Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καθάρισμα, τέντωμα, γρασσάρισμα αλυσίδας

Φτιάξτο μόνος σου. Μοιραστείτε εμπειρίες σχετικά με την συντήρηση.Μυστικά και κόλπα...από ψαγμένους

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 29 Ιαν 2007, 11:22

Σωστός !!!
Πάμε τώρα στην αλυσίδα.
Καθάρισμα, τέντωμα, γρασσάρισμα.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Ιαν 2007, 12:28

ktmakis έγραψε:Σωστός !!!
Πάμε τώρα στην αλυσίδα.
Καθάρισμα, τέντωμα, γρασσάρισμα.


Καθάρισμα. Με καθαρό πετρέλαιο (φωτιστικό) για να βγάλεις τα κατάλοιπα από την αλυσίδα (με μικρό πινέλο ή οδοντόβουρτσα).

Τέντωμα. RTFM

Γρασάρισμα. Ποτέ σπρέι κλπ. Μόνο WD40 και κάθε φορά που πλένεις βάζεις σε μπουκαλάκι από ασετόν (από φαρμακείο) λάδι/βαλβολίνη και ρίχνεις από 1 σταγόνα σε κάθε Ο-ring και σε κάθε κρίκο. Εναλλακτικά βάζεις ΛΙΓΟ σπρέι στο πίσω μέρος του γραναζιού τόσο ώστε να μείνει ένα λεπτό στρώμα.
ΌΧι κολλώδη σπρέι ΜΟΝΟ για OFF ROAD USE.

Χρησιμοποιούμε ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ γρανάζια και Ο-ring ή X-ring αλυσίδες.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 29 Ιαν 2007, 12:39

pino έγραψε:
ktmakis έγραψε:Σωστός !!!
Πάμε τώρα στην αλυσίδα.
Καθάρισμα, τέντωμα, γρασσάρισμα.


Καθάρισμα. Με καθαρό πετρέλαιο (φωτιστικό) για να βγάλεις τα κατάλοιπα από την αλυσίδα (με μικρό πινέλο ή οδοντόβουρτσα).

Τέντωμα. RTFM

Γρασάρισμα. Ποτέ σπρέι κλπ. Μόνο WD40 και κάθε φορά που πλένεις βάζεις σε μπουκαλάκι από ασετόν (από φαρμακείο) λάδι/βαλβολίνη και ρίχνεις από 1 σταγόνα σε κάθε Ο-ring και σε κάθε κρίκο. Εναλλακτικά βάζεις ΛΙΓΟ σπρέι στο πίσω μέρος του γραναζιού τόσο ώστε να μείνει ένα λεπτό στρώμα.
ΌΧι κολλώδη σπρέι ΜΟΝΟ για OFF ROAD USE.

Χρησιμοποιούμε ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ γρανάζια και Ο-ring ή X-ring αλυσίδες.



1. Αντί για πετρέλαιο μπορείς να χρησιμοποιήσεις σπρεύ καθαρισμού
2. Γιατί όχι σπρέυ λίπανσης??
3. Γιατί σιδερένια γρανάζια??
Τελευταία επεξεργασία από ktmakis και 29 Ιαν 2007, 12:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Ιαν 2007, 13:13

ktmakis έγραψε:

1. Αντί για πετρέλαιο μπορείς να χρησιμοποιήσεις σπρεύ καθαρισμού
2. Γιατί όχι σπρέυ λίπανσης??
3. Γιατί σιδερένια γρανάζια??


1. Ναι το WD40
2. Γιατί μαζεύει σκόνες και χώματα και λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο στα σίδερα.
3. Τα σιδερένια αντέχουν περισσότερο από τα αλουμινένια. Το αλουμίνιο τρώγετε πρώτο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φθείρει την αλυσίδα πριν την ώρα της.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 29 Ιαν 2007, 13:55

pino έγραψε:
ktmakis έγραψε:

1. Αντί για πετρέλαιο μπορείς να χρησιμοποιήσεις σπρεύ καθαρισμού
2. Γιατί όχι σπρέυ λίπανσης??
3. Γιατί σιδερένια γρανάζια??


1. Ναι το WD40
2. Γιατί μαζεύει σκόνες και χώματα και λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο στα σίδερα.
3. Τα σιδερένια αντέχουν περισσότερο από τα αλουμινένια. Το αλουμίνιο τρώγετε πρώτο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φθείρει την αλυσίδα πριν την ώρα της.


1. To WD είναι σπρευ λιπαντικό. Μίλησα για σπρευ καθαρισμού.
2. Πρώτα καθαρίζεις και μετά λιπαίνεις. Αν είναι καθαρά δεν κάνεις κακό.
3. Μιλάς για ερασιτεχνική off-road χρήση.
Εγώ θα πρότεινα ότι λεει ο κατασκευαστής. Π.χ. κρατάω αλουμινένια για 4 αγώνες εντούρο. 1000κμ περίπου δηλ. Είναι σαν να βάζεις στο μηχανάκι σου σιδερένιο τιμόνι. Το αλουμίιο αντιδρά καλύτερα στη τριβή και την θερμότητα. Εγώ προσωπικά δεν προτείνω τσιγκουνιές σε τέτοια βασικά εξαρτήματα. Αστο καλύτερα χωρίς πλαστικά η αυτοκόλλητα παρά με σιδερένια εξαρτήματα.
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 29 Ιαν 2007, 14:03

sacram έγραψε:[Πάντως σχετικά με καθάρισμα το πακέτο είναι σημεία που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση...καλώδια..βύσματα..ηλεκτρονικές...μοχλικό κτλκτλ άτιμο χώμα:lol:


Σε σχέση με αυτά τα σημεία...το Σάββατο (λόγω του ότι θα άλλαζα το μπροστινό φτερό που μου είχε σπάσει) μιας και το είχα αφήσει απλυτο από την Κυριακή του Trail Ride ,έκατσα και έβγαλα όλα τα πλαστικά σέλα, φίλτρο και ρεζερβουάρ και του άλλαξα τα φώτα με το πλυστικό Karcher.
Πρίν το κάνω αυτό έριξα πετρέλαιο στα καλώδια,την μπαταρία και γενικά όπου έβλεπα "επικίνδυνο" σημείο.
Καλά έκανα ή θα ξαναπάρει μπροστά την Ανοιξη?
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό LC8er » 29 Ιαν 2007, 14:34

αντί για WD40 ή άλλα πετρελαιοειδή που είναι αμφίβολη η συνεργασία τους με τα o-ring... προτείνω παραφινέλαιο απο φαρμακείο...

Για πάσα νόσο και κάθε είδους καθαρισμό από ουσίες αναμιγμένες με κατάλοιπα πετρελαιοειδών.

Δοκιμάστε το και θα εκπλαγείτε!
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό LC8er » 29 Ιαν 2007, 14:44

ααα... ζητήστε το παραφινέλαιο για τις αιμοροϊδες... είναι το κάλύτερο!
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Re: Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 29 Ιαν 2007, 15:18

LC8er έγραψε:ααα... ζητήστε το παραφινέλαιο για τις αιμοροϊδες... είναι το κάλύτερο!


Aυτό είναι πραγματικότητα ή "χούμορ"?
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Re: Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό sacram » 29 Ιαν 2007, 15:24

Τhanoooos μήπως έχεις σκληρή σέλα??? :D
Σχετικά με το πετρέλαιο δεν ξέρω...Εγώ σε βίσματα, επαφές κτλ κτλ χρησιμοποιώ αρχικά ειδικό σπρευ contact cleaner και μετά σπρέυ σιλικόνης!!!
Ε παίδες!!!! Ψεκάστε με σπρευ σιλικονης την εσω πλευρα τον φτερών (μπροστινο και ουρά) και οτι άλλο πλαστικο 8έλετε. Δεν κολάει η λάσπη πάνω τους....το πλύσιμο γίνετε εύκολο.
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό LC8er » 29 Ιαν 2007, 15:27

THANOS_KTM έγραψε:
LC8er έγραψε:ααα... ζητήστε το παραφινέλαιο για τις αιμοροϊδες... είναι το κάλύτερο!


Aυτό είναι πραγματικότητα ή "χούμορ"?


Πραγματικότητα είναι....

το παραφινέλαιο - απ΄όσο γνωρίζω - υπάρχει σε πόσιμο και εξωτερικής χρήσης...

το φθηνό (γύρω στα 5 ευρώ το μισόλιτρο) είναι ότι πρέπει για τη δουλεία μας και απόλυτα φιλικό....

για την "εφαρμογή του" κλασική είναι η μέθοδος της οδοντόβουρτσας (ΠΡΟΣΟΧΗ όχι οδοντόβουρτσα στις αιμοροϊδες). Το αφήνεις λίγο να μαλακώσει τα κατάλειπα και μετά ένα δεύτερο χεράκι...

για τον κινητήρα, καλοδιώσεις κλπ μετά περνάς και ένα χέρι απορρυπαντικό για τα πιάτα και φεύγει το ελαιώδες στρώμα που αφήνει.

σε καλή μεριά,

Σωτήρης
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Re: Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 29 Ιαν 2007, 16:15

Εχεις δίκιο υπάρχει και πόσιμο για δυσκοιλιότητα
Θα δοκιμάσω πάντως...(στο κτμ οχι να πιώ)
Και η σιλικόνη όντως είναι ότι πρέπει για τη λάσπη.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: Παραφινέλαιο

Δημοσίευσηαπό LC8er » 29 Ιαν 2007, 16:21

ktmakis έγραψε:Και η σιλικόνη όντως είναι ότι πρέπει για τη λάσπη.



και λοιπά γυαλιστικά σπρέι... ή βαζελίνη για όποιον έχει μεράκι ή έχει συνηθίσει από το harley...


:P
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό doc » 29 Ιαν 2007, 19:29

ktmakis έγραψε:
pino έγραψε:
ktmakis έγραψε:

1. Αντί για πετρέλαιο μπορείς να χρησιμοποιήσεις σπρεύ καθαρισμού
2. Γιατί όχι σπρέυ λίπανσης??
3. Γιατί σιδερένια γρανάζια??


1. Ναι το WD40
2. Γιατί μαζεύει σκόνες και χώματα και λειτουργεί σαν γυαλόχαρτο στα σίδερα.
3. Τα σιδερένια αντέχουν περισσότερο από τα αλουμινένια. Το αλουμίνιο τρώγετε πρώτο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φθείρει την αλυσίδα πριν την ώρα της.


1. To WD είναι σπρευ λιπαντικό. Μίλησα για σπρευ καθαρισμού.
2. Πρώτα καθαρίζεις και μετά λιπαίνεις. Αν είναι καθαρά δεν κάνεις κακό.
3. Μιλάς για ερασιτεχνική off-road χρήση.
Εγώ θα πρότεινα ότι λεει ο κατασκευαστής. Π.χ. κρατάω αλουμινένια για 4 αγώνες εντούρο. 1000κμ περίπου δηλ. Είναι σαν να βάζεις στο μηχανάκι σου σιδερένιο τιμόνι. Το αλουμίιο αντιδρά καλύτερα στη τριβή και την θερμότητα. Εγώ προσωπικά δεν προτείνω τσιγκουνιές σε τέτοια βασικά εξαρτήματα. Αστο καλύτερα χωρίς πλαστικά η αυτοκόλλητα παρά με σιδερένια εξαρτήματα.


1. ...
2. Άσχετο! Το κακό είναι πως το κολλώδες σπρέι κρατάει κόκκους άμμου και σκόνης που λειτουργεί ως γιαλόχαρτο. Υπάρχουν ειδικά σπρέι για off road Use. Που δεν είναι κολλώδη.
3. Όχι! Μιλάμε για επαγγελματική enduro χρήση! 4 αγώνες enduro αν βάλεις και τις προπονήσεις δεν είναι τίποτα! Έχω δει αλουμινένιο γρανάζι να καταστρέφεται μέσα σε έναν αγώνα γεμάτο λάσπη! Στη Τσεχία και στην Νέα Ζηλανδία να δεις... Το σιδερένιο είναι χίλιες φορές προτιμότερο, δίνει και περισσότερη ροπή στο μηχανάκι!!! Μην μπερδεύεις την θερμότητα με την τριβή. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται εκεί δεν είναι μεγάλες, ενώ στην τριβή το αλουμίνιο ΔΕΝ συγκρίνεται με το σίδερο! Είναι 5 φορές χειρότερο, αλλιώς δεν θα φαγωνόταν!
Τα κολλώδη και γενικώς το σπρέι να αποφεύγεται όταν υπάρχει πολύ χώμα - σκόνη, άμμος κτλ.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Ιαν 2007, 20:05

Φου φου....1-2...1-2

Μήπως έχω πολύ echo ?
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Επόμενο

Επιστροφή στο Do it your self

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες