Αν με τη χρήση παρατηρήσουμε ότι ο λεβιές ταχυτήτων έχει αποκτήσει τζόγο τον σφίγγουμε αρκετά (ή με όσα kg λέει το manul με ροπόκλειδο), και δεν το παρακάνουμε γιατί θα κοπεί η βίδα. Αν όμως συνεχίζει να υπάρχει έστω και μικρός τζόγος κάτι πρέπει να κάνουμε γιατί διαφορετικά το πρόβλημα θα επιδεινωθεί με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να αρχίσουν να καταστρέφονται τα πάσα (σπέιρωμα) του άξονα ταχυτήτων. Μία λύση είναι να αγοράσουμε καινούργιο λεβιέ.
Μια πιο οικονομική λύση είναι να βγάζουμε τον λεβιέ και να του αυξήσουμε το κενό σύσφιξης max κατά 1 χιλιοστό. Δηλαδή με ένα σιδηροπρίονο κόβουμε από το λεβιέ 1 mm με σκοπό να υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από τα δύο τμήματα τα οποία σφίγγει η βίδα σύσφιξης.
Τον βάζουμε στην θέση του και σφίγγουμε την βίδα. Το μεγαλύτερο κενό επιτρέπει στις δύο πλευρές του λεβιέ να εφαρμόσουν πιο δυνατά πάνω στον άξονα ταχυτήτων με αποτέλεσμα να σταματήσει ο τζόγος.