Σελίδα 1 από 2

Πληροφορίες για Sorento

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2007, 10:31
από Jugulator
Καλημέρα σε όλους.
Η ερώτηση κυρίως προς Sorentάκηδες ή όποιον γνωρίζει σχετικά :
Επειδή μάλλον πάω για αλλαγή του πιστού μου σκυλιού Sportage , και γλυκοκοιτάζω προς Sorento μεριά , θέλω να μάθω την σχέση του αργού του . Κάποτε είχα διαβάσει ότι είναι αρκετά γερή , στο 2.5 :1 περίπου. Αληθεύει;
Και κάτι ακόμα : Τι ισχύει με την ελευθερία άρθρωσης του πίσω άξονα ; Είναι ικανοποιητική ; Tι διαδρομή έχει ; Ζητάω πολλά .....; !!!

Πληροφορίες για Sorento

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2007, 16:44
από panayiotis
Για την ακριβεια ειναι 2.48/1.Τωρα ο πισω αξονας ειναι ακαμπτος και δεν πιστευω να εχει να ζηλεψει τιποτα απο το sportage.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2007, 08:57
από Jugulator
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση Panayotis . Mάλλον το Sportage έχει να ζηλέψει από το Sorento για πολλά .
Τώρα κάτι που ξέχασα στις αρχικές ερωτήσεις μου , και συγγνώμη για τη ζαλούρα (!) :
Μια γενιά τουλάχιστον των Sportage είχε πρόβλημα με τις πλήμνες . Τι γίνεται με τα Sorento σ' αυτόν τον τομέα ; (Μέχρι στιγμής πάντως δεν άκουσα τίποτα σχετικό) .
Και ένα τελευταίο (!) :Το LSD στον πίσω άξονα υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις ; Προσωπικά ενδιαφέρομαι για 2.5 TD στην έκδοση High (μεσαία).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2007, 09:00
από Jugulator
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση Panayotis . Mάλλον το Sportage έχει να ζηλέψει από το Sorento για πολλά .
Τώρα κάτι που ξέχασα στις αρχικές ερωτήσεις μου , και συγγνώμη για τη ζαλούρα (!) :
Μια γενιά τουλάχιστον των Sportage είχε πρόβλημα με τις πλήμνες . Τι γίνεται με τα Sorento σ' αυτόν τον τομέα ; (Μέχρι στιγμής πάντως δεν άκουσα τίποτα σχετικό) .
Και ένα τελευταίο (!) :Το LSD στον πίσω άξονα υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις ; Προσωπικά ενδιαφέρομαι για 2.5 TD στην έκδοση High (μεσαία).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2007, 06:09
από panayiotis
To LSD στην προηγουμενη εκδοση ηταν στανταρ.
Τωρα στη νεα γενια για την high που θελεις ειναι απλο διαφορικο.Τουλαχιστον ετσι λεει ο Δαβαρης,αλλα να σου πω την αληθεια δεν πολυεμπιστευομαι ουτε το σαιτ ουτε και τους πωλητες που αρκετοι δεν ξερουν τι τους γινεται.Θα κοιταξω να μαθω.
Τωρα για την συγκεκριμενη εκδοση ειναι απλη τετρακινηση οπως τη γνωριζεις απο το sportage.Ουτε εχω ακουσει ποτε για προβλημα με τις πλημνες.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2007, 08:49
από Jugulator
Μόλις πριν λίγο είδα τις λίστες αξιοπιστίας που έχει δημοσιεύσει το Autotriti . Εκεί το Sorento δεν έχει και τόσο καλή εικόνα , με το να βρίσκεται λίγο πιο κάτω από την κορυφή της ...αναξιοπιστίας (με κορυφαίο το BMW X5 !) .
Άραγε η συγκεκριμένη εικόνα οφείλεται στο Sorento 2.4 βενζίνης , που από ότι λένε και σ' αυτό το φόρουμ , είχε διάφορα προβλήματα ;
Βέβαια δεν δίνω και απόλυτη βάση σ΄αυτούς τους πίνακες αξιολόγησης , βλέποντας μοντέλα που ξέρω προσωπικά ότι είναι προβληματικά να βγαίνουν στον αφρό , αλλά........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2007, 22:56
από panayiotis
Στην Αγγλια νομιζω ειχε βγει απο τα πιο αξιοπιστα,αντε βγαλε ακρη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2007, 08:40
από donald
panayiotis έγραψε:Στην Αγγλια νομιζω ειχε βγει απο τα πιο αξιοπιστα,αντε βγαλε ακρη


Ακριβώς έτσι και μάλιστα σε μια χώρα που διαθέτει εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων ιστορική στην παραγωγή τετρακίνητων.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2007, 12:17
από Jugulator
Βλέποντας τους νέους πίνακες αξιοπιστίας του Auto Τρίτη το Sorento είναι σε πολύ καλύτερη θέση τουλάχιστον μηχανικά όντας από τα κορυφαία (!) μαζί με τα TOYOTA RAV 4 , & LandCruiser .
Πραγματικά δεν μπορώ να κααταλάβω πως γίνεται και οι σχετικές θέσεις παίζουν τόσο πολύ.
Τέλος πάντων (θέλω να) θεωρώ τα τελευταία στοιχεία πιο κοντά στην πραγματικότητα διότι .......το παρήγγειλα !! 2.5 CRD High ,και θα δείξει ...η αυτοψία .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2007, 17:46
από kanaris

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2007, 12:56
από donald
Καλοτάξιδο, καλολάσποτο και αφού έχεις εμπειρία από τετρακίνηση δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα με το αμάξι που αρέζει στους περισσότερους αλλά δεν έχουν χωνέψει ότι είναι Κορεάτικο. :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2007, 23:13
από fokion
JUG τι εγινε??? γερασαμε κι αφησαμε το θεριο???? :):):):):):):)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2007, 10:44
από Jugulator
Φωκίων οι μεταφορικές ανάγκες αυξήθηκαν καθότι μεγάλωσαν τα παιδιά κ.λ.π. Βέβαια αυτό το καθεστώς θα είναι για λίγα χρόνια... ύστερα θα χρειάζομαι...Jimny !!!! , και αργότερα (πολύ !) Taxi !
Μπορεί βέβαια και να έχεις δίκιο για τα γεράματα , και απλώς ...να απολογούμαι !
Πάντως εάν είχα οικονομικά την δυνατότητα να κρατήσω και το Sportage I μου , δεν θα το έδινα με τίποτα. Συνεχίζει ακούραστο (176.000 χλμ) , με κινητήρα , ηλεκτρικά κ.λ.π. να λειτουργούν άψογα .
Άν δεν ήταν και αυτές οι καταραμένες πλήμνες στο παρελθόν (φτού φτού).
Από την άλλη σημαντικό κίνητρο για την αλλαγή ήταν η τωρινή τιμή του Sorento , οπότε είπα άντε να ανανεωθούμε (τουλάχιστον στο αυτοκίνητο !) . Ελπίζω βέβαια και το Sorento να βγεί εξίσου και παραπάνω θεριό !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2007, 11:58
από leicaR9
Καλορίζικο και πάντα με πολλά καλά και ακούραστα χιλιόμετρα.Πιστέυω ότι θα το ευχαριστηθείς πολύ.Αν σκεφτείς ότιθα έχεις ένα sportage με χώρους έιναι ότι καλύτερο νομίζω.Αντε καλά ταξίδια!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2007, 12:09
από Jugulator
Ευχαριστώ για τις ευχές σας .
Κάτι άλλο όμως προκύπτει και αφορά όλους τους πετρελαιοκίνητους . Η συνεχής αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης. Ήδη σε πολλά πρατήρια έχει ξεπεράσει αυτήν της βενζίνης , έστω κατά τι. Οι βενζιν-άδες δεν ήξεραν το γιατί. Το πετρέλαιο και επειδή είναι "προηγούμε-νο" προϊόν από την βενζίνη έχει μικρότερο κόστος παραγωγής .
Τι συμβαίνει λοιπόν ; Έχουμε "πονηρή" αύξηση του σχετικού φόρου σαν αντικίνητρο , αλλά και αύξηση εσόδων , αφού τελευταία το πετρέλαιο πουλάει έστω και εκτός Αθηνών & Θεσ/νίκης ;
Μας βλέπω να το γυρίζουμε σε βενζίνα σε λίγο !!!!