Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή υγρών φρένων

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

Αλλαγή υγρών φρένων

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 29 Ιαν 2007, 10:09

Φίλοι
Το τελευταίο διάστημα με έχει πιάσει μια μανία, στο να καταπιάνομαι με τις σχετικά απλές εργασίες που μπορούμε να κάνουμε πάνω στα μηχανάκια μας.Μέχρι τώρα αφηνα την μηχανή στο συνεργείο και την έπαιρνα έτοιμη χωρίς να έχω ασχοληθεί ποτέ,πράγμα που μου έχει κοστίσει πολύ σε "τζάμπα" χρήμα, και μου έχει αφαιρέσει την χαρά(και το συχτίριασμα :) ) της ενασχόλησης με το "μωρό" μου. :D
Μήπως θα ήταν καλό να φτιάξουμε κάποιο Θέμα σχετικό με την Συντήρηση των μοτοσυκλετών μας?

Για παράδειγμα....... Τι χρειάζεται για τον καθαρισμό και το λάδωμα του φίλτρου?Ποιά είναι η διαδικασία που ακολουθούμε?
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 31 Ιαν 2007, 09:43

Επόμενο θέμα:
Αλλαγή υγρών φρένων.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 31 Ιαν 2007, 11:35

THANOS_KTM έγραψε:Και κάτι ακόμα....όταν κάποιος κάνει κάποια δουλειά ας τραβήξει και μερικές φωτό και να τις αναρτήσει εδώ για να υπάρχει και ένας "οπτικός μπούσουλας". :wink:
Εγώ θα το κάνω αυτό το Σάββατο που θα καθαρίσω το φίλτρο....αν το κάνει κάποιος ποιό νωρίς είναι free to post.!!


Φιλτρο αερος δεν εχουμε, εχουμε ομως τα δυο φιλτρα λαδιου στο 640, μπροστινο και πισω αμορτισερ στο Husqy, υποπλαισιο, πισω ηλεκτρικα, τον Φεβρουαριο στις οθονες σας.

Ψεμματα, εχουμε και φιλτρο και μανετα φρενου αλλα δεν προλαβαινουμε! :D :D :D :D :D :D
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

αλλαγη υγρων φρενων

Δημοσίευσηαπό miouos » 31 Ιαν 2007, 11:37

η διαδικασια αλλαγης υγρων-εξαερωσεις ειναι ιδια για ολες τις μαρκες πχ
brembo,nissin κτλ...
1) ανοιγουμε το καπακι στο οποιο υπαρχουν μεσα τα υγρα με ενα σταυροκατσαβιδο..(μερικα ξεβιδονουν με το χερι, συνηθος του πισω φρενου)
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό miouos » 31 Ιαν 2007, 11:43

2) ξεβιδονουμε με 8 γερμανοπολιγονο (κατα πτοτιμιση) την βιδα τισ φοτο
οχι ομως τελειος απλα μεχρι να αφησει ενα κενω...
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό miouos » 31 Ιαν 2007, 12:10

3) προσθετοθμε στην βαλβιδα εξαεροσεις ενα σωλινακι διαφανο και τοποθετουμε ενα αδιο δοχειο πχ μπυκαλακι νερου στην ακρη του....

4) αρχηζουμε και πρεσαρουμε το φρενω μεχρι αυτο να αρχισει να βγαζι τα υγρα απ την βαλβιδα εξαερωσεις....

5) αφου αδιαση το υγρο φρενων κληνουμε την βαλβιδα εξαερωσεις και αρχιζουμε να συμπληρωνουμε υγρα φρενων αναλογα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη...
6 μολισ το υγρο φτασει μεχρι πανω ξανανοιγουμε την βαλβιδα και πρεσαρουμε ενω ταυτοχρονα συμπληρονουμε υγρα.... πρεσαρουμε εωσοτου δουμε οτι τα κενουργια υγρα δεν αφυνουν καινα κατα το πρεσαρισμα....κραταμε την μανετα του φρενου κρατημενη και σφηγκουμε την βιδα τις εξαερωσεις....( ισως χριαστη λιγω συμπληρωμα στο δοχιο για να φταση στο μαχ )και κλεινουμε το καπακη τις τρομπα`ς


υ.γ καλο θα ηταν προτα να το δειτε απο καποιον που ξερει.....

προσοχη στις βιδες..... αυτο ισχυει για ολλες τισ βιδες....

αυτα...
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Φρένα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 31 Ιαν 2007, 12:21

Να σημειωθει 1) Το υγρο φρενων (ολοι οι τυποι) ειναι εξαιρετικα υδροφιλο. Απορροφα δλδ την υγρασια πραγμα το οποιο το κανει να θελει και αλλαγη γιατι χανει σε αποδοτικοτητα. ΚΑλο θα ειναι να βαζουμε υγρο απο ενα φρεσκο μπουκαλι και οχι αυτο που εχουμε 10 χρονια στην αποθηκη μας. Αν δε κανουμε το λαθος και αφησουμε το μπουκαλι ανοιχτο για μερικες ωρες καλιτερα να το πεταξουμε και αν παρουμε αλλο καθως θα εχει απορροφησει αρκετη υγρασια απο την ατμοσφαιρα και θα ειναι πρακτικα το ιδιο με το παλιο υγρο που αντικαθιστουμε.
2) Ειδικοτερα για τα υγρα φρενων με προδιαγραφες 5.0 και 5.1 Οσοι σκεφτονται οτι δεν εγινε τιποτα στην αναγκη να τα μπερδεψουμε, απλα να πω οτι την αλλη μερα απλα δε θα εχει φρενα το μηχανακι, απλα γιατι η συνθεση του ενος επιτιθεται στις σιλικονες του συστηματος του αλλου με αποτελεσμα να τις λιωνει. Οποτε ειμαστε ουτως ή αλλως χωρις φρενα, αν μας τυχει να εχουμε λαθος υγρο, το αφηνουμε οπως ειναι για να μην εχουμε να πληρωνουμε ολοκληρο το συστημα μετα!
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό miouos » 31 Ιαν 2007, 12:31

και προσοχη στα εργαλεια με τα οποια σκαλιζεται την καλη σας
δωστε κατι παραπανω να παρετε καλα πραγματακια...δεν ειναι ανανγκη να εχετε τα καλητερα αλλα μην παρεται κιολας την σουπερ ντουπερ προσφορα κασετηνα 234 τεμαχια στην εκπληκτικη τιμη 19,99ε :lol: :lol:
γιατι τοτε τα αποτελεσματα θα εινα τραγικα :twisted: :twisted: :twisted:
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό axelkal » 31 Ιαν 2007, 13:15

Υπάρχει & πιο εύκολος τρόπος για την αλλαγή των υγρών.
Χρειάζεται μια μεγάλη σύριγγα 250 ml,(εχουν τα φαρμακεία )
& ένα κομάτι εύκαμπτο σωληνάκι που το ένα άκρο του το
προσαρμοζουμε στόν εξαερωτήρα(αφού τον ξεσφίξουμε ,μισή στροφή)
& το άλλο στη μύτη της σύριγγας .
Εχοντας αφαιρέσει το καπάκι του δοχείου των υγρων , τραβάμε
τα παλιά υγρά εως ότου αδειάσουν εντελώς .

Αφού καθαρίσουμε τη σύριγγα με λίγο φρέσκο υγρό , τη γεμίζουμε
& βάζουμε τα καινούργια υγρά με τον αντίθετο τρόπο απο αυτόν
που αφαιρέσαμε τα παλια , μέχρι να γεμίσει τι δοχείο τους , & σφίγγουμε
τη βίδα της εξαέρωσης .

Αν η διαδικασία γίνει σωστά , το πιθανότερο είναι πως δε θα χρειαστεί
ούτε εξαέρωση .
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό markd » 31 Ιαν 2007, 13:22

axelkal έγραψε:Υπάρχει & πιο εύκολος τρόπος για την αλλαγή των υγρών.
Χρειάζεται μια μεγάλη σύριγγα 250 ml,(εχουν τα φαρμακεία )
& ένα κομάτι εύκαμπτο σωληνάκι που το ένα άκρο του το
προσαρμοζουμε στόν εξαερωτήρα(αφού τον ξεσφίξουμε ,μισή στροφή)
& το άλλο στη μύτη της σύριγγας .
Εχοντας αφαιρέσει το καπάκι του δοχείου των υγρων , τραβάμε
τα παλιά υγρά εως ότου αδειάσουν εντελώς .

Αφού καθαρίσουμε τη σύριγγα με λίγο φρέσκο υγρό , τη γεμίζουμε
& βάζουμε τα καινούργια υγρά με τον αντίθετο τρόπο απο αυτόν
που αφαιρέσαμε τα παλια , μέχρι να γεμίσει τι δοχείο τους , & σφίγγουμε
τη βίδα της εξαέρωσης .

Αν η διαδικασία γίνει σωστά , το πιθανότερο είναι πως δε θα χρειαστεί
ούτε εξαέρωση .



:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό drMel » 31 Ιαν 2007, 14:16

πσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ

καλά...........

σε πειράζει να εκμεταλευτώ τις αρχές σου και να το κάνουμε στο μηχανάκι μου???
drMel
 

Δημοσίευσηαπό axelkal » 31 Ιαν 2007, 15:20

drMel έγραψε:πσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ

καλά...........

σε πειράζει να εκμεταλευτώ τις αρχές σου και να το κάνουμε στο μηχανάκι μου???


Κάθε άλλο !!!!!
Αλλά please να μείνει μεταξύ μας .Δε θέλω να το μάθουν άλλοι :wink: :twisted: :twisted: :!:
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό LC8er » 31 Ιαν 2007, 16:28

axelkal έγραψε:Υπάρχει & πιο εύκολος τρόπος για την αλλαγή των υγρών.
Χρειάζεται μια μεγάλη σύριγγα 250 ml,(εχουν τα φαρμακεία )
& ένα κομάτι εύκαμπτο σωληνάκι που το ένα άκρο του το
προσαρμοζουμε στόν εξαερωτήρα(αφού τον ξεσφίξουμε ,μισή στροφή)
& το άλλο στη μύτη της σύριγγας .
Εχοντας αφαιρέσει το καπάκι του δοχείου των υγρων , τραβάμε
τα παλιά υγρά εως ότου αδειάσουν εντελώς .

Αφού καθαρίσουμε τη σύριγγα με λίγο φρέσκο υγρό , τη γεμίζουμε
& βάζουμε τα καινούργια υγρά με τον αντίθετο τρόπο απο αυτόν
που αφαιρέσαμε τα παλια , μέχρι να γεμίσει τι δοχείο τους , & σφίγγουμε
τη βίδα της εξαέρωσης .

Αν η διαδικασία γίνει σωστά , το πιθανότερο είναι πως δε θα χρειαστεί
ούτε εξαέρωση .


επειδή δεν το βρίσκεις στα φαρμακεία εύκολα

http://cgi.ebay.com/KTM-640LC4-990-DUKE ... 0073124476
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό axelkal » 31 Ιαν 2007, 16:39

Nαί βρε Σωτήρη ,αλλά ακριβά βρε παιδί μου........ :lol: :lol: :lol:
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό LC8er » 31 Ιαν 2007, 17:20

axelkal έγραψε:Nαί βρε Σωτήρη ,αλλά ακριβά βρε παιδί μου........ :lol: :lol: :lol:


οι βενζίνες απο φαρμακείο σε φαρμακείο μου πήγαν περισσότερο...

βλέπεις τις είχες πάρει όλες εσύ για να τα βγάλεις στην μαύρη... :-)
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Επόμενο

Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες