Καλημερα παιδια και χρονια πολλα σε οσους δεν τα εχουμε πει .
Σχετικα με το θεμα ψηλωματος και συμπεριφορας στον δρομο εγω εχω να πω τα εξης:
Οσο αναφορα τα ελατηρια ψηλωματος υπαρχουν διαφορες λυσεις σε old man emu, king spring , robinson, κτλ ( εαν ψαξετε λιγο θα βρειτε κι αλλες ) τα οποια ολα κυμαινονται στο +3 με +4 cm και τιμες εφαμιλες σε ολα περιπου τα 300 με 400 euro. Το θεμα ομως ειναι οτι εαν κρατησουμε τα εργοστασιακα αμορτισερ αυτα θα δουλεουν σε κατασταση εκτασης τα +3 ή +4cm που θα εχουμε κερδισει και σε λακουβες θα τερματιζουν πιο ευκολα, αντιθετα σε σαμαρακια θα εχουμε πιο πολυ διαδρομη συμπιεσης.
Οποτε κατεμε η αλλαγη και των αμορτισερ ειναι μονοδρομος.
Τωρα οσο αναφορα αναρτησεις ψηλωματος με +3,5 cm περιπου , γενικα στην αγορα και στο ιντερνετ υπαρχουν μονο 2 αυτην την στιγμη η old man emu με διαφορες κριτικες ητε καλες ητε κακες απο οτι εχω δει με τιμη περιπου τα 600 με 800 euro και οι hot bitch χωρις να έχω δει κριτικες με τιμη περιπου τα 1400 αλλα επισκευάσιμες και ρυθμιζομενες . Αυτες οι 2 ειναι με το 0 τους δηλαδη σε κατασταση ηρεμιας το αυτοκινητο να ειναι +3,5cm παντα φυσικα με τα ψηλωμενα ελατηρια .Αλλες αναρτησεις με το 0 ιδιο με το εργοστασιακο υπαρχουν και πιο σκληρες και πιο μαλακες πχ koni ( 2 μοντελα ), robinson κτλ αλλα πιστευω αυτες δεν μας ενδιαφερουν εφοσον μιλαμε για ψηλωμα.
Τωρα οπως ξερετε με το ψηλωμα σηκωνετε και το κεντρο βαρους του αυτοκινητου με αποτελεσμα εαν οι αναρτησεις που θα εχουμε δεν ειναι σκληρες το αυτοκινητο να γερνει πιο πολυ στην ασφαλτο στις στροφες και γενικα να αλλαζει την συμπεριφορα του. Το προβλημα αυτο λυνετε με αποστατες στους τροχους ( πιο εξω +3 ή +4 σε καθε τροχο ) οπως εχω βαλει και εγω το οποιο ομως πιθανων να εχει αλλα προβληματα στα ημιαξονια και το πιο βασικο δεν μπορεις να κανεις κωλιες οπως παλια
χε χε χε ....
Αυτα για τωρα ... φιου ( αυτη ηταν η μεγαλυτερη απαντηση μου στο off-road μπραβο μου
)