sacram έγραψε:το τωρινό μου ΜΤΒ δεν έχει δισκόφρενα και επειδή έτσι έχω μάθει μου φαίνετε μια χαρά.
ερώτηση α)....το επόμενο να έχει δισκόφρενα? χρειάζονται όντως ή θα βαρεθώ να τρώω καπάκια στις κατηφόρες????
β) το πιρούνι απο το Hillmaster είναι αξιόλογο για offoffoff χρήση.....????
θεωρητικα τα v-brake φρεναρουν καλυτερα απο τα δισκοφρενα.
αυτο γιατι ειναι μεγαλυτερη η επιφανεια τριβης, μεγαλυτερος ο μοχλοβραχιονας της δυναμης που εξασκειται απο το τακακια και τελος , ειδικα για τα πηρουνια με αναρτηση, η δυναμη του φρεναρισματος ασκειται σε σημειο που δεν δημιουργει στρεβλωσεις.
το σημαντικοτερο βεβαια ειναι η πολυ πιο απλουστερη η λειτουργια του συστηματος, απο οτι των δισκοφρενων.
τωρα, αν ζουσες στην Γερμανια ή στην Φιλανδια, οπου θα εκανες ΜΤΒ σε καταστασεις πιο extreme (με λασπες, χιονια κλπ), τοτε να προτιμουσες τα δισκοφρενα, τα οποια δεν κρατανε υγρασια (λιγοτερο τουλαχιστο απο την ζαντα) και εχεις παντα σιγουρο φρενο.
τα υπολοιπα περι φρενων ανηκουν στη σφαιρα της φιλολογιας.
στην πραγματικοτητα ενα καλορυθμισμενο v-brake φρεναρει καλυτερα απο δισκοφρενο.
το πηρουνι του hillmaster ειναι μονο για να προσφερει ανεση στη μετακινηση.
για να παρεις ενα σοβαρο πηρουνι πρεπει να πας στην κατηγορια των 400 και ανω, αλλα τοτε θα διαπιστωσεις οτι θα θελεις και αλλο σκελετο.
συμπερασμα: το αφηνεις οπως ειναι, του κανεις ενα καλο service και οταν με το καλο αλλαξεις ποδηλατο, το ξανακουβεντιαζεις....