Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προβλήματα με Sorento 2,5 CRDi TOD

Προβλήματα με Sorento 2,5 CRDi TOD

Δημοσίευσηαπό Dorian » 01 Φεβ 2007, 19:50

Από τον 2/2006 ειμαι κάτοχος ενός sorento diesel και μέχρι σήμερα έχω κάνει 42000 ασφάλτινα κατα κύριο λόγο χλμ.
Πολύ ευχαριστημένος με το όχημα
Έχει βγαλει 2-3 προβληματάκια
1. Έτσι και ξεχάσεις να βάλλεις ζώνη ασφαλείας και ξεκινήσεις τις περισσότερες φορές για να σταματήσει ο βομβητής πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα και να σβήσει η μηχανή.
ΛΥΣΗ: Αλλαγή στον αισθητήρα ή δεν ξέρω σε ποιό τμήμα της ζώνης του οδηγού και αποκατάσταση
2. Κάποιος "μεταλλικός" θόρυβος κάποιες στιγμές όταν υφίστατο "στρέβλωση" το αμάξωμα
ΛΥΣΗ: Ενώ μετά από κάποια παρέμβαση μειώθηκε το πρόβλημα δεν έχει ακόμα εξαληφθεί
3. 4 φορές μέχρι σήμερα όταν κινούμαι αργά, χάνεται η υποβοήθηση στο τιμόνι με αποτέλεσμα να βαράινει πάρα πολύ. Αναγκάζομαι να σταματήσω, να σβήσω και να να ξαναβάλω μπροστά για να διορθωθεί το πρόβλημα
ΛΥΣΗ: Προγραμματισμός από το σέρβις της ΚΙΑ να πάω για αλλαγή αντλίας υδραυλικού του τιμονιού

Καμμιά ιδέα παίδες;
Άβαταρ μέλους
Dorian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 17:23

Προβλήματα με Sorento 2,5 CRDi TOD

Δημοσίευσηαπό vriolas » 01 Φεβ 2007, 21:07

Τα είπες όλα μονος σου! Δεν είδα και κάτι φοβερο και για 42000........Τιποτα. Ρίξτο έξω και σπάστο το αυτοκινητο φια αυτη του δουλεια ειναι.
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό donald » 02 Φεβ 2007, 10:25

Εγώ έχω ένα άλλο πρόβλημα, αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι: όταν περνάω έστω και μικρή ανωμαλία του εδάφους τότε ακούγεται από το στήριγμα για την ελευθέρωση της ζώνης στην κολώνα, ένας θόρυβος σαν μικρό κουδούνισμα από κάτι ξεβίδωτο.Όταν ρώτησα στο σέρβις μου είπανε ότι σε όλα ακούγεται και μάλιστα στο δικό μου είναι ελάχιστος. :dontknow:
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vriolas » 04 Φεβ 2007, 22:29

Σε άλλα εχετε μπει; Το σορέντο ειναι εκκλησια σε σχεση με τα αλλα!!! Εξαιρείται το λαντ κρουιζερ....
Δεν θα αλλαξω λαστιχα? θα δείτε τι θα παθετε!!!!!

www.4x4grevena.gr
Άβαταρ μέλους
vriolas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 31 Ιαν 2006, 02:25
Τοποθεσία: Γρεβενά

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 05 Φεβ 2007, 16:26

Το 1 το εχω κι εγω, δεν ξερω για αλλαγη στον αισθητηρα ή κατι αλλο, απλα εμαθα να βαζω ζωνη συνεχως! Σε αλλα αυτοκινητα ο ενοχλητικος ηχος σταματαει μετα απο λιγο, στο Sorento δυστυχως δε σταματαει ποτε!

Το 2 ειναι λιγο ασαφες, τι εννοεις με "στρεβλωση"? Για να υποστει στρεβλωση (κανονικη) πρεπει να το φτασεις λιγο πριν το σπασιμο...

Το 3 μου φαινεται κι εμενα για προβληματικη αντλια. Δεν μου εχει τυχει ποτε στα 45000+ χλμ και στα 3 χρονια που το εχω.

Donald, το δικο μου δεν εχει τπτ τετοιο, το πιο πιθανο ειναι να ξεβιδωθηκε καμμια βιδα εκει περα και να βαριουνται οι τεχνικοι να το ανοιξουν για να τη βιδωσουν!
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Dorian » 06 Φεβ 2007, 11:56

Πήγα και άλλαξα την αντλία πετρελαίου. Ο Θεός βοηθός
Στο σέρβις ήταν κι άλλος ένας με ένα ίδιο που το έιχε πάει να του κατεβλασουν ρεζερβουάρ γιατί οι ηλίθιοι στο πρατήριο του έβαλαν βενζίνη αντί για πετρέλαιο.
Και το τραγικό είναι ότι το ρεζερβουαρ, δεν ξέρω για ποιό λόγο δεν έχει τάπα από κάτω και το έβγαλαν ολόκληρο
Ο ίδιος άνθρωπος πριν κάνα χρόνο είχε και άλλη περιπέτεια
Του άναψε το φωτάκι του δυναμό
Πήγε αντιπροσωπεία
Του άλλαξαν το δυναμό στην εγγύηση
Τα ίδια
2ο δυναμό
τα ίδια
3ο δυναμό
τα ίδια
Αλλαγή ασφαλειοθήκης και ασφαλειών
τα ίδια
Στο τέλος ήθελαν να αλλάξουν την ασφαλειοθήκη που είναι δίπλα στο αριστερό πόδι του οδηγού
Τότε διαπίστωσαν ΄τι από πίσω είχε μια κλέμμα(;) η οποία ήταν χαλαρα συνδεδεμένη και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανάβει το φωτάκι
Την έσφιξαν και το πρόβλημα λύθηκε
Ολα καλα
Άβαταρ μέλους
Dorian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 17:23

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 06 Φεβ 2007, 12:13

Στο 1 ο προβλημα υπαρχουν στα καταστηματα αξεσουαρ μονο η αγκραφα της ζωνης και problem solved αλλα και εγω οπως ο vayero δεν μπορω πλεον χωρις την ζωνη
Στο αλλο και εμενα πλεον ακουγεται κατι απο το ιδιο μερος οπως και του donald αλλα το ψαχνω ... 3 μερες μου το κανει ( φρεσκο φρεσκο )
Στο 3ο θα συμφωνησω με vayero , για αντλια μοιαζει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Φεβ 2007, 12:32

Για το 2 θα το θεωρουσα υπο προυποθεσεις φισιολογικο... μην ξεχναμε οτι το αυτοκινητο ειναι... ασ πουμε 2 κομματια. το σασι σκαλας και το αμαξωμα...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό donald » 07 Φεβ 2007, 10:39

aenaon02 έγραψε:Στο αλλο και εμενα πλεον ακουγεται κατι απο το ιδιο μερος οπως και του donald αλλα το ψαχνω ... 3 μερες μου το κανει ( φρεσκο φρεσκο )


Αν βρεις κάτι ενημέρωσε να το διορθώσω και στο δικό μου αλλά και στου πατέρα μου που έχει το CARENS και ακούγεται και εκεί. Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dorian » 07 Φεβ 2007, 17:33

το πρόβλημα με το αλαρμ της ζώνης ήταν οτι ενώ έβαζες τη ζώνη που είχες ξεχάσει, το ρημαδιαμσένο δεν σταματούσε να χτυπάει, παρα μόνο αν έσβηνες τη μηχανή και την ξανάβαζες μπροστά.
Ο κουμπάρος μου μου είπε με ένα ίδιο ότι αν δεν ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο το αλάρμ δεν σταματάει έστω και αν έβαζε τη ζώνη.
Εμένα πολλές φορές δεν αρκούσε το σβήσιμο της μηχανής
Άβαταρ μέλους
Dorian
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 17:23

Re: Προβλήματα με Sorento 2,5 CRDi TOD

Δημοσίευσηαπό norfanfulvia » 03 Ιουν 2007, 23:29

Dorian έγραψε:Από τον 2/2006 ειμαι κάτοχος ενός sorento diesel και μέχρι σήμερα έχω κάνει 42000 ασφάλτινα κατα κύριο λόγο χλμ.
Πολύ ευχαριστημένος με το όχημα
Έχει βγαλει 2-3 προβληματάκια
1. Έτσι και ξεχάσεις να βάλλεις ζώνη ασφαλείας και ξεκινήσεις τις περισσότερες φορές για να σταματήσει ο βομβητής πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα και να σβήσει η μηχανή.
ΛΥΣΗ: Αλλαγή στον αισθητήρα ή δεν ξέρω σε ποιό τμήμα της ζώνης του οδηγού και αποκατάσταση
2. Κάποιος "μεταλλικός" θόρυβος κάποιες στιγμές όταν υφίστατο "στρέβλωση" το αμάξωμα
ΛΥΣΗ: Ενώ μετά από κάποια παρέμβαση μειώθηκε το πρόβλημα δεν έχει ακόμα εξαληφθεί
3. 4 φορές μέχρι σήμερα όταν κινούμαι αργά, χάνεται η υποβοήθηση στο τιμόνι με αποτέλεσμα να βαράινει πάρα πολύ. Αναγκάζομαι να σταματήσω, να σβήσω και να να ξαναβάλω μπροστά για να διορθωθεί το πρόβλημα
ΛΥΣΗ: Προγραμματισμός από το σέρβις της ΚΙΑ να πάω για αλλαγή αντλίας υδραυλικού του τιμονιού

Καμμιά ιδέα παίδες;

Το πρόβλημα με το τιμόνι θα λυθεί αν αλλάξεις τον αισθητήρα ταχύτητας που έχει σχέση και με την ζώνη.
Άβαταρ μέλους
norfanfulvia
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007, 23:24
Τοποθεσία: Xalkida

Re: Προβλήματα με Sorento 2,5 CRDi TOD

Δημοσίευσηαπό leicaR9 » 04 Ιουν 2007, 08:10

Εγώ λέω να έρθετε όλοι στο sorentoclub να βρήτε την υγειά σας.(πλάκα κάνω)
Δηλ.ελάτε!!!!
Λοιπόν για το θέμα της ζώνης σας ενημερώνω ότι ο αερόσακος στο sorento ανοιγει αν φοράς ζώνη 100% ενώ άν δεν φοράς στο 50%,για λόγους ασφαλείας.Αν μπλοκάρετε την υποδοχή και ανοίξει πάει το κεφαλάκι σας.
------------------------------------------------------------
www.sorentoclub.gr
leicaR9
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 09:40
Τοποθεσία: www.sorentoclub.gr


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 28 επισκέπτες