Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα αμορτισέρ σε Sorento

Πρόβλημα αμορτισέρ σε Sorento

Δημοσίευσηαπό karkavito » 23 Σεπ 2007, 17:59

Έχω ένα Sorento 2.5 Diesel περίπου ένα χρόνο με 9.500 Km και "ήπια" χρήση. Από την αρχή ένιωθα ότι κάτι δεν πάει καλά με το αμάξι όσον αφορά τα κρατήματα του και την αίσθηση που έδινε σε στροφές κυρίως. Το κοιτάξαμε στην αρχή (στην αντιπροσωπία εννοείται) αλλά δεν βρήκαν κάτι. Τελικά -με την υπόδειξη φίλου μηχανικού- πήγα στην τοπική αντιπροσωπία και στον έλεγχο που έγινε βρέθηκαν και τα 4 αμορτισέρ ότι είναι για πέταμα. Τώρα περιμένω να έρθουν τα καινούρια για αλλαγή στην εγγύηση. Είχε κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα?
Άβαταρ μέλους
karkavito
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 21:41

Δημοσίευσηαπό donald » 24 Σεπ 2007, 08:44

Δεν ακούστηκε τίποτα παρόμοιο αλλά αν θέλεις γράψτο και στο κλαμπ μας μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό.
Περαστικά πάντως.
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 24 Σεπ 2007, 08:55

Οντως πρωτη φορα ακουγεται κατι τετοιο, δε μας λες και τι ακριβως αισθηση ειχες. Πιθανολογω οτι εγινε καμμια στραβη στη μεταφορα του αυτοκινητου, εκτος και αν ειχες αλλη ιδεα για το αυτοκινητο και νομιζες οτι θα εστριβε σαν GTi. Για συνεχισε την ενημερωση να εχουμε το νου μας.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό karkavito » 24 Σεπ 2007, 11:22

όχι ρε παιδιά δεν είχα ποτέ την αίσθηση ότι το Sorento θα στρίβει σαν GTI. Αλίμονο!!!! Απλά από την αρχή και ταλαντώσεις πολλές και αίσθηση ότι το χάνεις στις στροφές. Κάτι φαινόταν να μην πάει καλά... Τελικά επίσημη διάγνωση αντιπροσωπίας και τα 4 αμορτισέρ για πέταμα.Αλλαγή εντός εγγύησης βέβαια και τώρα είμαι στην αναμονή να έρθουν τα καινούρια αμορτισέρ. Και αυτοί εντυπωσιάστηκαν και είπαν ότι δεν έχει ξανασυμβεί.
Πάντως εγώ από την αρχή οδηγώντας το αμάξι έτσι, το "συνήθισα" τελικά και το πήγαινα συμβατικά και με προσοχή.Υπήρχαν στιγμές που σε τρόμαζε η αντίδρασή του... Έβλεπα άλλα Sorento στο δρόμο να πηγαίνουν πολύ πιο σίγουρα και άρχισα να αμφιβάλλω για τον τρόπο που το οδηγάω... Τελικά φίλος μηχανικός με το που το πήρε, κατευθείαν μου είπε ότι τα αμορτισέρ είναι για τα μπάζα όπως και επαληθεύτηκε...
Άβαταρ μέλους
karkavito
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 21:41

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 24 Σεπ 2007, 19:56

Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.
Δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου,παντως τσακιζει αρκετα σε στροφη με αποτελεσμα να σε φοβιζει.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό karkavito » 24 Σεπ 2007, 20:24

Πιστεύω μέχρι την άλλη εβδομάδα να έχουν έρθει τα αμορτισέρ οπότε θα σας πω εντυπώσεις μετά την αλλαγή...
Άβαταρ μέλους
karkavito
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 21:41

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 25 Σεπ 2007, 10:48

Προς Θεου karkavito, δε σε αμφισβητουμε. Απλα μια σκεψη εκανα, αλλα αφου εκανες μετρηση και ειδες οτι δεν ειναι σωστα, το μονο που απομενει ειναι να μαθουμε γιατι και πως ηταν ψοφια απο την αρχη. Στο δικο μου παντως (μοντελο 04/2004) ηταν τοσο σκληρα στην αρχη που δεν "μπρουμυτιαζε" ουτε σε γερο φρεναρισμα στην κατηφορα...
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό karkavito » 25 Σεπ 2007, 15:23

Φίλε vayero4_4 πόσα χλμ έχεις τώρα?και πως είναι τα αμορτισέρ σου?εγώ για να καταλάβεις τι παίζει, όχι μόνο "μπρουμυτιάζει" από την αρχή αλλά "απογειώνεται" κιόλας σε περίπτωση που αποφασίσω να δώσω γκάζια..Σε σαμαράκι κάνεις και μια ταλάντωση επιπλέον (σαν "τραμπάλα") μόλις το περάσεις. Άσε σου λέω πρέπει να έχω πέσει σε πολύ κουφή περίπτωση!
Άβαταρ μέλους
karkavito
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 21:41

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 25 Σεπ 2007, 17:54

Εχω 52.000 και μερικες χιλιαδες απο αυτες ειναι σκληρα χιλιομετρα. Του κανω και λιγο παραπανω καταπονηση λογω μεγαλυτερου και βαρυτερου ελαστικου, φυσιολογικα εχουν μαλακωσει αλλα οχι τπτ ανησυχητικο. Για βαλε τα καινουρια να δουμε, τι να πω.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό karkavito » 02 Οκτ 2007, 19:53

Σήμερα έγινε η αντικατάσταση των αμορτισέρ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο είναι πιο "ξερό" και νιώθεις ότι έχεις καλύτερη πρόσφυση. Ακόμα και το τιμόνι σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο σαφές και ότι έχει επαφή με το δρόμο. Στις πλευρικές δυνάμεις η ταλάντωση έχει σχεδόν μηδενιστεί ενώ πριν ήταν βάρκα γιαλός. Περισσότερες εντυπώσεις μετά από κάποια χιλιόμετρα και on και off road...
Άβαταρ μέλους
karkavito
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 21:41

Δημοσίευσηαπό donald » 03 Οκτ 2007, 08:24

Ωραία :P
Από δω και πέρα καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε άσφαλτο αλλά και σε χώμα.
Τώρα θα καταλάβεις τι ικανό αμάξι πήρες :wave:
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Kia & Hyundai

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες