Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αύξηση θερμοκρασίας

Αύξηση θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό geos » 24 Ιουν 2006, 13:26

ΕΧΘΕΣ ΑΝΑΒΩΝΤΑΣ TO AIR CONDITION ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ)ΔΗΛΑΔΗ ΠΗΓΕ ΣΤΑ 3/4 ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΝ ΣΤΑΣΕΙ.
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΝΑΨΕΙ ΠΗΡΑ ΤΗΛ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ AIR-COND.
EINAI ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ?
ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
geos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 08 Απρ 2006, 15:20
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 24 Ιουν 2006, 14:16

Φίλε μου δεν ξέρω πως λείτουργεί το αρκουδίσιον σου,αλλά στο δικό μου όταν το ανάβω η θερμοκρασία κατεβαίνει ! ! Ειδικά όταν είμαι μπλοκαρισμένος από τα συχνά μποτιλιαρίσματα της αιώνιας πόλης (είμαι φοιτητής στη ρώμη) το ανάβω μόνο και μόνο για να του ρίξω την θερμοκρασία (έχω ένα fiat bravo HGT )
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό MODOYA » 25 Ιουν 2006, 18:22

Φίλε μου το να ανεβάζει θερμοκρασία είναι φυσιολογικό μόνο όταν –
Είσαι σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος
Ανεβαίνεις ανηφόρα
Και γενικώς όταν με λίγα λόγια ζορίζεις το αυτοκίνητο.
Και όλα αυτά που σου είπα τσιμπάνε λιγάκι θερμοκρασία.
Αν ανεβαίνει τόσο που λες φίλε έχεις πρόβλημα. Όπως και στους ανθρώπους
Πυρετός ίσον πρόβλημα. :oops:
Στην ευθεια ολη ξερουν να το πανε...........!
MODOYA
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Απρ 2006, 17:47
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Re: ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 26 Ιουν 2006, 08:11

geos έγραψε:ΕΧΘΕΣ ΑΝΑΒΩΝΤΑΣ TO AIR CONDITION ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ)ΔΗΛΑΔΗ ΠΗΓΕ ΣΤΑ 3/4 ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΝ ΣΤΑΣΕΙ.