Σελίδα 1 από 1

κλείδωμα τετρακίνησης Sorento - Pajero Sport

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2008, 04:00
από Mike^^
Καλησπέρα παιδιά, είμαι μεταξύ Sorento 2.5 του 2003 και Pajero Sport 2.5 του 2003. Απ' ότι έχω διαβάσει έχουν την ίδια τετρακίνηση. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ο τρόπος "κλειδώματος" των μπρος-πίσω αξόνων όσον αφορά την τετρακίνηση. Το Pajero έχει λεβιέ για την τετρακίνηση ενώ το Sorento ενα περιστρεφόμενο διακόπτη. Γνωρίζει κάποιος τον τρόπο κλειδώματος; Στο Pajero νομίζω γίνεται με γραναζι (;), στο Sorento μήπως έχει να κάνει με μαγνητικό πεδίο; Υπάρχει καταπόνηση του συμπλέκτη όπως π.χ. στα αυτοκίνητα με αυτόματη τετρακίνηση; (CRV-RAV...) Κλείνω προς το Sorento αλλά σκέφτομαι μήπως δεν έχει τις off road ικανότητες του Pajero. Εάν γνωρίζει καποιος.... ευχαριστώ.

κλείδωμα τετρακίνησης Sorento - Pajero Sport

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2008, 22:17
από Mike^^
Τι γίνεται ρε παιδιά, τόσοι Σορεντάκιδες εδώ μέσα, κανείς δεν ξέρει πως λειτουργούν τα εργαλεία; :D :bang:

κλείδωμα τετρακίνησης Sorento - Pajero Sport

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2008, 22:24
από Mike^^
Για να μάθετε λοιπόν αφού δεν ξέρετε, πήγα στην αντιπροσωπία και ο μηχανικός τησ Kia μου είπε πως στο Sorento όταν γυρίσεις το διακόπτη της τετρακίνησης ενεργοποιήται ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αναλαμβάνει να ενώσει τα γρανάζια και να κλειδώσει την τετρακίνηση. Αυτό δηλαδή που στο Pajero το κάνει ο οδηγός χειροκίνητα με το λεβιέ. 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2008, 07:47
από Jugulator
Φίλε Mike έχε λίγο υπομονή...καλοκαίρι είναι , το μυαλό είναι και λίγο έξω και λιγότερο στους υπολογιστές.... :D :D :D
Στο θέμα τώρα....έχω το Sorento το facelift , χωρίς TOD . Για την εμπλοκή της τετρακίνησης υπάρχει μια αναμονή 1-2 δευτερολέπτων . Είναι ένα μείον αυτό αλλά πολυυυύ μικρό . Το θέμα είναι η αξιοπιστία του συστήματος . Μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει ή διαβάσει για κάποια δυσλειτουργία ακόμα και στα πρώτα μοντέλα (2003-).
Εκείνο που θα πρέπει να μετρήσεις σίγουρα, είναι άν σε καλύπτει η δύναμη του κινητήρα του Pajero Sport . Από ότι θυμάμαι και άς με διορθώσει κάποιος άν κάνω λάθος , η ιπποδύναμη του Pajero 2.5 TD είναι 99 PS , έναντι 140 PS του Sorento '03 .
Για offroad ικανότητες το Sorento έχει πολύ καλές με δεδομένο πάντα το μέγεθός του . Το σασσί του είναι θηριώδες (!).Προσωπικά με χαλάει λίγο η γωνία προσέγγισής του : 28 μοίρες . Για το Pajero Sport δεν έχω άποψη , ας πει κάποιος φίλος που το έχει ή ξέρει .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2008, 12:42
από Mike^^
Μπράβο ρε φίλε Jugulator, βρήκες αυτό που με προβληματίζει και μένα με το Pajero, η ιπποδύναμη. Βγάζει 115 άλογα, η πρώτη και η δευτέρα του είναι αρκετά αργές αλλά μετά το αμάξι ανοίγει. Το νιώθεις όμως βαρύ.

Απ' την άλλη το Sorento (τα χω οδηγήσει και τα 2) ενώ έχει το ίδιο βάρος με το Pajero δεν δείχνει τα κιλά του, πολύ εύκολο στην οδήγηση και ευκίνητο.
Τώρα θα μου πεις... για να τρέχεις το θες ρε φίλε το τετρακίνητο; Όλα μετράνε.

Εκτός δρόμου τώρα, το Pajero... είναι Pajero, αλλά και για το Sorento στα forum που το χω ψιλοψάξει διαβάζω πολύ καλές κριτικές.

Έχεις δίκιο πάμε και κανένα μπάνιο... :sunny: :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2008, 08:15
από Jugulator
Για ....να πας για μπάνιο όμως 8) πολλές φορές χρειάζεσαι της ιπποδύναμη !! Εάν πάρεις κάποιο diesel από τα σύγχρονα με μεγάλη ιπποδύναμη (η ροπή εννοείται) , θα μπορείς.......να εκνευρίσεις αρκετούς στον δρόμο με τις επιταχύνσεις σου εν κινήσει ! :D :D :D
Χωρίς πλάκα τώρα οι τελευταίες είναι πολύ χρήσιμες σε προσπεράσματα και όχι μόνο.
Καλή εκλογή να έχεις !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2008, 18:15
από panayiotis
Αγαπητε Mike οπως σου τα λεεει ο Jugulator ειναι.
Παντως να ξερεις οτι το pajero ειναι πια ξεπερασμενο προηγουμενης γενιας αυτοκινητο και το ιδιο και η μηχανη του.
Στην ουσια ειναι ενα παλιο φορτηγακι L200.
Της ιδια ς φιλοσοφιας ειναι και το sorento με πλαισιο φορτηγησιο σκαλας,αλλα με πιο συγχρονη μηχανη ,Abs,common rail κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Αύγ 2008, 17:42
από manos77
Υπομονη ερχετε καινουργιου pajero sport 2008.