Σελίδα 1 από 2

Sorento και αεραναρτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2006, 22:21
από panayiotis
Καποιος πριν καποιο καιρο ειχε αναφερει το εν λογω ζητημα και ο φιλος μου ο aenaon ηθελε αγωνιωδως να μαθει λεπτομερειες.
Μετα απο επικοινωνια με τον Κωστα απο Πατρα τον οποιο και ευχαριστω πολυ,πληροφορηθηκα οτι υπαρχει εταιρια στην Αμερικη(ΗΠΑ) που εχει ετοιμο πληρες κιτ αεραναρτησης για το sorento.
www.airbagit.com
Ο ευγεναστατος κος Yuri απο την εν λογω εταιρια μου ειπε κοστος 1895USD kai 268 USD μεταφορικα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2006, 13:56
από kozagio
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΛΗ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ . ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΙΑ ΑΕΡΟΦΟΥΣΚΑ......... :forcefeed: ΕΙΧΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥΛΜΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ.........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2006, 14:11
από kyran
δηλαδη πανουλη με 1700 ευρω θα εχω ιδια αεραναρτηση με του TOUAREG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2006, 21:25
από panayiotis
kyran έγραψε:δηλαδη πανουλη με 1700 ευρω θα εχω ιδια αεραναρτηση με του TOUAREG?

Τοσο ειναι αλλα προσεξε αυτο που λεει ο kozagio .
Αν μπεις στο σαιτ που προανεφερα εχει τηλεφωνο και μπορεις να ρωτησεις τον Yuri αν πληροι καποιον κανονισμο ασφαλειας.
Ρωτησε τον αν εχουνε βαλει και αλλοι.
Μπεσε και στο www.sorentosite.com και ρωτησε τους και αυτους.

sorento και αεραναρτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 00:16
από sorentino
απο πατρα ο κωστας ειμαι σας χαιρετω , νεος στο forum, εαν μπορουμε να μαθουμε τεχνικα στοιχεια ποσο ψηλωνει,ποσο χαμηλωνει και εαν σκληρενει η αναρτηση και εαν βεβαια εχει φορεθει και δοκιμαστει σε sorento η αξιοπιστια της. Οσον αφορα το κλαμπ sorento , η καμια εκδρομη ειμαι μεσα . Σχετικα νεος στο 4χ4 παλιος στα κυματα.

Re: sorento και αεραναρτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 01:48
από kozagio
sorentino έγραψε:απο πατρα ο κωστας ειμαι σας χαιρετω , νεος στο forum, εαν μπορουμε να μαθουμε τεχνικα στοιχεια ποσο ψηλωνει,ποσο χαμηλωνει και εαν σκληρενει η αναρτηση και εαν βεβαια εχει φορεθει και δοκιμαστει σε sorento η αξιοπιστια της. Οσον αφορα το κλαμπ sorento , η καμια εκδρομη ειμαι μεσα . Σχετικα νεος στο 4χ4 παλιος στα κυματα.


ΑΝ ΔΕΙΣ ΣΤΟ SITE ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο panayiotis ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΕΡΟΦΟΥΣΚΕΣ . ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΥΨΟΣ. ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΣΚΛΗΡΗΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΡΑΠΕΡ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 09:03
από aenaon02
Eγω παντως την εχω παρατησει την ιδεα της αεραναρτησης ...

Δεν εχω βρει κατι μεχρι τωρα που να με καλυπτει , ή με το site του Παναγιωτη ή με την λυση των μπαλωνιων μεσα στα ελατηρια ( AIRLIFT )κτλ κτλ
Δεν με εμπνεουν ... θελεις απο μερια αξιοπιστιας, θελεις απο την μερια της τοποθετησης,ή την μερια του service , θελεις οτι ειναι κατι ξενο ακομα για Ελλαδα και χτυπα ξυλο μην σου παθει κατι αντε να βρεις ακρη ?
Γι'αυτο ασε καλυτερα ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2006, 22:57
από sorentino
Αν εγκαταλειψουμε λοιπον την ιδεα της αεραναρτησης ποια αλλη λυση προτεινετε για να σηκωσουμετ ο αυτοκινητο χωρις να χασουμε στην ασφαλτο; Ενας φιλος απο Πατρα μηχανικος που ταξιδευει συχνα Αθηνα και γρηγορα εχει βαλει αναρτηση old mad emu εχει ψηλωσει 2.5 με 3 cm και στο δρομο μου λεει οτι καμια σχεση με πριν. Πολυ καλυτερο .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2006, 12:21
από kozagio
aenaon02 έγραψε:Eγω παντως την εχω παρατησει την ιδεα της αεραναρτησης ...

Δεν εχω βρει κατι μεχρι τωρα που να με καλυπτει , ή με το site του Παναγιωτη ή με την λυση των μπαλωνιων μεσα στα ελατηρια ( AIRLIFT )κτλ κτλ
Δεν με εμπνεουν ... θελεις απο μερια αξιοπιστιας, θελεις απο την μερια της τοποθετησης,ή την μερια του service , θελεις οτι ειναι κατι ξενο ακομα για Ελλαδα και χτυπα ξυλο μην σου παθει κατι αντε να βρεις ακρη ?
Γι'αυτο ασε καλυτερα ....


ΑΣΕ ΡΕ ΝΙΚΗΤΑ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΕΣΥ 4Χ4 ΗΤΑΝ ΚΙΑ SORENTO ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ TUAREG ΑΦΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ W10....... ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ?????? :lol: :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2007, 22:56
από kozagio
επανερχομαι στο θεμα αυτο γιατι μολις σημερα εμαθα οτι το ιδιο το εγοστασιο μπορει να παραδωσει sorento με υδροπνευματικη αναρτηση και αναμονη 5 μηνων για να ερθει απο κορεα..... ξερω οτι υπαρχει στην ελλαδα ενα και μοναδικο τετοιο sorento το οποιο ειναι φορτωμενο και με μια σειρα διαφορων αλλων αξεσουαρ που εμεις δεν θα δουμε ποτε........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2007, 12:20
από donald
kozagio έγραψε:επανερχομαι στο θεμα αυτο γιατι μολις σημερα εμαθα οτι το ιδιο το εγοστασιο μπορει να παραδωσει sorento με υδροπνευματικη αναρτηση και αναμονη 5 μηνων για να ερθει απο κορεα..... ξερω οτι υπαρχει στην ελλαδα ενα και μοναδικο τετοιο sorento το οποιο ειναι φορτωμενο και με μια σειρα διαφορων αλλων αξεσουαρ που εμεις δεν θα δουμε ποτε........


Ποιός το έχει:Πως μπορούμε να το δούμε:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2007, 21:45
από kozagio
δυστυχως αυτο δεν θα γινει γιατι ο ιδιοκτητης δεν ειναι κοινος θνητος.... εχει αλλο οικονομοικο οριζοντα πολυ πιο μακρια απο το δικο μας...... για την ιστορια θα πω οτι οταν το 3.5 εκανε 38000 αυτο εφτασε τα 49000 και εκτος απο την υδροπνευματικη εχει και ολο το καταλογο των εργοστασιακων αξεσουαρ......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2007, 23:51
από vriolas
kozagio έγραψε:δυστυχως αυτο δεν θα γινει γιατι ο ιδιοκτητης δεν ειναι κοινος θνητος.... εχει αλλο οικονομοικο οριζοντα πολυ πιο μακρια απο το δικο μας...... για την ιστορια θα πω οτι οταν το 3.5 εκανε 38000 αυτο εφτασε τα 49000 και εκτος απο την υδροπνευματικη εχει και ολο το καταλογο των εργοστασιακων αξεσουαρ......

:evil: :evil: :rock:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2007, 08:57
από aenaon02
Καλημερα παιδια και χρονια πολλα σε οσους δεν τα εχουμε πει .
Σχετικα με το θεμα ψηλωματος και συμπεριφορας στον δρομο εγω εχω να πω τα εξης:

Οσο αναφορα τα ελατηρια ψηλωματος υπαρχουν διαφορες λυσεις σε old man emu, king spring , robinson, κτλ ( εαν ψαξετε λιγο θα βρειτε κι αλλες ) τα οποια ολα κυμαινονται στο +3 με +4 cm και τιμες εφαμιλες σε ολα περιπου τα 300 με 400 euro. Το θεμα ομως ειναι οτι εαν κρατησουμε τα εργοστασιακα αμορτισερ αυτα θα δουλεουν σε κατασταση εκτασης τα +3 ή +4cm που θα εχουμε κερδισει και σε λακουβες θα τερματιζουν πιο ευκολα, αντιθετα σε σαμαρακια θα εχουμε πιο πολυ διαδρομη συμπιεσης.
Οποτε κατεμε η αλλαγη και των αμορτισερ ειναι μονοδρομος.
Τωρα οσο αναφορα αναρτησεις ψηλωματος με +3,5 cm περιπου , γενικα στην αγορα και στο ιντερνετ υπαρχουν μονο 2 αυτην την στιγμη η old man emu με διαφορες κριτικες ητε καλες ητε κακες απο οτι εχω δει με τιμη περιπου τα 600 με 800 euro και οι hot bitch χωρις να έχω δει κριτικες με τιμη περιπου τα 1400 αλλα επισκευάσιμες και ρυθμιζομενες . Αυτες οι 2 ειναι με το 0 τους δηλαδη σε κατασταση ηρεμιας το αυτοκινητο να ειναι +3,5cm παντα φυσικα με τα ψηλωμενα ελατηρια .Αλλες αναρτησεις με το 0 ιδιο με το εργοστασιακο υπαρχουν και πιο σκληρες και πιο μαλακες πχ koni ( 2 μοντελα ), robinson κτλ αλλα πιστευω αυτες δεν μας ενδιαφερουν εφοσον μιλαμε για ψηλωμα.
Τωρα οπως ξερετε με το ψηλωμα σηκωνετε και το κεντρο βαρους του αυτοκινητου με αποτελεσμα εαν οι αναρτησεις που θα εχουμε δεν ειναι σκληρες το αυτοκινητο να γερνει πιο πολυ στην ασφαλτο στις στροφες και γενικα να αλλαζει την συμπεριφορα του. Το προβλημα αυτο λυνετε με αποστατες στους τροχους ( πιο εξω +3 ή +4 σε καθε τροχο ) οπως εχω βαλει και εγω το οποιο ομως πιθανων να εχει αλλα προβληματα στα ημιαξονια και το πιο βασικο δεν μπορεις να κανεις κωλιες οπως παλια :P χε χε χε ....

Αυτα για τωρα ... φιου ( αυτη ηταν η μεγαλυτερη απαντηση μου στο off-road μπραβο μου :!: )

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2007, 15:03
από kozagio
aenaon02 έγραψε:Καλημερα παιδια και χρονια πολλα σε οσους δεν τα εχουμε πει .
Σχετικα με το θεμα ψηλωματος και συμπεριφορας στον δρομο εγω εχω να πω τα εξης:

Οσο αναφορα τα ελατηρια ψηλωματος υπαρχουν διαφορες λυσεις σε old man emu, king spring , robinson, κτλ ( εαν ψαξετε λιγο θα βρειτε κι αλλες ) τα οποια ολα κυμαινονται στο +3 με +4 cm και τιμες εφαμιλες σε ολα περιπου τα 300 με 400 euro. Το θεμα ομως ειναι οτι εαν κρατησουμε τα εργοστασιακα αμορτισερ αυτα θα δουλεουν σε κατασταση εκτασης τα +3 ή +4cm που θα εχουμε κερδισει και σε λακουβες θα τερματιζουν πιο ευκολα, αντιθετα σε σαμαρακια θα εχουμε πιο πολυ διαδρομη συμπιεσης.
Οποτε κατεμε η αλλαγη και των αμορτισερ ειναι μονοδρομος.
Τωρα οσο αναφορα αναρτησεις ψηλωματος με +3,5 cm περιπου , γενικα στην αγορα και στο ιντερνετ υπαρχουν μονο 2 αυτην την στιγμη η old man emu με διαφορες κριτικες ητε καλες ητε κακες απο οτι εχω δει με τιμη περιπου τα 600 με 800 euro και οι hot bitch χωρις να έχω δει κριτικες με τιμη περιπου τα 1400 αλλα επισκευάσιμες και ρυθμιζομενες . Αυτες οι 2 ειναι με το 0 τους δηλαδη σε κατασταση ηρεμιας το αυτοκινητο να ειναι +3,5cm παντα φυσικα με τα ψηλωμενα ελατηρια .Αλλες αναρτησεις με το 0 ιδιο με το εργοστασιακο υπαρχουν και πιο σκληρες και πιο μαλακες πχ koni ( 2 μοντελα ), robinson κτλ αλλα πιστευω αυτες δεν μας ενδιαφερουν εφοσον μιλαμε για ψηλωμα.
Τωρα οπως ξερετε με το ψηλωμα σηκωνετε και το κεντρο βαρους του αυτοκινητου με αποτελεσμα εαν οι αναρτησεις που θα εχουμε δεν ειναι σκληρες το αυτοκινητο να γερνει πιο πολυ στην ασφαλτο στις στροφες και γενικα να αλλαζει την συμπεριφορα του. Το προβλημα αυτο λυνετε με αποστατες στους τροχους ( πιο εξω +3 ή +4 σε καθε τροχο ) οπως εχω βαλει και εγω το οποιο ομως πιθανων να εχει αλλα προβληματα στα ημιαξονια και το πιο βασικο δεν μπορεις να κανεις κωλιες οπως παλια :P χε χε χε ....

Αυτα για τωρα ... φιου ( αυτη ηταν η μεγαλυτερη απαντηση μου στο off-road μπραβο μου :!: )



που εισαι εσυ????? εισαι ζωντανος????? επεσες σε κανα πηγαδι και σε βγαλανε τωρα??????

καλη χρονια