Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO SPORTAGE DIESEL

NEO SPORTAGE DIESEL

Δημοσίευσηαπό alexander » 02 Μάιος 2007, 19:29

γεια σε ολους

η νεα εκδοση diesel του sportage με τα 140 αλογα και τα 31 κιλα ροπης με εχει δελεασει αρκετα ωστε να θελω να την κανω δικη μου :wink:

θα εκτιμουσα ιδιαιτερα οτιδηποτε σχετικα με το αν η επιλογη μου αυτη ειναι καλη ή οχι.

η χρηση του θα ειναι κινηση σε αγροτικους και επαρχιακους δρομους απο εμενα και την γυναικα μου ενω και καποια ταξιδια στην εθνικη οδο μεχρι να παρω καποιο ''σβελτο'' επιβατικο που θα αντικαταστησει το φοκους που εχω τωρα και ειναι προς πωληση ενω τον χειμωνα ο Ταυγετος και το Μαιναλο θα ειναι μεσα στους προορισμους μου.

καθε πληροφορια με ευχαριστηση δεκτη.
alexander
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 18:58
Τοποθεσία: ΠΥΛΟΣ

NEO SPORTAGE DIESEL

Δημοσίευσηαπό notis » 03 Μάιος 2007, 08:58

καλημερα ,
εγω αν επερνα μονο diesel θα επερνα για πολλους λογους αλλα να ξερεις μειονεκτει στην εθνικη και γενικοτερα σε ανοιχτα κομματια, απτην αλλη παλι ειναι δυνατο χαμηλα οικονομικο κτλ ,αλλα αν επερνα suv μαλλον θα το επερνα βενζινη γιατι πολλες φορες θα του ζητησεις επιδοσεις, ειδικα το συγκεκριμενο που το εχω οδηγησει..
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Δημοσίευσηαπό donald » 03 Μάιος 2007, 12:51

Μετά το 4χ4 τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν ξέρω άμα συνεχίσουν να σε συγκινούν. Η επιλογή σου πάντως πολύ καλή =D> \:D/
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alexander » 03 Μάιος 2007, 15:51

donald έγραψε:Μετά το 4χ4 τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν ξέρω άμα συνεχίσουν να σε συγκινούν. Η επιλογή σου πάντως πολύ καλή =D> \:D/



μακαρι να γινει ετσι μηπως και ηρεμησω λιγο γιατι καθε φορα στην εθνικη καταβαλω μεγαλη προσπαθεια να κινουμαι κατω απο τα 140-150 και λογω υποχρεωσεων αυτο γινεται καθε βδομαδα.

γνωριζοντας ομως τον εαυτο μου καλως ή κακως οτι και να οδηγαω γρηγορα το παω αφου αλλιως με παιρνει ο υπνος.

ειχα παντως παλαιοτερα ενα samurai και αν και ''αγριοκατσικο'' και καμμια σχεση με τα suv την εμπειρια με τα τετρακινητα την εχω.

με το diesel δεν ειχα ποτε καμμια σχεση και αν το προηγουμενο με τα 112 αλογα με εκανε διστακτικο το σημερινο με τον νεο euro4 μαλιστα κινητηρα με εχει ξεσηκωσει.

την παραπανω βδομαδα θα παω στην εκθεση αυτοκινητου και μαλλον θα το κλεισω εκει......ελπιζω οτι ολο και καποια προσφορα θα εχουν.
alexander
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 18:58
Τοποθεσία: ΠΥΛΟΣ

Re: NEO SPORTAGE DIESEL

Δημοσίευσηαπό alexander » 03 Μάιος 2007, 16:29

notis έγραψε:καλημερα ,
εγω αν επερνα μονο diesel θα επερνα για πολλους λογους αλλα να ξερεις μειονεκτει στην εθνικη και γενικοτερα σε ανοιχτα κομματια, απτην αλλη παλι ειναι δυνατο χαμηλα οικονομικο κτλ ,αλλα αν επερνα suv μαλλον θα το επερνα βενζινη γιατι πολλες φορες θα του ζητησεις επιδοσεις, ειδικα το συγκεκριμενο που το εχω οδηγησει..


με μπερδεψες λιγακι............ :?

σε καθε επιλογη υπαρχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.

σε ενα μεσαιο suv 1600 περιπου κιλων κινουμενο με diesel αυτα μπορει να ειναι


πλεονεκτηματα..............

μεγαλη ροπη και εξαρι κιβωτιο ωστε να κινει το σχετικα μεγαλο βαρος του ανετα σε καθε οδοστρωμα

χαμηλη καταναλωση αν και αυτο εχει αμεση σχεση και με το ποσο ''βαρυ'' ποδι εχει κανεις ειναι ομως κατα κανονα οικονομικοτερο απο το βενζινοκινητο

εξαιρετικη αποκριση στις επιταχυνσεις εν κινησει για προσπερασματα κλπ

σχεδον ιδιες επιδοσεις ή και καλυτερες με το βενζινοκινητο [σε εκκινηση απο σταση 0.8 sec ταχυτερο το ντιζελ] ενω σε τελικη ασημαντη

κινητηρας για πολλες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα αν και αυτο σε ι.χ ισως δεν εχει ιδιαιτερη σημασια

μειονεκτηματα.............

μεγαλυτερο κατασκευαστικο κοστος και υψηλοτερη τιμη αγορας κατα 16 % που μονο τα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα [πανω απο 30-40 καθε χρονο] μπορει να αποσβεσουν

πιθανα προβληματα στα μπεκ απο κακης ποιοτητας καυσιμο με μεγαλο κοστος αποκαταστασης εκτος εγγυησης [η επεκταση σε 5 χρονια πληρωνοντας κατι παραπανω που δινει η ΚΙΑ ειναι μονοδρομος]

θορυβος απο τον κινητηρα.......για το νεο λενε οτι δεν εχει καμμια σχεση με το παλιο..........δεν ξερω δεν το εχω ακουσει :?:

εαν εχει φιλτρο σωματιδιων [αληθεια ειναι euro 4 φιλτρο εχει;;;] μπορει να μπουκωσει ευκολα με μεγαλη πτωση τις αποδοσης αν κανει μικρες διαδρομες με χαμηλες ταχυτητες............ξεμπουκωνει ομως ευκολα με υψηλες ταχυτητες σε ανοικτο δρομο

απαγορευση εισοδου στα μεγαλα αστικα κεντρα ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.........ουδεν σχολιο!!!!!

πιθανο προβλημα ελλειψης ανταλλακτικων αφου σε σχεση με τα βενζινοκινητα ειναι πολυ λιγοτερα αρα και το στοκ ειναι μονο οτι θελει το σερβις.


και κατι που μπορει να θεωρηθει εξισου σαν μειονεκτημα ή πλεονεκτημα ειναι και το κατα ποσον μπορει να πετυχει μετα απο μια πενταετια ας πουμε καλη ή οχι τιμη μεταπωλησης αφου σαν ντιζελ ειναι ακριβο καινουργιο ενω ειναι παραλληλα και λιγο σπανιο για καποιον που το ψαχνει ωστε να πληρωσει τα παραπανω λεφτα........... :roll:

μπορειτε να προσθεσετε στην λιστα των + & - οτι γνωριζετε σχετικα ωστε να μπορουμε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας.
alexander
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 18:58
Τοποθεσία: ΠΥΛΟΣ


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες