Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL;

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL;

Δημοσίευσηαπό Panospatra » 14 Ιαν 2007, 22:27

Ας μου απαντήσει κάποιος αν πρέπει να βάζω πρόσθετα στο πετρέλαιο που βάζω γιατί αν ξαναπάθω ζημιά στα μπεκ δεν θα μου τα καλύψει η αντιπροσωπία και θα πληρώσω 2000 ευρώ!
Patra Santa Fe+chip+Bridg 694
Άβαταρ μέλους
Panospatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 07 Ιαν 2007, 20:04

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL;

Δημοσίευσηαπό sixdays » 17 Ιαν 2007, 09:43

Να βάσεις πάντοτε V-Power Diesel απο τα Shell.Είναι το diesel που πρέπει να καίνε αυτοί οι κινητήρες
Άβαταρ μέλους
sixdays
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 22:38
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kozagio » 17 Ιαν 2007, 20:56

redex και ξερο ψωμι.......
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 18 Ιαν 2007, 09:50

3 λαλουν και 2 χορευουν (με το συμπαθιο συναδελφοι).

sixdays -> ειναι παρα πολυ λιγα τα βενζιναδικα που διαθετουν v-power diesel. Στα Γιαννενα δεν ξερω κανενα (δεν το εχω ψαξει ομως κιολας)

kozagio -> με το redex εννοεις καποιο απο αυτα? http://www.motortraders.co.uk/Oils-Diesel-treatments.htm
αν ναι, ποσο παει το μαλλι και καθε ποσο πρεπει να το βαζεις? Εμενα δεν εχουν παθει τπτ στα 3 χρονια και δεν εχω βαλει τπτ μεσα, μονο 2 φορες απο ενα μπουκαλακι, κυριως απο περιεργεια. Αυτο το μπουκαλακι (που δεν ηταν redex, κατι αλλο ηταν) κοστιζε 9 ευρα, και κανονικα θελει 4 τετοια για ενα ντεποζιτο (το καθε μπουκαλακι ειναι για 20 λιτρα πετρελαιο). Αν ειναι να κανω καλο χρησιμοποιωντας ενα τετοιο σκευασμα καθε 6 μηνες ξερω-γω, παει στο διαολο. Αμα ειναι ομως να το βαζω καθε βδομαδα, καλυτερα να χαλασουν και να πληρωσω μια φορα το διχιλιαρο (αλλα να παρω καινουρια μπεκ).

Panospatra -> δεν ξερω αν το εγραψες σε αλλο ποστ, πες μας ομως τις συνθηκες της βλαβης: χιλιομετρα, τι πετρελαιο βαζεις, καθε ποτε αλλαζεις το φιλτρο καυσιμου κλπ κλπ κλπ.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Panospatra » 19 Ιαν 2007, 00:15

vayero4 4 , από την στιγμή που το αγόρασα 7ος/'03 μέχρι τώρα βάζω shell diesel extra και απο το καλοκαίρι shell v-power diesel.Τα προβλήματα ξεκίνησαν ένα μήνα πρίν με πτώση ισχύος,δυσκολία στο ξεκίνημα (έπαιρνε μπρός με την 2η-3η) ,έβγαζε καπνό στην επιτάχυνση.
Patra Santa Fe+chip+Bridg 694
Άβαταρ μέλους
Panospatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 07 Ιαν 2007, 20:04

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 19 Ιαν 2007, 19:33

Εγω το πηρα 4ο/2004 και βαζω μονο ΒΡ. Μια φορα εβαλα για 3 γεμισματα Shell και το αμαξι ηταν εντελως ψοφιο, δεν επαιρνε τα ποδια του με τπτ. Για ξανα-εξετασε το θεμα του πετρελαιου, μπορει να μην το δεχεται καλα το Shell ο κινητηρας των hyundai - kia. Ενας φιλος που ειχε το παλιο SantaFe diesel, εβαζε μονο Shell (αυτος μου ειπε να δοκιμασω) και οταν τον επεισα να αλλαξει σε ΒΡ, μονο τεμεναδες δε μου εκανε.

Παρεμπιπτοντως, χτες εκανα το σερβις στα 45.000 χλμ, αλλαξα παλι ολα τα φιλτρα, μαζι και το φιλτρο καυσιμου που λεει να το αλλαζεις καθε 45.000 χλμ. Εγω το αλλαζω καθε 15.000 και μαλλον καλα κανω...
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Panospatra » 19 Ιαν 2007, 23:25

Το αυτοκίνητο συντηρείται στην αντιπροσωπία και έχει 63000 χλμ.Σε έρευνα που έγινε στην ΑΘΗΝΑ τα βενζινάδικα που βρέθηκαν με σκάρτο ντίζελ ήταν shell !
Patra Santa Fe+chip+Bridg 694
Άβαταρ μέλους
Panospatra
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 07 Ιαν 2007, 20:04

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 20 Ιαν 2007, 10:56

Φιλος που υποτιθετε οτι εχει ενημερωση μεσα απο shell μου εχει πει πως κανουν ελεγχο λεει υποχρεωτικα σε καθε βενζιναδικο που εχει V-power diesel τουλαχιστον μια φορα τον μηνα ... Παντως εγω εχω δει τεραστια διαφορα , τουλαχιστον σε αποδοση , τωρα εσωτερικα τι κανει στον κινητηρα δεν ξερω να σας πω διοτι δεν εχω δει σε τι κατασταση ειναι τα μπεκακια μου
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό kozagio » 21 Ιαν 2007, 00:27

θα τολμησω να κανω μια προταση αν και καπως αμφιβολη

λαδι 10αρι μαζι με το πετρελαιο......

στο DAF SB 3000 που ειχα εκανε θαυματα μετα απο 150000 χλμ τα μπεκ λειτουργουσαν χωρις να <κατουρανε>

στους common rail ομως δεν ξερω τι γινεται
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό g@st » 09 Φεβ 2007, 17:16

Τα πρόσθετα η βελτιωτικά στα καύσιμα υποτίθεται οτι οσα υποσχονται οτι κάνουν - πρέπει να γίνεται και αντιληπτό τουλάχιτον, - οσες φορές εχω
κάνει χρήση δεν κατάλαβα καμιά βελτίωση, ( καθώτι και ακριβά ).
Θέλω να πιστεύω οτι το νέο diesel οπως και να το ονομάζει καθε εταιρεία,
οτι περιέχει κάπια πρόσθετα που βελτιώνουν την καύση του και προστατέυουν διάφορα μέρη του κινητηρα.
Αυτό που διαπίστωσα με το diesel οτι απο πρατήριο σε πρατήριο ακόμη και
της ίδιας εταιρείας υπάρχει διαφορά στο κάυσιμο. Απο οτι μου εκμηστηρεύτηκε φίλος πρατηριούχος (και τοπικά πρόεδρος τους ) αυτο που είναι συμαντικό στην ποιότητα του καυσίμου είναι το πόσο
¨φρέσκο,, είναι το καύσιμο, καθώτι τα βελτιωτικά τα προσθέτουν λίγο
πρίν την παράδωση στην αγορά, μέτα δέκα μέρες αν δεν έχουν ξοδευτεί
χάνουν μεγάλο μέρος απο την αποτελεσματικότητά τους.

Επιλέξτε πρατήρια με ψηλή κατανάλωση (που είναι και τα φτηνότερα )
μην φουλάρετε εάν δεν την κάταναλώσετε πρίν το δεκαήμερο

Συμφωνώ με τον ( Blu ) Vayero οτι τουλάχιστον προς το παρόν η BP
έχει καλή ποιότητα στο diesel.
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες