Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΣΕ SORENTO 2.5 DIΕSEL

Δημοσίευσηαπό vriolas » 02 Μαρ 2006, 19:50

40 εουρο. Πολλα λιγα δεν ξερω, στο αουντι το 80 που εχω και τα αλλαζω εγω βαζω με 25 εουρο το κιλο, Ισως γιάυτο να εχει 750,000χλμ(καλα διαβαζετε) απροβληματιστα !!
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 09 Μαρ 2006, 12:58

τιιιιιιιιιι;;;;;;

25€ το λιτρο;;; καθε πόσα χμ;


Για το ότι τα diesel "τρωνε" λάδι και κάτι παρόμοια που διάβασα παραπάνω, σας λέω με συγουριά λογω εμπειρίας και γνώσης ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο!
Πήραμε diesel για να ΜΗΝ αλλάζουμε λάδια και να ΜΗΝ κάνουμε τα service των βενζινικίνητων.
Απο εκει και πέρα, βάση χρήσης ο καθένας κάνει ότι νομίζει καλύτερο και συμφωνώ. Αλλά 15000χμ για diesel μοτερ είναι... πρωινό διαίτης ;)
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 09 Μαρ 2006, 18:01

rav4cat, οταν εγραψα οτι τρωνε τα λαδια εννοουσα οτι τα καταστρεφουν πιο γρηγορα απο τους αντιστοιχους βενζινοκινητηρες. Ας μην ξεχναμε οτι οι πετρελαιοκινητηρες ανεβαζουν πολυ θερμοκρασια κατα τη λειτουργια τους, ειδικα η τουρμπινα (αν ειναι υπερτροφοδοτουμενοι) μπορει να φτασει και τους 500 βαθμους C μετα απο παρατεταμενη χρηση. Επισης κατα κανονα, τα λαδια για diesel ειναι πιο λεπτορευστα (αρα και πιο "ευπαθη") απο τα αντιστοιχα για βενζινοκινητηρες. Τα λαδια αυτα ψυχουν και τον κινητηρα, και το turbo και την αντλια υψηλης πιεσης για το common-rail.

Οσον αφορα τις αλλαγες τωρα, και στο Sorento λεει το βιβλιο αλλαγη λαδιων στις 15.000 χλμ. Εγω τα αλλαζω στις 7.500. Οπως ειπες ειναι θεμα χρησης, οι ταριφες ας πουμε, που κανουν πολλες ωρες λειτουργιας αλλά λιγοτερα χιλιομετρα λογω κινησης, αλλαζουν λαδια καθε 5.000 χλμ. Σημερα αλλαξα και φιλτρο καυσιμου, 2η φορα στις 31.000 χλμ, ειχα ξανα-αλλαξει στις 15.000. Το βιβλιο λεει καθε 45.000, εγω ομως δεν εμπιστευομαι τα ελληνικα πετρολαδα... Πεστε με φοβητσιαρη αλλά προτιμω να αλλαζω το φιλτρο πιο νωρις, παρα να με αφησει σε καμια βουνοκορφη, ή ακομα χειροτερα μεσα σε καμια λασπολιμνη. Ενας φιλος με Santa-Fe που την πατησε αναλογως (γυρισε απο Βασιλιτσα - Γιαννενα με 50 χλμ/ωρα και κατω απο τις 2000 στρ/λεπτο λογω βουλωμενου φιλτρου) κυκλοφοραει τωρα με εξτρα φιλτρο στο πορτ-μπαγκαζ, για ασφαλεια 8) 8) 8)
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό vriolas » 09 Μαρ 2006, 23:36

rav4cat έγραψε:τιιιιιιιιιι;;;;;;

25€ το λιτρο;;; καθε πόσα χμ; ;)


Η αλλαγη γίνεται καθε 10.000χλμ ακριβά λιγο αλλα αξιζε τον κόπο τοσα χρονια.
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό s4ris4 » 23 Ιούλ 2006, 02:52

Είχα ίδιο πρόβλημα σε Cherokee CRD .. Σε πολύ κρύο, επειδή γενικά δεν μπαίνουν αρκετά πρόσθετα αντιψυκτικά στο πετρέλαιο παγώνει...Η φάση είναι ότι μου μεινε έξω από βενζινάδικο...Η καλύτερη διαφήμιση..Ρώτησα ταξιτζή γι αυτό και μου είπε ότι το χειμώνα έβαζε λίγο κηροζίνη στο τεπόζιτο, που είναι πιο ελαφρύ μίγμα αλλά όχι τόσο ελαφρύ όσο η βενζίνη για να κάψει την αντλία..Μάλλον έχει δίκιο γιατί και βενζίνη που μου μπήκε κατά λάθος σε αναλογία 80 πετρέλαιο 20 βενζίνη δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
s4ris4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες