Σελίδα 1 από 2

νέο μοντέλο SORENTO DIESEL AUTO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2007, 20:42
από blackharry
Σαν νέο μέλος θα ήθελα να χαιρετησω όλους τους φίλους του forum.
Σκεφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ενός SORENTO κατά το καλοκαίρι.
Με ενδιαφέρει περισσότερο η εκδοση diesel&auto(170 PS)
Πείτε μου την γνώμη σας γιατί εδώ (ΚΕΡΚΥΡΑ)είναι κάπως δύσκολα για test drive.
Ευχαριστώ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2007, 22:21
από panayiotis
Τελειο, κατσε ομως να το φερει πρωτα ο Δαβαρης και να δουμε και την τιμη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2007, 23:44
από blackharry
Μετά από πληροφορίες που είχα έρχεται τέλος του Γενάρη με τιμή αρκετά τσιμπιμένη(37.990 euros).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2007, 11:12
από donald
blackharry έγραψε:Μετά από πληροφορίες που είχα έρχεται τέλος του Γενάρη με τιμή αρκετά τσιμπιμένη(37.990 euros).


Ε!! όχι και τσιμπιμένη, τόσο είχαν και τα προηγούμενα ντίζελ τα όλα τα έξτρα από όσο ξέρω.Και αν είναι και αυτόματο με την έκδοση και του πλήρους σειριακού έ!! τότε αξίζει τα συγκεκριμένα λεφτά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2007, 18:01
από giorgio
Για όσους ξέρουν γερμανικα και οχι μόνο
http://carchannel.zita.be/index.php?sho ... orento.flv

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2007, 00:16
από kozagio
το νεο sorento diesel υπαρχει στις αποθηκες του δαβαρη απο τις 17 ιανουαριου...... δεν υπαρχει επισημη ενημερωση για το ποτε θα βγει στην αγορα αλλα η τιμη θα ειναι κοντα στα 39000....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2007, 16:46
από blackharry
Οπως είπα και παραπάνω σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα MARKETING της KIA σχετικά με την τιμή και την ημερομηνία άφιξης μου απάντησαν τα εξής:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Νέο Sorento με κινητήρα diesel 2.500 κυβικών εκατοστών, 170 ίππους και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αναμένεται στην Ελλάδα τέλος Ιανουαρίου 2007. Πρόκειται για την αυτόματη και πλουσιότερη από πλευράς εξοπλισμού έκδοση diesel η οποία περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ABS, 4AB, MP3, δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι, immobilizer, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικούς & θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, Trip computer, μόνιμα μεταβαλλόμενη τετρακίνηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, επένδυση αλουμινίου, ενεργά προσκέφαλα, ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου, ράγες οροφής. Η τιμή του αυτοκινήτου ανέρχεται στα € 37.990 (δεν περιλαμβάνονται τέλη κυκλοφορίας, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό χρώμα κλπ).

Οι υπόλοιπες εκδόσεις diesel καθώς και ο κινητήρας βενζίνης 3.300 κυβικών εκατοστών με 240 ίππους αναμένονται στην Ελλάδα στα μέσα Φεβρουαρίου του 2007. Τιμές και εξοπλισμός δεν είναι ακόμα διαθέσιμα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2007, 17:27
από Panospatra
Κοντά έχει ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2007, 21:34
από panayiotis
Panospatra έγραψε:Κοντά έχει ;

Σαφως δεν εχει αλλαξει σχεδον τιποτα οσον αφορα το κιβωτιο μεταφορας,ειναι 2.48:1.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 17:26
από vayero4_4
Λιγο ασχετο: καπου ειχα διαβασει (και ειχα μεινει με την εντυπωση ως τωρα) οτι ο κινητηρας μας εχει λογο συμπιεσης 22:1. Χτες ομως που τα συγκριναμε με ενα SsangYong Kyron και διαβασα το manual, εκει λεει 17.6:1. Μπορει κανεις να το εξακριβωσει?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 18:43
από panayiotis
Τοσο λεει και το workshop manual της KIA 17.7:1.
Τα παλια diesel με τρομπες ειχανε 20 και 22:1.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2007, 20:59
από blackharry
Σε test έχω διαβάσει ότι το τιμόνι του sorento είναι ασαφές και αργό καθώς και ότι παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Ισχύει αυτό ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2007, 22:41
από kozagio
blackharry έγραψε:Οπως είπα και παραπάνω σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα MARKETING της KIA σχετικά με την τιμή και την ημερομηνία άφιξης μου απάντησαν τα εξής:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Νέο Sorento με κινητήρα diesel 2.500 κυβικών εκατοστών, 170 ίππους και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αναμένεται στην Ελλάδα τέλος Ιανουαρίου 2007. Πρόκειται για την αυτόματη και πλουσιότερη από πλευράς εξοπλισμού έκδοση diesel η οποία περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ABS, 4AB, MP3, δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι, immobilizer, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικούς & θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, Trip computer, μόνιμα μεταβαλλόμενη τετρακίνηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, επένδυση αλουμινίου, ενεργά προσκέφαλα, ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου, ράγες οροφής. Η τιμή του αυτοκινήτου ανέρχεται στα € 37.990 (δεν περιλαμβάνονται τέλη κυκλοφορίας, έξοδα μεταβίβασης, μεταλλικό χρώμα κλπ).

Οι υπόλοιπες εκδόσεις diesel καθώς και ο κινητήρας βενζίνης 3.300 κυβικών εκατοστών με 240 ίππους αναμένονται στην Ελλάδα στα μέσα Φεβρουαρίου του 2007. Τιμές και εξοπλισμός δεν είναι ακόμα διαθέσιμα.


+1000 το δερματινο σαλονι=39000

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2007, 22:45
από kozagio
blackharry έγραψε:Σε test έχω διαβάσει ότι το τιμόνι του sorento είναι ασαφές και αργό καθώς και ότι παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Ισχύει αυτό ;


η λεξη ασαφες ειναι απο μονη της ασαφης... εμενα μου αρεσει το τιμονι γιατι ειναι παναλαφρο

γερνει γερνει γερνει αλλα ολα ειναι θεμα συνηθειας αλλα εχω δει αλλα 4χ4 να γερνουν πολυ περισσοτερο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2007, 15:00
από donald
blackharry έγραψε:Σε test έχω διαβάσει ότι το τιμόνι του sorento είναι ασαφές και αργό καθώς και ότι παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Ισχύει αυτό ;


Το ασαφές και εγώ δεν το έχω καταλάβει σαν χαρακτηρισμό, γιατί αν σημαίνει ότι είναι πολύ ελαφρύ και ξεκούραστο έ ναι είναι ασαφέστατο.
Για τις κλίσεις έχω να πω πως είναι ένα ψηλό και μεγάλο όχημα που έχει ικανότητες σε εκτός δρόμου καταστάσεις και βάση Φυσικής θα πρέπει να έχει τις κλίσεις του για να καταφέρνει για τον ρόλο που το έχουμε αγοράσει. Αλλιώς θα παίρναμε αμάξι ασφάλτου :crazy:
Πάντως δεν κουράζουν οι κλίσεις αυτές τον οδηγό και τους επιβάτες σε δρόμο με στροφές :P