Σελίδα 1 από 1

IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2007, 20:15
από BILLLAND
ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΥΝΟΥ .ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ ΕΙΝΑι max, 600 euro. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΤΒ ΤΟ IDEAL HILLMASTER H TO MERIDA TFS 500 . KAI TA ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ .........ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ??????


ΒΑΣΙΛΗΣ ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 05:55
από DULAS
Αν δεν κάνω λάθος το HILLMASTER έχει 100mm πιρούνι και ο MERIDA TFS 500, 80mm θα προτιμούσα το IDEAL δες και τα περιφερειακά τους διαφορα και μετά καλές βόλτες :)

Διάβασε και στο cyclist.gr στο forum θα σε βοηθήσει πολύ 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 10:15
από sacram
δεν ξέρω για τεχνικούς όρους ποιό από τα δύο είναι καλύτερο...
αλλά απο Ελληνικά ΜΤΒ το HILLMASTER...θα είναι το επόμενο ποδηλατό μου. Τα σπάει!!!
Ρίξε μια ματιά στα περιφερειακά και πάρε όποιο σου διεγείρει την φαντασία περισσότερο
Τα 20 παραπάνω mm στο πιρούνι είναι αρκετά σημαντικά.

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 11:33
από mavrofidi
BILLLAND έγραψε:ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΥΝΟΥ .ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ ΕΙΝΑι max, 600 euro. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΤΒ ΤΟ IDEAL HILLMASTER H TO MERIDA TFS 500 . KAI TA ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ .........ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ??????


ΒΑΣΙΛΗΣ ...


βασικη αρχη (και στο ποδηλατο) ειναι "οτι πληρωνεις παιρνεις"
τα 2 ποδηλατα ειναι απο σκελετο τοσο ιδια που πιθανον να φιαχνεται στο ιδιο εργοστασιο.
διαφερουν στα περιφερειακα.
πχ το ideal εχει καλυτερο πηρουνι (οχι ομως α' κατηγοριας).
παρε αυτο που γουσταρεις περισσοτερο, ετσι κι αλλιως και τα δυο εχουν ιδια προελευση...

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 11:58
από sacram
το τωρινό μου ΜΤΒ δεν έχει δισκόφρενα και επειδή έτσι έχω μάθει μου φαίνετε μια χαρά.
ερώτηση α)....το επόμενο να έχει δισκόφρενα? χρειάζονται όντως ή θα βαρεθώ να τρώω καπάκια στις κατηφόρες????
β) το πιρούνι απο το Hillmaster είναι αξιόλογο για offoffoff χρήση.....????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 12:49
από DULAS
Ανάλογα την χρήση που θες να του κανεις το IDEAL αν δεν κάνω λάθος κλειδώνει και την ανάρτηση για χρήση ασφάλτινη και από το τιμόνι.
Το αν έχει δισκόφρενα η όχι είναι μεγαλούτσικη κουβέντα πάλι βάση του τι χρήση θα κανεις . αν δεν μπαίνεις σε νερά και πολύ λασπουριά τη δουλειά σου την κανεις με v-brakes και γλιτώνεις το κόστος από τα δισκόφρενα κατά επέκταση τις μανέτες-χειριστήρια στην περίπτωση που θα είναι υδραυλικά.
Και το παράγοντα βάρος περιστρεφόμενο σε κάθε πετάλια αν οι απόστασης που θα κανεις μεγαλώνουν....

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 15:20
από mavrofidi
sacram έγραψε:το τωρινό μου ΜΤΒ δεν έχει δισκόφρενα και επειδή έτσι έχω μάθει μου φαίνετε μια χαρά.
ερώτηση α)....το επόμενο να έχει δισκόφρενα? χρειάζονται όντως ή θα βαρεθώ να τρώω καπάκια στις κατηφόρες????
β) το πιρούνι απο το Hillmaster είναι αξιόλογο για offoffoff χρήση.....????


θεωρητικα τα v-brake φρεναρουν καλυτερα απο τα δισκοφρενα.
αυτο γιατι ειναι μεγαλυτερη η επιφανεια τριβης, μεγαλυτερος ο μοχλοβραχιονας της δυναμης που εξασκειται απο το τακακια και τελος , ειδικα για τα πηρουνια με αναρτηση, η δυναμη του φρεναρισματος ασκειται σε σημειο που δεν δημιουργει στρεβλωσεις.
το σημαντικοτερο βεβαια ειναι η πολυ πιο απλουστερη η λειτουργια του συστηματος, απο οτι των δισκοφρενων.
τωρα, αν ζουσες στην Γερμανια ή στην Φιλανδια, οπου θα εκανες ΜΤΒ σε καταστασεις πιο extreme (με λασπες, χιονια κλπ), τοτε να προτιμουσες τα δισκοφρενα, τα οποια δεν κρατανε υγρασια (λιγοτερο τουλαχιστο απο την ζαντα) και εχεις παντα σιγουρο φρενο.
τα υπολοιπα περι φρενων ανηκουν στη σφαιρα της φιλολογιας.
στην πραγματικοτητα ενα καλορυθμισμενο v-brake φρεναρει καλυτερα απο δισκοφρενο.

το πηρουνι του hillmaster ειναι μονο για να προσφερει ανεση στη μετακινηση.
για να παρεις ενα σοβαρο πηρουνι πρεπει να πας στην κατηγορια των 400 και ανω, αλλα τοτε θα διαπιστωσεις οτι θα θελεις και αλλο σκελετο.
συμπερασμα: το αφηνεις οπως ειναι, του κανεις ενα καλο service και οταν με το καλο αλλαξεις ποδηλατο, το ξανακουβεντιαζεις....

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 16:38
από sacram
δεν σκέφτομαι να πάρω το πιρούνι του hillmaster αλλά ολόκληρο το hillmaster!!!!!
νομίζω πώς ήρθε η ώρα γιατι στις τελευταίες 3 βόλτες...έφαγα τρία τουμπίδια και τα 3 λόγο μπροστινού. Οπότε πάμε γι'άλλα

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2007, 17:32
από mavrofidi
sacram έγραψε:δεν σκέφτομαι να πάρω το πιρούνι του hillmaster αλλά ολόκληρο το hillmaster!!!!!
νομίζω πώς ήρθε η ώρα γιατι στις τελευταίες 3 βόλτες...έφαγα τρία τουμπίδια και τα 3 λόγο μπροστινού. Οπότε πάμε γι'άλλα


hillmaster=οτι πληρωνεις παιρνεις....

τουμπες λογω μπροστινου?
μηπως κατι δεν εχεις ρυθμισει ή κατι δεν κανεις σωστα?
ποιο μπροστινο (ή ποιο ποδηλατο) εχεις?

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2007, 09:46
από sacram
εχω το Ideal Spark. Ενα ποδηλατο σειράς είναι.....230 ευρώ κάνει όλο μαζί
δεν ρυθμιζετε η αναρτηση του αφου μιλάμε για μία ανάρτηση απο αυτές με την μικρή διαδρομή.
Αν αρχίσεις και μαζεύεις χλμ με αυτή την αναρτηση...πρέπει να είσαι χεράς...
Ουσιαστικά απλά σαν ελατήριο δουλεύουν αυτές οι αναρτήσεις...

hillmaster=οτι πληρωνεις παιρνεις.... είναι αξιόλογο ποδηλατάκι ή όχι???
Εγώ απλά τη βόλτα μου κάνω....εννοείτε βόλτα σε κατσάβραχα (Βασιλικα...Καρέα...και όπου βρεθεί μονοπάτι)

Re: IDEAL H MERIDA ... ΔΙΛΗΜΜΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2007, 10:34
από mavrofidi
sacram έγραψε:εχω το Ideal Spark. Ενα ποδηλατο σειράς είναι.....230 ευρώ κάνει όλο μαζί
δεν ρυθμιζετε η αναρτηση του αφου μιλάμε για μία ανάρτηση απο αυτές με την μικρή διαδρομή.
Αν αρχίσεις και μαζεύεις χλμ με αυτή την αναρτηση...πρέπει να είσαι χεράς...
Ουσιαστικά απλά σαν ελατήριο δουλεύουν αυτές οι αναρτήσεις...

hillmaster=οτι πληρωνεις παιρνεις.... είναι αξιόλογο ποδηλατάκι ή όχι???
Εγώ απλά τη βόλτα μου κάνω....εννοείτε βόλτα σε κατσάβραχα (Βασιλικα...Καρέα...και όπου βρεθεί μονοπάτι)


1ον τα 600 ευρω ειναι η οροφη σου?
2ον γιατι δεν δοκιμαζεις να αλλαξεις πηρουνι στο spark?
3ον γιατι δεν προσπαθεις να αναβαθμισεις με πηρουνι κι αλλα εξαρτηματα το ποδηλατο που διαθετεις? αργοτερα θα παρεις και εναν καλο σκελετο να θα τα περασεις πανω του.
θα αποκτησεις ετσι ενα καλο ποδηλατο.
αυτος ειναι ο πιο συνηθισμενος τροπος στην ποδηλασια.
μην σκεφτεσαι μοτοσυκλετιστικα... (δηλ. την αγορα ενος καλου συνολου)