Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ = ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ = ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

Δημοσίευσηαπό kyran » 20 Μαρ 2006, 18:19

Ρε παιδια δωστε μου λιγο τα φωτα σας!!
Το Σαββατο πηγα πλυντηριο το αμαξι και μεσα στο τουνελ μια απο τις βουρτσες μου εσκισε το μπροστα λαστιχο!!!
Πηγα απεναντι απο το πλυντηριο σε ενα βουλκανιζατερ και μου εβαλε ενα μεταχειρισμενο 255/60/16 (ενω εγω φοραω 255/70/16), μεχρι να ερθει το καινουριο την Τριτη.Το μεταχειρισμενο λαστιχο μου το εβαλε πισω...τωρα οταν κινουμαι μεχρι τα 75 km το αυτοκινητο κλωτσαει. Υπαρχει περιπτωση να κανω ζημια στο διαφορικο?
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 20 Μαρ 2006, 21:20

Εσυ τωρα εχεις ακτινα τροχου 356 χιλιοστα ενω το αλλο λαστιχο εχει ακτινα 382,δηλαδη διαφορα 2.5 ποντοι .
Δεν ειναι και λιγο, οποτε μπλοκαρει περισσοτερο το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης που μεσα εχει δισκακια οπως στο Τερρανο ,οταν νιωθει οτι ο ενας τροχος χανει προσφυση.
Απλα τωρα χανει ο ενας τροχος που ειναι χαμηλοτερος απο τον αλλο πιο συχνα προσφυση και νιωθεις συχνοτερα το τιναγμα.
Δεν νομιζω να παθεις τιποτα σιγα σιγα ομως,οχι με 200,γενικα παντως αυτο δεν ειναι και οτι καλυτερο για την ασφαλεια σου.
Το διαφορικο ειναι τυπου Eaton και η εταιρια που τα φτιαχνει ισχυριζεται οτι το υλικο τριβης τους ειναι αθανατο,τα δισκακια δεν χρειαζονται ποτε αλλαγη.

Ποια Τριτη αυριο?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό kyran » 20 Μαρ 2006, 22:01

ναι αυριο, την ζημια την επαθα το Σαββατο οποτε ηταν δυσκολο να δοθει παραγγελια. Σημερα το παραγγειλα και θα ειναι Κορινθο αυριο. Το καλο ειναι οτι το πλυντηριο αναλαμβανει την ευθυνη και θα πληρωσουν το λαστιχο.
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 21 Μαρ 2006, 00:10

ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΣ!!! Ασε τι λενε οι κατασκευαστες, με το πισω LSD δεν ειναι σωστο να εχεις διαφορετικη διασταση ελαστικου. Βγαλτο και βαλτο μπροστα, καλυτερα να γερνει λιγο και να τραβαει προς μια μερια, παρα να χαλασεις το διαφορικο απο χαζομαρα.

Το ιδιο μπορει να παθω κι εγω που εχω διαφορετικη διασταση στα λαστιχα, αμα μου σκασει ενα και αναγκαστω να βαλω τη ρεζερβα. Αν σκασει το πισω θα αλλαξω ενα μπροστινο και θα βαλω εκει τη ρεζερβα.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Μαρ 2006, 09:22

αν δεν ειναι αναγκη μη το κουνας...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kyran » 21 Μαρ 2006, 15:23

γ@μ@τ@....εχω κανει 480 km μεχρι τωρα και πρεπει να κανω αλλα 200 για να γυρισω Κορινθο....
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες