:05
από DISCOVERER
Έχω εμπειρία και απο cherokee 2,4 και 3,7

Λοιπόν
1) Κατανάλωση 13-18 λίτρα ο Κορεατης 14-23 ο Αμερικάνος
2) Τιμή 35000 ο Κορεάτης 3,5 λίτρα 40000-50000 ο Αμερικάνος για ίδιο εξοπλισμό
3) Προδιαγραφές Ψαλίδια μπρός - άξονας πίσω με LSD καί ίδια τετρακίνηση σύν σασί μπόνους για το Κορεάτη ( το οποίο δεν το επηρεάζει αρνητικά στην άσφαλτο)
4) Πολύ πιό αθόρυβο και ευχαριστο ταξίδι για Κορεάτη
5) Εκτός λίγο πιό καλό το sorento (σε νορμάλ μορφή) , και πολύ καλύτερο σε πατημένο χώμα και χιόνι ( τα Cherokia εχουν την τάση να πετάνε πολύ το κώλο στο παγωμένο χιόνι)
6) Τιμή μεταπώλησης αντίστοιχες. Κόστος συντήρησης ; Άσε καλύτερα
7) Χώροι επίσης άσε καλύτερα σύν του ότι ο Κορεάτης έχει πίσω εταζέρα που ο Αμερικάνος δεν έχει (στην Αμερική ...δεν υπαρχουν κλέφτες βλέπετε!!!)

Που υπερτερεί ο αμερικάνος; Στο ότι υπάρχουν after-market καλούδια που μπορούν να απογειώσουν τις δυνατότητες του ενώ ο Κορεάτης είναι ουσιαστικά απροστάτευτος(σνιφ σνιφ) Όμως αν είναι νω δώσω 60-70 χιλιάδες τότε υπάρχουν L/C , L/R, Mercedes M/L, Tuareg κλπ με αεραναρτήσεις, ένα σωρό καλούδια και μέ άλλο image. Ενώ για πολύ σκληρή χρήση υπάρχουν τα defender τα wrangler και τα Niva (με χαρτζηλικι αγοράζεται) τα οποία είναι άλλου παπά ευαγγέλιο

Σας έπεισα; Δεν σας έπεισα έεεε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2006, 00:17
από almak
Μια χαρά τα λες και συμφωνώ , αλλά ακόμη αναρωτιέμαι τι είχες πιεί τότε που ήθελες να πουλήσεις το disco και μετά σου πέρασε :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2006, 00:39
από DISCOVERER
Είναι ακριβώς σα το παντρεμένο που άμα ενθουσιαστεί απο καμμιά γνωριμία ή μετά απο κανά καυγά λέει χωρίζω, αλλά μετά απο κανα δυό μέρες που το ξανασκέφτεται ζυγίζει τα υπέρ και κατά (κυρίως της διατροφής :wink: ) και λέει τι μαλ..ια πάω να κάνω....

Έτσι και εγώ φίλε almak. Ψιλογούσταρα ένα sorento που θα μου ερχόταν φθηνά, έπεσε στο δρόμο μου και ένα galloper και ψιλοζαλίστηκα - όχι δε καυγάδισα με το disco μου :lol: :lol: :lol:

Όμως τώρα που παράγγειλα την νέα ML που θα μου έρθει το Μάιο - με όλα τα χωμάτινα καλούδια - θα πρέπει να σκεφτώ τι θα κάνω με το disco μου. Μπορεί και να τα κρατήσω και τα δύο, θα το σκεφτώ αλλα τότε θα πρέπει να δώσω την άλλη μου μεγάλη αγάπη το Fiat coupe turbo (AAAXXXXX :l: :o: :v: :e: ) :cry: :cry: :cry:

Τι να κάνω αδέρφια πείτε μου;;;;;