Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καθάρισμα, τέντωμα, γρασσάρισμα αλυσίδας

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 22:36

τιμες χονδρικης
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 22:38

KaTaNaS έγραψε:
miouos έγραψε:μηπως εχεταε δοκιμαση τα προιοντα τις wurth???



τα χρησιμοποιούν οι περισσότεροι επαγγελματιες (μηχανικοι) !

αυτο εξαρτατε και απο καποιες συνεργασιες που γινονται με βαση κι αλλα προιοντα
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 22:39

παντος σε εργαλεια ειναι τοπ μαζι με την ks tools
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 30 Ιαν 2007, 22:41

τεκμηριώνοντας περί ακαταλληλότητας WD-40


παραθέτω τα γραφώμενα του oldman απο mοtο.gr


Το ανωτέρω αντισκωριακό/λιπαντικό είναι Penetrating Oil και δουλειά του είναι να ξεφρακάρει-λιπαίνει μηχανισμούς και να εισχωρεί σε μέρη που δεν φτάνει απλό λιπαντικό.

Οι ιδιότητες του αυτές το καθιστούν ΑΚΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για αλυσίδες moto για 2 βασικούς λόγους :

1. Το λάδι του είναι πετρελαϊκής βάσης (όπως και το πετρέλαιο και η βενζίνη) και ΦΘΕΙΡΕΙ (ξεραίνει) τα τσιμουχάκια που κρατάνε το (από κατασκευής) λιπαντικό ανάμεσα στους πείρους και τα ράουλα της αλυσίδας....

2. Ακόμη και αν ΔΕΝ έκανε τα παραπάνω, το λάδι του είναι πολύ ΨΙΛΟ (ακριβώς για να μπορεί να εισχωρεί σε φρακαρισμένες βίδες κ.λ.π.) που ΔΕΝ μπορεί να σχηματίσει ικανοποιητικού πάχους film λιπαντικού ανάμεσα στις τριβόμενες επιφάνεις της αλυσίδας ...

(ΔΕν έχω τίποτε με το WD40 (το οποίο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, για την δουλειά που προορίζεται όμως ...




εκτεταμένες συζητήσεις θα βρέιτε εδώ κι εδώ
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 30 Ιαν 2007, 22:47

Ναι ρε Σταύρε,είσαι πολύ ψαγμένος τελικά.
Και είχα το WD 40 γιά όλα τ΄άλλα αλλά η λιπαρότητά του δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη γιά την αλυσσίδα και γιά αυτό δεν τόβαλα και ποτέ.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό doc » 30 Ιαν 2007, 22:52

Παίδες: Η καλύτερη δουλειά που μπορείτε να κάνετε στην αλυσίδα σας είναι η εξής: Παίρνεις μια O-ring ή X-Ring DID, την βάζεις στο μηχανάκι σου, ΔΕΝ την πειράζεις ποτέ!!!, ΔΕΝ την πλαίνεις ΠΟΤΕ με πίεση, το πολύ πολύ να της βάζεις λιπαντικό όταν θες να κινηθείς στην άσφαλτο (Αθήνα - Πάρνηθα δηλαδή... και μετά την προπόνηση στην επιστροφή στην εθνική) και την αλλάζεις όταν τα φτύσει...
Θα κρατήσει σίγουρα 2 χρονάκια! Γλιτώνεις και τα λ7 από τα σπρέγια...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 30 Ιαν 2007, 22:56

Τώρα που το λές η DID του drz δεν έχει πάθει τίποτα και το μόνο που της κάνω είναι να της ρίχνω σπρέυ κολλώδες,κινείται μόνο άσφαλτο,κάθε 1000χλμ.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 22:57

doc έγραψε:Παίδες: Η καλύτερη δουλειά που μπορείτε να κάνετε στην αλυσίδα σας είναι η εξής: Παίρνεις μια O-ring ή X-Ring DID, την βάζεις στο μηχανάκι σου, ΔΕΝ την πειράζεις ποτέ!!!, ΔΕΝ την πλαίνεις ΠΟΤΕ με πίεση, το πολύ πολύ να της βάζεις λιπαντικό όταν θες να κινηθείς στην άσφαλτο (Αθήνα - Πάρνηθα δηλαδή... και μετά την προπόνηση στην επιστροφή στην εθνική) και την αλλάζεις όταν τα φτύσει...
Θα κρατήσει σίγουρα 2 χρονάκια! Γλιτώνεις και τα λ7 από τα σπρέγια...



οχι και τοσο οικονομικο... :? :? :?
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 30 Ιαν 2007, 23:00

doc έγραψε:Παίδες: Η καλύτερη δουλειά που μπορείτε να κάνετε στην αλυσίδα σας είναι η εξής: Παίρνεις μια O-ring ή X-Ring DID, την βάζεις στο μηχανάκι σου, ΔΕΝ την πειράζεις ποτέ!!!, ΔΕΝ την πλαίνεις ΠΟΤΕ με πίεση, το πολύ πολύ να της βάζεις λιπαντικό όταν θες να κινηθείς στην άσφαλτο (Αθήνα - Πάρνηθα δηλαδή... και μετά την προπόνηση στην επιστροφή στην εθνική) και την αλλάζεις όταν τα φτύσει...
Θα κρατήσει σίγουρα 2 χρονάκια! Γλιτώνεις και τα λ7 από τα σπρέγια...



στην ουσία δουλεύει με το μαμά λιπαντικό που είναι εγκλωβισμένο στά κυλινδράκια της αλυσίδας απο τα Ο-ring

:D
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 30 Ιαν 2007, 23:15

Ρε παιδιά, καλά όλα αυτά, αλλά εγώ που κάνω 500++ χιλιόμετρα στην άσφαλτο κάθε βδομάδα και κάθε Κυριακή βουνό με τι σκατά να την λαδώνω? :? :? :? :?
Δεν μπορώ να την έχω με λάδι μηχανής σε όλα αυτά τα χιλιόμετρα στην άσφαλτο, ούτε να καθαρίζω το κολλώδες καθε Κυριακή πριν ανέβω Βαρυμπόμπη! :? :? :? :? :?
Έχω μπερδευτεί! :evil: :evil: :evil:
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 23:18

Papasouzas έγραψε:Ρε παιδιά, καλά όλα αυτά, αλλά εγώ που κάνω 500++ χιλιόμετρα στην άσφαλτο κάθε βδομάδα και κάθε Κυριακή βουνό με τι σκατά να την λαδώνω? :S
Έχω μπερδευτεί!


ενα καλο πλησημο καθε φορα μετα το χωμα η καθε 1000 χλμ ασφαλτο και μετα ενα καλο σπρευ και ολα θα πανε καλα... :lol: :lol:
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό iatrodikastis » 30 Ιαν 2007, 23:19

Η διπλή χαρά έχει και βάσανα.
1 χρόνο μπροστά τουλάχιστον.

iatrodikastis
Άβαταρ μέλους
iatrodikastis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3389
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 16:52
Τοποθεσία: n.smirni

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 23:21

iatrodikastis έγραψε:Η διπλή χαρά έχει και βάσανα.


ειναι θεμα ατομου :wink: :wink: :wink:
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό miouos » 30 Ιαν 2007, 23:22

δεν θελει κοπο θελει τροπο.. :lol: :lol: :lol:
TO FINISH FIRST YOU HAVE FIRST TO FINISH...
Άβαταρ μέλους
miouos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 17:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 30 Ιαν 2007, 23:24

Ναι είναι θέμα ατόμου και επειδή εγώ το τρώω και ζορίζομαι αντί να δροσίζομαι, το βλέπω να έρχεται σύντομα το CRF-X με το τρέ'ι'λερ και μαζί ένα παπάκι...
Για να μην πω το MP3 που φρενάρει και καλύτερα...
Το μόνο που μου μένει είναι να κερδίσω το Joker...
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες